IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Primordial, Alcest, While Heaven Wept @ Doornroosje 31-05-2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-04-2011 11:20 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zijn drie bands niet genoeg?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-04-2011 12:39 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Jawel, maar ze wíllen perse een local opener....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2011 13:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

The Wounded!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-04-2011 13:33 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

The Wounded zou er mooi bij passen, maar speciaal voor OWW mag je ook Terzij de Horde doen



holysjit
Usericon van holysjit
Posted 13-04-2011 14:19 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Kunnen die lui dan zelf bepalen dat ze NL support willen? Is dat per zaal verschillend?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 14:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 14:19 schreef holysjit het volgende:
Kunnen die lui dan zelf bepalen dat ze NL support willen? Is dat per zaal verschillend?

Afhankelijk van het contract kunnen ze van alles en nog wat 'zelf' bepalen, maar ik denk niet SiB het contract hier op tafel gaat gooien.

Verder kunnen ze het altijd vragen, natuurlijk. En wil je als zaal het de bezoekende bands graag naar de zin maken.


I wish I was a butterfly


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2011 14:59 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

aanstaande vrijdag ALCEST in KÖLN!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-04-2011 15:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 14:59 schreef irritante klootzak het volgende:
aanstaande vrijdag ALCEST in KÖLN!


hey klootzak, ga ff ander topic vervuilen!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-04-2011 15:02 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 14:19 schreef holysjit het volgende:
Kunnen die lui dan zelf bepalen dat ze NL support willen? Is dat per zaal verschillend?


dat varieert.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2011 15:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ach, veel zin zal het niet hebben, want de Köln show ist ausverkauft!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 13-04-2011 15:08 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Als we daar spelen zal ik speciaal voor OWW corpse-paint, een leren broek en een grimme uitdrukking dragen.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2011 15:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:08 schreef Inverted Church het volgende:
Als we daar spelen zal ik speciaal voor OWW corpse-paint, een leren broek en een grimme uitdrukking dragen.


Liever niet.

Overigens vrij jammer dat je als band kritiek niet serieus durft te nemen. Nodigt iig niet uit om jullie nog eens serieus een kans te geven.

Kneus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2011 15:19 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oei, op je pikkie getrapt?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 15:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Liever niet.

Overigens vrij jammer dat je als band kritiek niet serieus durft te nemen. Nodigt iig niet uit om jullie nog eens serieus een kans te geven.

Kneus.

Ze hadden al gezegd dat ze het zelf ook slecht vonden gaan in Leeuwaarden.

Vrij jammer dat je als trol een grapje van een band zo serieus neemt


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2011 15:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ze hadden al gezegd dat ze het zelf ook slecht vonden gaan in Leeuwaarden.

Vrij jammer dat je als trol een grapje van een band zo serieus neemt


Meh, het gaat me meer om het feit dat ik kritiek heb op hun speelcapaciteiten maar dat er vervolgens wordt gelezen dat ik niet van hun stijl muziek zou houden. In Leeuwarden waren ze de enige band (die ik heb gezien) zonder corpsepaint en andere 'standaard' bm meuk en die een vrij moderne variant van bm speelden en dan is het natuurlijk gemakkelijk om het daar op af te schuiven terwijl dat onzin is als je mijn posts correct leest. Grapje of niet, ik vind het vrij zwak.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 15:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Meh, het gaat me meer om het feit dat ik kritiek heb op hun speelcapaciteiten maar dat er vervolgens wordt gelezen dat ik niet van hun stijl muziek zou houden. In Leeuwarden waren ze de enige band (die ik heb gezien) zonder corpsepaint en andere 'standaard' bm meuk en die een vrij moderne variant van bm speelden en dan is het natuurlijk gemakkelijk om het daar op af te schuiven terwijl dat onzin is als je mijn posts correct leest. Grapje of niet, ik vind het vrij zwak.

Er staat letterlijk, van de bandleden, dat ze het een zwakke show vonden. De lui die het over trui blekkes dit en dat hadden tegen jou waren allen geen bandleden.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2011 15:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Er staat letterlijk, van de bandleden, dat ze het een zwakke show vonden. De lui die het over trui blekkes dit en dat hadden tegen jou waren allen geen bandleden.


Volgens mij is die inverted church dude wel een bandlid hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 15:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:34 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij is die inverted church dude wel een bandlid hoor.

Ja, klopt. En, zoals ik net zei, maakte hij hier een grapje om jou -succesvol- uit de tent te lokken


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2011 15:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, klopt. En, zoals ik net zei, maakte hij hier een grapje om jou -succesvol- uit de tent te lokken


Nou laten we het er op houden dat ik het grapje niet snap dan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 15:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou laten we het er op houden dat ik het grapje niet snap dan.

Dat is duidelijk, ja. Maar ongeacht of je het snapt of niet, hij en TdH hebben in het andere topic gezegd dat ze het zelf ook niet wat vonden. Dus je opmerking over dat ze kritiek niet serieus zouden nemen is sowieso onterecht.

Ben je eigenlijk Brani ofzo, beetje bands zwartmaken hier!


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-04-2011 15:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat is duidelijk, ja. Maar ongeacht of je het snapt of niet, hij en TdH hebben in het andere topic gezegd dat ze het zelf ook niet wat vonden. Dus je opmerking over dat ze kritiek niet serieus zouden nemen is sowieso onterecht.


Vandaar ook dat ik het grapje niet snap.

quote:
Ben je eigenlijk Brani ofzo, beetje bands zwartmaken hier!


Volgens mij is dat niet wat ik doe toch? Ik gun TDH al het succes wat ze kunnen oogsten. Daarnaast heb ik ook al meerdere malen, zowel nu als in het verleden, duidelijk gemaakt dat ik hun EP wel goed te pruimen vind. De kritiek die ik lever is dus serieus vanuit het perspectief van een luisteraar en behelst zowel negatieve als positieve aspecten. Dat ze geen corpsepaint e.d. dragen vind ik verder ook irrelevant aangezien dat niets met de muziek van doen heeft. Ik vind corpsepaint prima en ergens wel traditioneel maar als het ontbreekt mis ik het niet.

Anyway, het blijkt maar weer dat het voor veel mensen moeilijk is om te lezen wat er staat zonder er allerlei dingen bij te halen die nooit gezegd zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-04-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2011 15:49 schreef Onweerwolf het volgende:
Vandaar ook dat ik het grapje niet snap.


Omdat hij even flauw wilde zijn? Leuk toch, plaagstootje naar eerder gedoe? Gewoon "" en het is weer voorbij.
quote:
Volgens mij is dat niet wat ik doe toch? Ik gun TDH al het succes wat ze kunnen oogsten.
Daarnaast heb ik ook al meerdere malen, zowel nu als in het verleden, duidelijk gemaakt dat ik hun EP wel goed te pruimen vind. De kritiek die ik lever is dus serieus vanuit het perspectief van een luisteraar en behelst zowel negatieve als positieve aspecten. Dat ze geen corpsepaint e.d. dragen vind ik verder ook irrelevant aangezien dat niets met de muziek van doen heeft. Ik vind corpsepaint prima en ergens wel traditioneel maar als het ontbreekt mis ik het niet.

Ga je nou ook nog op mijn flauwe grap serieus lopen reageren?
quote:
Anyway, het blijkt maar weer dat het voor veel mensen moeilijk is om te lezen wat er staat zonder er allerlei dingen bij te halen die nooit gezegd zijn.

Wie dan en wanneer?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-04-2011 15:54]


I wish I was a butterfly


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 13-04-2011 16:16 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Opgelost, mijn grap had bij Henox666 meer voeten in de aarde gehad.



Eus
Usericon van Eus
Posted 20-05-2011 16:04 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Via onderstaande link zijn nog kaarten te winnen voor de show in Tilburg op maandag 30 mei.

http://www.metal-experience.com/Prijsvraag%20Primordial.htm



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-05-2011 21:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Primordial is gaaf, die andere 2 bands ken ik niet/zegt me niks/boeid me niet


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen