IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I wanna see your pussy, everybody says it's nice! (katten en poezen topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-11-2011 22:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos






signature


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 28-11-2011 0:41 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 27 november 2011 22:01 schreef Hypnos het volgende:
had jij geen kat?
I wish.
Zou er wel een kunnen adopteren, maar ik rook hier zware shag in een vrij kleine ruimte. Dat wil ik een kat niet aan doen.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-11-2011 10:57 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 21 november 2011 17:50 schreef Fusion het volgende:
@Hypno: wat een klein poepie

Onze katten zijn nu al 16 jaar samen (volgens mij zijn het zussen), maar ze slapen echt eens in de 3 jaar bij elkaar. Voor de rest negeren ze elkaar eigenlijk best wel, op een wekelijkse pets naar de ander haar hoofd na. Vreemd eigenlijk.

Wat is daar nou vreemd aan? Katten zijn solitair levende dieren. De meeste katten die samen in één huis wonen gedogen elkaar slechts. Vaak zijn het de jonge dieren die nog erg speels zijn en aanhankelijk naar andere/oudere dieren.
Oudere dieren zie je elkaar soms schoonlikken en samen in 1 mandje liggen (dan kun je je afvragen of ze bij elkaar willen liggen of gewoon allebei in dát mandje wilden liggen), maar als je katten een echte vriendschap sluiten, is dat eerder een prettige uitzondering dan regel.

@Hypnos: Weet je zeker dat je oudere kat bang is? Grote kans dat Noor de drukte en heisa van zo'n klein mormel gewoon niet trekt.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-11-2011 10:57]


Subtiel kamerolifantje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-11-2011 12:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zou best kunnen idd, Noor slaapt nu om de andere dag bij ons, doet iedereen goed!


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2011 12:54 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 november 2011 10:57 schreef stigma het volgende:
Wat is daar nou vreemd aan? Katten zijn solitair levende dieren. De meeste katten die samen in één huis wonen gedogen elkaar slechts. Vaak zijn het de jonge dieren die nog erg speels zijn en aanhankelijk naar andere/oudere dieren.
Oudere dieren zie je elkaar soms schoonlikken en samen in 1 mandje liggen (dan kun je je afvragen of ze bij elkaar willen liggen of gewoon allebei in dát mandje wilden liggen), maar als je katten een echte vriendschap sluiten, is dat eerder een prettige uitzondering dan regel.
Okidokie


When your people matter, menstrual health matters


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 24-12-2011 2:15 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-12-2011 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-12-2011 21:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-12-2011 21:11 by Forever After Profiel van Forever After



 


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-12-2011 3:22 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 3:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Godverde tering, het ging zo goed met mn 2 katten, verhuisd en al weinig problemen, en nu binnen enkele dagen al 3 keer op bed gepist. (heeft hij welleens eerder gehad maar daar zat behoorlijk wat tijd tussen) Weet niet zeker welke maar de kleine kat heb ik het al vaker zien doen. Ik hou ook de slaapkamer altijd dicht als ik er niet ben en het is dus gewoon gebeurt terwijl ik iets verderop zat.

Hij is nu 8 maanden en nog niet gecastreerd, echt sproeien is het niet maar hij begint wel te puberen het is laatste week ook behoorlijk wat stoeien en eigenlijk ook tot het punt dat het niet leuk meer is.

Iemand tips? Castreren moet sowieso gebeuren, maar het is ook geen sproeien.



Het matras krijg ik ook niet zomaar schoon en volledig vrji van luchtjes (die een vrijbrief voor verder plassen kunnen zijn), ik heb wat gelezen van biotex maar met een matras echt een behoorlijk gekut, kan ik echt een paar dagen niet slapen wil ik het netjes doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 3:34 by watery black Profiel van watery black

ik heb wel eens gehoord dat peper erop strooien helpt maar ik heb het nooit geprobeerd. Biotes hielp bij mijn kat helemaal niet. Naar het schijnt vinden katten lavendel helemaal verschrikkelijk, dus misschien kun je daar iets mee?

Mijn kater had ook een plasprobleem en ik heb het nooit echt op kunnen lossen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 3:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Mja ik ga het maar schoonmaken met biotex en zo'n katten feromonen middel erover doen denkik.

Ik heb in mn vorige huis geprobeerd ze op het toilet te trainen, maar daar gaat behoorlijk wat aandacht in zitten, en met 2 katten vrij lastig.

Nu ik verhuisd ben passen de toiletspullen ook niet meer op deze WC bril dus moesten ze weer gewoon op de kattenbak. Dat ging dus anderhalve maand goed en opeens is het keihard raak.

Nu maar op de bank slapen dan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-12-2011 4:20 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Beter je territorium afbakenen jongeman.


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 4:27 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 29 december 2011 3:47 schreef ElitE het volgende:
Mja ik ga het maar schoonmaken met biotex en zo'n katten feromonen middel erover doen denkik.

Ik heb in mn vorige huis geprobeerd ze op het toilet te trainen, maar daar gaat behoorlijk wat aandacht in zitten, en met 2 katten vrij lastig.

Nu ik verhuisd ben passen de toiletspullen ook niet meer op deze WC bril dus moesten ze weer gewoon op de kattenbak. Dat ging dus anderhalve maand goed en opeens is het keihard raak.

Nu maar op de bank slapen dan


misschien een gekke vraag maar hoe maak je je bak schoon? Ik merkte persoonlijk wel dat als ik mn bak met water met een heel klein beetje chloor (echt maar een beetje en heel goed uitspoelen want chloor is niet goed voor katten!) dat het toch wel een tijd beter ging. Ik weet niet hoe het met andere katten zit maar mijn katten vonden chloor altijd helemaal geweldig ruiken.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-12-2011 4:27 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 29 december 2011 4:20 schreef bokkie666 het volgende:
Beter je territorium afbakenen jongeman.


*mental image*


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-12-2011 9:52 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Elite, verhuizen is potentieel best wel stressvol voor een kat.

Wat tips: aluminiumfolie op de scene of the crime leggen wil wel eens helpen, evenals Cattitude spray. Verder kan wisselen van t type kattebakgrind helpen, en dagelijks schoonmaken ook.

Heb je meer dan x katten, zo je ook kunnen overwegen om x kattebakken te nemen!


When your people matter, menstrual health matters


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 29-12-2011 10:27 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 29 december 2011 3:26 schreef ElitE het volgende:
Godverde tering, het ging zo goed met mn 2 katten, verhuisd en al weinig problemen, en nu binnen enkele dagen al 3 keer op bed gepist. (heeft hij welleens eerder gehad maar daar zat behoorlijk wat tijd tussen) Weet niet zeker welke maar de kleine kat heb ik het al vaker zien doen. Ik hou ook de slaapkamer altijd dicht als ik er niet ben en het is dus gewoon gebeurt terwijl ik iets verderop zat.

Hij is nu 8 maanden en nog niet gecastreerd, echt sproeien is het niet maar hij begint wel te puberen het is laatste week ook behoorlijk wat stoeien en eigenlijk ook tot het punt dat het niet leuk meer is.

Iemand tips? Castreren moet sowieso gebeuren, maar het is ook geen sproeien.



Het matras krijg ik ook niet zomaar schoon en volledig vrji van luchtjes (die een vrijbrief voor verder plassen kunnen zijn), ik heb wat gelezen van biotex maar met een matras echt een behoorlijk gekut, kan ik echt een paar dagen niet slapen wil ik het netjes doen.

Pissen is territorium afbakenen. Dit gebeurt juist als er géén eigen geuren zijn. Beter om je slaapkamer juist altijd open te houden voor die beesten! Verder wat Fusion zegt: kan ook aan kattenbak liggen. Positie veranderen, kattenbak erbij, deurtje van de kattenbak eruit halen.

Verder zorgen dat de katten genoeg ruimte hebben om ergens OP te gaan zitten en of er connectie is in de ruimte: van krabpaal naar bank naar kast bijvoorbeeld.

Succes!


Dear dirty delightful old drunken old days


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 10:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 december 2011 9:52 schreef Fusion het volgende:
Elite, verhuizen is potentieel best wel stressvol voor een kat.

Wat tips: aluminiumfolie op de scene of the crime leggen wil wel eens helpen, evenals Cattitude spray. Verder kan wisselen van t type kattebakgrind helpen, en dagelijks schoonmaken ook.

Heb je meer dan x katten, zo je ook kunnen overwegen om x kattebakken te nemen!


jah maar gezien het 1,5 maand gewoon goed is gegaan, en het op de bak altijd wel goed ging en zelf het toilet trainen wel okee ging denkik toch dat dat allemaal wel meevalt. De bak die ik heb is behoorlijk groot.

Als katten eenmaal een plekje hebben waar ze kunnen pissen en hun geur erin hangt kunnen ze dat als veilige pisplek ervaren. Ik ga daarom nu maar proberen het matras helemaal goed schoon te krijgen en bespuiten met feliaway ofzoiet. Krabpaal naar de kamer is ook een goed idee. en een keer voeren vlak naast het bed lijkt me ook wel handig.(dan pissen ze niet zo snel)

Misschien ook weer handig om weer op het toilet de tweede bak te zetten en verder te gaan met toilet trainen. Een WC is toch makkelijker fris te houden dan zo'n bak(en die laat dan ook nog steeds buiten staan)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-12-2011 10:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 december 2011 10:27 schreef Schaffelaer het volgende:
Pissen is territorium afbakenen. Dit gebeurt juist als er géén eigen geuren zijn. Beter om je slaapkamer juist altijd open te houden voor die beesten! Verder wat Fusion zegt: kan ook aan kattenbak liggen. Positie veranderen, kattenbak erbij, deurtje van de kattenbak eruit halen.

Verder zorgen dat de katten genoeg ruimte hebben om ergens OP te gaan zitten en of er connectie is in de ruimte: van krabpaal naar bank naar kast bijvoorbeeld.

Succes!


Jah dit is nog geen sproeien dus het territoriale is niet zo heel hevig.

Ik denk dat ik de kamer niet open hou omdat plassen ook zelfbelonend is, dan kom je er nog moeilijker vanaf.

Die feli away spray is vergelijkbaar met de geur die ze zelf hebben als je kopjes geven.

Ze hebben overal genoeg chill plekken en ze slapen beide allebei graag op bed. Snachts mogen ze er altijd bij. Daarom vind ik het vreemd dat die daar gewoon pist.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-01-2012 14:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-01-2012 17:10 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

@Elite: komt je kat eigenlijk wel buiten?


Silence
Usericon van Silence
Posted 01-01-2012 22:58 by Silence Profiel van Silence

@Elite: Klinkt bekend, bij ons begon het plassen van Luna ook rond die leeftijd. Daarvoor nooit problemen gehad. We hebben ondertussen alles geprobeerd: extra kattenbakken, schoonmaken met biotex, lavendel, peper, citroensap, kalmerende 'pilletjes' voor de kat (3 verschillende), nieuw meubilair, andere inrichting, meer speelgoed, ander eten, ander grit, uiteraard testen bij de arts.. En vast nog 10 dingen die ik nu even vergeet. Ondertussen gaat het het grootste gedeelte van de tijd goed, maar soms is het opeens 3 dagen achter elkaar raak. We hebben geen flauw idee waarom.

Ik zou als eerste eens een plasje naar de dierenarts brengen, dan kun je in ieder geval gruis of ontsteking uitsluiten. Verder wens ik je veel succes, ik weet hoe frustrerend het na een tijdje is... Die geur, oeffff.


Unsung_Mary
Usericon van Unsung_Mary
Posted 02-01-2012 0:43 by Unsung_Mary Profiel van Unsung_Mary

Wat een prachtige katten zie ik hier voorbij komen.
Mooie blauwe coon met banana leaf krabpaal. Chique bedoeling

Wat jammer dat er bij elite problemen zijn met piesende jatten. Zelf heb ik er gelukkig nog nooit last van gehad.
Hoop dat het snel over is. Het lijkt me dat je er enorm moedeloos van wordt.

Trouwens, over knuffelende katten gesproken.
Las net ook dat iemand het vreemd vond dat zijn katten maar eens in de zoveel tijd bij elkaar slapen.
Hier heb ik katten die steeds van vriend of vijand wisselen.
Het ene moment gaat het goed en vervolgens dikke ruZie.
Al gaat het al sinds 3 maanden goed. Ze hebben allemaal een plek in huis eigen gemaakt. De een wil alleen geaaid worden op de slaapkamer, de ander alleen op de eettafel, de derde kun je altijd oppakken en kroelen en de vierde moet je nog een beetje dwingen. Maar hij gaat het ook steeds fijner vinden.

Nouja. Wilde even weten wat er hier allemaal gepost werd.
Kom vast nog weleens terug.


And the wind cries ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-01-2012 12:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

poezen zijn LIEF


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen