IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I wanna see your pussy, everybody says it's nice! (katten en poezen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 16:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2011 16:40 schreef ElitE het volgende:
En dan heb je een kat die autoradio's steelt en elke keer je meubileir verkoopt voor nog een spuit.

Doe dan maar wat meer haar.
Maar... Het zijn toch juist de mensen met lang haar die hero gebruiken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-03-2011 16:46 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 1 maart 2011 16:35 schreef bastianus het volgende:
Nee, relnicht. Zo word ik als hetero ook vaak genoemd.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


watery black
Usericon van watery black
Posted 01-03-2011 18:32 by watery black Profiel van watery black

wow... just wow....

zeg, ik weet dat we hier op een keihard superstoer megaruig metal forum zitten ( ) maar je kan het ook wel overdrijven...

Ik ben het met de meesten van jullie eens dat een narcose erg overdreven is voor een haarprobleem, en ik weet uit ervaring dat relaties en kattenharen elkaar soms wel eens in de weg kunnen staan (en dat kammen en veel stofzuigen dan een oplossing zijn), maar ik sta toch wel van sommige mensen te kijken hoe triest hun reacties zijn... Komop mensen, fusion heeft een tip van bepaalde mensen gekregen, onderzoek gedaan en ingezien dat een narcose niet de juiste oplossing is, en om nou te roepen dat ie nu vast zijn kat gaat wegdoen omdat zijn vrouw last heeft van de haren is ook wel erg overdreven. Ze zijn juist bezig een goede oplossing te vinden en hij vroeg hier om meningen en tips. beetje kinderlijk om hem daarvoor zo af te fikken. En om zijn vrouw erbij te halen en over "kale poesjes" te beginnen.......

Verder vind ik jullie trouwens allemaal superlief hoor

en op het onderwerp binnenkatten: mijn katten hebben ook altijd binnen gezeten. ik heb eens geprobeerd met ze buiten te gaan, met als resultaat 2 doodsbange katten... het hangt dus maar net van de kat af wat ie fijn vind, en het concept "binnenkat" is niet per definitie zielig. Ik vind het overigens wel zielig als een buitenkat binnengehaald wordt en zit weg te kwijnen omdat ie moeite heeft met zich aan te passen. (wat dus ook niet op alle ooit buiten nu binnen-katten geldt, zoals MR N aangeeft; sommige katten passen zich juist heel makkelijk aan.) In dat geval zal er in mijn ogen toch echt een oplossing gevonden moeten worden.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 01-03-2011 18:42 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Ben het helemaal met je eens WB! Elmo, die overigens nu wel weer naar buiten gaat... Ging eerst ook niet naar buiten toen wij verhuist waren, omdat we nog een andere kat hadden die nog niet gesteriliseerd was en tot die tijd hadden we besloten de katten nog niet naar buiten te doen. Daarnaast moeten ze sowieso eerst 6 weken binnen zitten als je verhuist... Helaas overleed Pim na haar sterilisatie... En na die tijd ging Elmo wel weer naar buiten, maar in de tijd dat ze binnen moest blijven heeft ze er nooit moeilijk over gedaan... Ook vandaag de dag gaat ze (Bram erbij) niet elke dag naar buiten, want als we allebei een hele dag of een dag en nacht weg zijn, laat ik het raam niet open staan waar ze normaal naar buiten gaan...

Ze doen meer moeilijk over het feit dat je een keer vlees op brood doet en dat niet met hen deelt, dan wanneer ze een dagje of gewoon helemaal niet naar buiten gaan hoor!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2011 18:58 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 1 maart 2011 16:40 schreef ElitE het volgende:
En dan heb je een kat die autoradio's steelt en elke keer je meubileir verkoopt voor nog een spuit.

Doe dan maar wat meer haar.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BlackSun
Usericon van BlackSun
Posted 01-03-2011 22:35 by BlackSun Profiel van BlackSunhttp://nl-nl.facebook.com/people/Linda-Blad/100001505370942

^ die blijft leuk

Verder ben ik het op zo'n beetje alle punten wel eens met Wabla

@ LLphotograph

Overleden na sterilisatie? wat was er gebeurd? complicaties?


in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2011 23:02 by MMayo Profiel van MMayo

@ reacties!

quote:
Op 1 maart 2011 15:23 schreef Fusion het volgende:
Ooooooooh! Zal ik nou happen of niet? Ik ga er even over nadenken oke?


Doe je steeds toch al.. net zo nieuw als dat de meeste katten haren hebben

Edit:
Til er toch allemaal niet zo zwaar aan, djeez

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-03-2011 23:26]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2011 23:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 maart 2011 15:12 schreef Fusion het volgende:
Allemaal goed en wel, maar nogal ongemanierd en kortzichtig zijn is imho niet hetzelfde als een bikkel zijn. Ik krijg van diverse trimsters te horen dat narcose een optie is dus meld ik dat. Zodra ik door heb dat t risicovol is is het geen optie meer. Ook dat meld ik. Om dan door te zaniken daarover, en verder steeds het probleem van de haaruitval te bagataliseren, allerlei kortzichtige aannames over wanneer t probleem is ontstaan en wat t hele verhaal erom is, en t algemene felle gedrag om mij een beetje af te schilderen als zo'n 'baasje wat bij t eerste beste probleem de kat als een last ervaart' is nogal kinderachtig en typisch.
Ik zou me er vooral niet teveel van aantrekken. Weten zij veel wie jij bent, behalve van internet. Als het goed is weet je zelf het beste hoe het zit.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2011 23:21 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 maart 2011 18:32 schreef watery black het volgende:
Komop mensen, fusion heeft een tip van bepaalde mensen gekregen, onderzoek gedaan en ingezien dat een narcose niet de juiste oplossing is


Fijn dat hij het nu inziet, maar kom op.. vachtverzorging is toch wel een van de basisdingen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-03-2011 1:27 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 1 maart 2011 23:21 schreef MMayo het volgende:
Fijn dat hij het nu inziet, maar kom op.. vachtverzorging is toch wel een van de basisdingen.


dat ben ik ook met je eens. ik snap alleen niet zo waarom er nog steeds zo heftig gereageerd wordt als ie nu toch inziet dat dat niet de juiste oplossing was. Blijkbaar waren er mensen die tegen hem gezegd hebben dat dat een goede oplossing was. In zijn post las ik tussen de regels door veel twijfel aan die oplossing, en dat zal ook de reden geweest zijn waarom hij er hier mee aankwam. Ik ben trouwens ook blij dat het zo ver niet gekomen is.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2011 1:50 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 maart 2011 1:27 schreef watery black het volgende:
dat ben ik ook met je eens. ik snap alleen niet zo waarom er nog steeds zo heftig gereageerd wordt als ie nu toch inziet dat dat niet de juiste oplossing was. Blijkbaar waren er mensen die tegen hem gezegd hebben dat dat een goede oplossing was. In zijn post las ik tussen de regels door veel twijfel aan die oplossing, en dat zal ook de reden geweest zijn waarom hij er hier mee aankwam. Ik ben trouwens ook blij dat het zo ver niet gekomen is.


Heftig gereageerd nu hij inziet dat narcose geen oplossing bied, ik zie het niet, ik zie wel mensen die uitlokken en een Fusion die hapt en blijft mokken. Bepaalde basisdingen moet je toch echt wel zelf kunnen bedenken lijkt mij of minstens ergens hebben gelezen voor de aanschaf. Zoals bij haaruitval dingen als stress, ouderdom, verkeerde voeding, vitaminen tekort een oorzaak kunnen zijn. In huis plassen bijvoorbeeld blaasgruis, blaasontsteking, stress, veranderingen, te vieze of te weinig bakken in huis etc. Langharige katten moeten dagelijks tot regelmatig worden gekamt of geplukt en inderdaad, stofzuigen blijft in een huis met katten een dagelijkse zaak etc. Maar goed, ik vind dat logisch.. een ander schijnbaar niet.



Overigens komt hier de verhaarperiode er ook weer aan, dat gaat fiks stofzuigen worden, blij dat het maar een korte periode is. Met de pers Snowy in huis destijds was het elke dag haardag, hele plukken haar waren overal terug te vinden en daar viel haast niet tegen schoon te maken. Met het haar uit de dagelijkse borstelbeurt kon je zo een nieuwe kat boetseren.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-03-2011 2:43]


watery black
Usericon van watery black
Posted 02-03-2011 5:49 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 2 maart 2011 1:50 schreef MMayo het volgende:
Heftig gereageerd nu hij inziet dat narcose geen oplossing bied, ik zie het niet, ik zie wel mensen die uitlokken en een Fusion die hapt en blijft mokken. Bepaalde basisdingen moet je toch echt wel zelf kunnen bedenken lijkt mij of minstens ergens hebben gelezen voor de aanschaf. Zoals bij haaruitval dingen als stress, ouderdom, verkeerde voeding, vitaminen tekort een oorzaak kunnen zijn. In huis plassen bijvoorbeeld blaasgruis, blaasontsteking, stress, veranderingen, te vieze of te weinig bakken in huis etc. Langharige katten moeten dagelijks tot regelmatig worden gekamt of geplukt en inderdaad, stofzuigen blijft in een huis met katten een dagelijkse zaak etc. Maar goed, ik vind dat logisch.. een ander schijnbaar niet.



Overigens komt hier de verhaarperiode er ook weer aan, dat gaat fiks stofzuigen worden, blij dat het maar een korte periode is. Met de pers Snowy in huis destijds was het elke dag haardag, hele plukken haar waren overal terug te vinden en daar viel haast niet tegen schoon te maken. Met het haar uit de dagelijkse borstelbeurt kon je zo een nieuwe kat boetseren.


begrijp me niet verkeerd, ik ben het volledig met je eens hoor. soms reageer je alleen ehm... met misschien iets te veel passie. En het ging overigens ook niet alleen over jou. vooral bepaalde reacties van andere mensen vond ik wel erg kinderlijk.

Dat constant haren had ik met Lestat ook ja. Was wel geen pers, maar als die langsgelopen kwam volgde er altijd ook een hele wolk haar. als je m zo zag was t een dikkertje maar hij is ooit eens per ongeluk in bad gesprongen ( ) en toen was er niks meer van m over. Kammen was trouwens een hel met hem, vond ie NIET fijn!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 02-03-2011 7:47 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Met andere woorden: Hij deed zijn naam wel eer aan.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2011 11:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 maart 2011 5:49 schreef watery black het volgende:
begrijp me niet verkeerd, ik ben het volledig met je eens hoor. soms reageer je alleen ehm... met misschien iets te veel passie. En het ging overigens ook niet alleen over jou. vooral bepaalde reacties van andere mensen vond ik wel erg kinderlijk.

Dat constant haren had ik met Lestat ook ja. Was wel geen pers, maar als die langsgelopen kwam volgde er altijd ook een hele wolk haar. als je m zo zag was t een dikkertje maar hij is ooit eens per ongeluk in bad gesprongen ( ) en toen was er niks meer van m over. Kammen was trouwens een hel met hem, vond ie NIET fijn!


Weet ik wel dat het niet alleen over mij ging en wat betreft passie, welnee.. meneer heeft gewoon veels te lange tenen, waar hij het zelf vast niet over eens is en nog zit te mokken over hoe ongemanierd en kortzichtig hij mijn opmerkingen wel niet vind.

Kat van de buuv vind het heerlijk om onder de stofzuiger te liggen, ook een handige optie. Hier een stofzuiger zorgt voor paniek bij de katten haha. En in bad gesprongen? Haha schrok zich kapot zeker toen hij in het water terecht kwam?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-03-2011 11:31]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-03-2011 11:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 1 maart 2011 23:07 schreef bastianus het volgende:
Als het goed is weet je zelf het beste hoe het zit.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-03-2011 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 2 maart 2011 11:24 schreef MMayo het volgende:
meneer heeft gewoon veels te lange tenen

En jij hebt veel te grote voeten, geen goede combo dus


Quis moderabat ipsos moderatores?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2011 11:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 2 maart 2011 11:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En jij hebt veel te grote voeten, geen goede combo dus





Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-03-2011 12:32 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Godverrr, het arme Snorrebeest heeft een blaasontsteking. Zometeen richting dierenarts met een plasje, als het lukt dat op te vangen that is. Gelukkig ben ik toevallig vandaag vrij.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-03-2011 14:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ouch, sterkte voor jullie!


When your people matter, menstrual health matters


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 03-03-2011 15:48 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Dank je!
Vind het zo zielig voor haar, ze heeft er onwijs veel last van. Heb voor 5 dagen Tolfedine meegekregen en een pillenschieter. Als het goed is zouden daarna alle klachten verdwenen moeten zijn. Zo niet, een grote plas opvangen om te kijken of ze blaasgruis heeft, dat lukte nu namelijk niet omdat ze aldoor slechts 1 of 2 druppeltjes plast.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 04-03-2011 10:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Hoe gaat ie inmiddels?


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-03-2011 10:37 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 4 maart 2011 10:11 schreef Fusion het volgende:
Hoe gaat ie inmiddels?
Hoe gaat het met jou?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-03-2011 13:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Er zijn wel erg veel katten met blaas en nier problemen. Heeft dat niet met het te zoute voer te maken?

Mijn kat komt uit het asiel en is daar binnen gekomen met lichte blaas problemen. Ze hebben aangeraden preventief door te gaan met dat speciale voer. Urinary van Roya; canin. Eerst vond ik 30 euro voor 5 kilo wel veel maar hij doet er ook 2 a 3 maanden van dus dat is zo duur eigenlijk niet.

Ik doe zelf niet moeilijk over iets excra's geven want hij heeft het dieet al preventief.

Wat je in ieder geval kan doen om blaas en nier problemen te verminderen is zorgen dat ze beter water hebben. Katten houden niet van stilstaand water. Je hebt van die speciale kattenfontijnen waar ze uit kunnen drinken maar mijnes drinkt gewoon het meeste uit mn aquarium.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-03-2011 17:48 by Silence Profiel van Silence

Mara heeft zo haar eigen manier om 'bewegend' water te drinken. Ze mept eerst een paar keer in de drinkbak om er vervolgens van te drinken. Maf beest.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 04-03-2011 18:36 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 4 maart 2011 10:11 schreef Fusion het volgende:
Hoe gaat ie inmiddels?


Gaat goed! De Tolvedine werkt als een trein
De dame voelt zich zichtbaar beter gelukkig.

[Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 04-03-2011 18:36]


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen