IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Primordial, Alcest, While Heaven Wept @ Doornroosje 31-05-2011 Vorige pagina
HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 31-05-2011 16:55 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 15:13 schreef jeroen83 het volgende:
Kun je in de buurt van Doornroosje gratis parkeren?


Ja, tegenover Doornroosje zijn gratis parkeerplaatsen (in een woonwijk)

Zin in!



Brent_
Usericon van Brent_
Posted 31-05-2011 16:57 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

While Hevaen Wept was echt om te janken maar Primordial was erg goed. Alcest, veel beter dan op Roadburn maar niet echt mijn band, wel strak


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 31-05-2011 18:04 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 16:55 schreef HubbyMe het volgende:
Ja, tegenover Doornroosje zijn gratis parkeerplaatsen (in een woonwijk)

Zin in!


Bedankt.

Zin in , gisteren in Tilburg waren Alcest en Primordial geweldig.


Never have so many sacrificed so much for so few


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-05-2011 18:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

het enige nadeel van Primordial gisteren was het ontbreken van "no nation on this earth" op de setlist aangezien dat een van de beste nummers aller tijdens is. Maar vooruit maar, er werden genoeg andere superieure nummers gespeeld


Northward
Usericon van Northward
Posted 31-05-2011 18:59 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Alcest al meerdere malen gezien, ook dit keer weer een uitstekende set.
Was erg benieuwd naar While Heaven Wept en vond het persoonlijk geweldig, vooral toen "Thus With a Kiss I Die" en de geweldige interpretatie van Jane's "Voice in the Wind" voorbij kwamen.
Primordial was ook erg goed. Vond enkel dat gedoe met het publiek wat overdreven op den duur. Maar mokerband.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2011 9:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Tegekke avond! WhW was een beetje een buitenbeentje, maar speelde ondanks dat ik er weinig aan vond pittig strak. Alcest en Primordial waren echt geweldig Jammer dat de eerste twee nummers van Primordial te kampen hadden met een kutgeluid en hulde voor degenen die het ten goede hebben aangepast!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2011 10:00 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2011 11:07 schreef Staalman het volgende:
Zijn ze met die "nieuwe" zanger wel beter live?
Met Tom op zang was destijds een DRAMA! Na die shows heb ik bijna 1 jaar geen WHW meer kunnen draaien..


T viel dus enorm mee! Ik hou er alleen niet van



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 10:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben alleen niet zo happy met die laatste plaat, de rest van hun muziek trek ik buitengewoon goed.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2011 10:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

T gaat mij iets teveel richting heavy/power en dan vooral door de te strakke broekenzang. Maar zoals aangegeven is dit vooral een kwestie van smaak. Ze speelden namelijk strak. Ik denk ook ivm voorgaande reacties dat ze in Doornroosje veel beter gespeeld hebben dan in 013.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-06-2011 11:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Belachelijk trouwens dat Alcest moest openen, zij hadden die plek van WHW moeten hebben. Grmbl. Alcest was super, Primordial was geweldig! Heerlijke lineup, maar die 3e band had er wat mij betreft niet bij gehoeven.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 01-06-2011 11:41 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Alcest was inderdaad geweldig en verdiende zeker meer tijd. Voor mij was het hoogtepunt van de avond dus al geweest toen whw nog moest beginnen. WHW was strak en zolang de zanger niet mee deed goed te pruimen, zeker het oudere werk. Echter die zang vind ik vreselijk, niet mijn ding. Verder Primordial erg wennen, kende er niks van en moet zeggen dat wat ik gezien heb mij niet kon overtuigen.


wouter023


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 01-06-2011 11:46 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Was tof in Tilburg! Alcest vond ik slaapverwekkend.
While Heaven Wept viel helaas tegen, maar Primordial was erg goed! Alleen jammer van de paint..


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-06-2011 11:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 9:44 schreef Dirge for november het volgende:
Jammer dat de eerste twee nummers van Primordial te kampen hadden met een kutgeluid en hulde voor degenen die het ten goede hebben aangepast!


dat risico loop je als je WHW de soundcheck laat doen en niet zelf..


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 01-06-2011 12:19 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 1 juni 2011 11:46 schreef Orklord het volgende:... Alleen jammer van de paint..
???

Maar goed... Alcest was bij vlagen wel lekker, maar kon me verder toch weinig boeien. Daarna dat While Heaven Wept... Kende het niet, maar had me meer "normale" Doom voorgesteld. Dit was een aanfluiting en een perfecte timing om wat te gaan eten!
Primordial kwam, zag en overwon. Was weer geniaal! Hoewel ik ze toch ietsje minder vond dan vorige maand bij de album-release show in Essen.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-06-2011 13:31 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 11:41 schreef wouter023 het volgende:
Alcest was inderdaad geweldig en verdiende zeker meer tijd. Voor mij was het hoogtepunt van de avond dus al geweest toen whw nog moest beginnen. WHW was strak en zolang de zanger niet mee deed goed te pruimen, zeker het oudere werk. Echter die zang vind ik vreselijk, niet mijn ding. Verder Primordial erg wennen, kende er niks van en moet zeggen dat wat ik gezien heb mij niet kon overtuigen.


Enorm jammer, precies toen jij vertrok werd het geluid (erg) goed. Zang werd ook meteen beter met die mic. wissel, geen onzuiver nootje meer gehoord. Maarja dat kan ook komen door mn wapperende haren voor mn oren .



HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 01-06-2011 16:36 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Alcest was vet, al stond het gelijk mijns inziens niet goed afgesteld, maar dat kan ook komen doordat ik achteraan stond met wat pratende mensen voor me.
WHW was gewoon mijn inziens een slechte progrock band. Die zang was nou niet echt je van het.
Primordial was vet! Lekkere setlist, het publiek en band moesten in het begin nog wat wennen (mede te danken aan de slechte afstelling), maar het werd naar mate de set vorderde steeds beter. Al met al een top avond!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-06-2011 13:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gisteren in de Biebob geweest. Alcest klonk ok voor de 3 nummers die ik ervan gehoord heb. While Heaven Wept viel vies tegen, enkel Thus With A Kiss I Die was genietbaar. Primordial was genieten van het begin tot het einde


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen