IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Death metal en kleding Volgende pagina
Bierglas
Usericon van Bierglas
Posted 31-12-2010 13:29 by Bierglas Wijzig reactieProfiel van BierglasQuote dit bericht

Hallo allemaal!

Voor mijn studie ga ik een essay schrijven over death metal en specifiek over de uiterlijke kenmerken van de luisteraars/artiesten (in hoeverre dat een rol speelt, zonder al te veel te stereotyperen natuurlijk).

Dus ik heb een paar simpele vragen voor de death metal liefhebbers hier. Ik hoop dat jullie deze eventjes zouden willen beantwoorden.

- Wat voor kleding draag je in je vrije tijd / als je naar concerten gaat?
- Waarom draag je deze kleding?
- Wat heb je voor kapsel?

Foto's zijn natuurlijk ook welkom.
Alvast bedankt!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-12-2010 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... donders, zal me het essay wel worden ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-12-2010 13:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 13:31 schreef Jenje het volgende:
... donders, zal me het essay wel worden ...
+1

Ik ruik een Nobel-prijs aankomen..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-12-2010 13:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

- Wat voor kleding draag je in je vrije tijd / als je naar concerten gaat?

Nette truien zonder opzichtige logo's en merken, polo's en overhemden. Verder nette spijkerbroek en leren heren schoenen. In het weekend verandert daar weinig aan.

- Waarom draag je deze kleding? Omdat het kan.
- Wat heb je voor kapsel? Kort.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-12-2010 13:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kan ik misschien Slayer met Hell Awaits aanvragen voor mijn oma die op sterven ligt?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-12-2010 13:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Beetje serieus jongens, het gaat wel om de knul zijn toekomst.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-12-2010 13:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat is wel heel confronterend voor Bierglas wat je nu meld...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-12-2010 13:36 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Vertel eerst eens wat over jezelf!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 31-12-2010 13:37 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

"Hallo. Mijn spreekbeurt gaat over metul. Ik hou deze spreekbeurt omdat ik metal leuk vind om te luisteren..."


Subtiel kamerolifantje


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-12-2010 13:38 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 13:36 schreef Staalman het volgende:
Dat is wel heel confronterend voor Bierglas wat je nu meld...
Bierglas heet Inge. Het is toch allemaal iets.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 31-12-2010 13:55 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 31 december 2010 13:29 schreef Bierglas het volgende:

- Waarom draag je deze kleding?

Verwacht je op deze vragen nu echt diepgaande antwoorden?

Wat voor opleiding is het eigenlijk? Kun je niet beter een serieus onderwerp kiezen?



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 31-12-2010 13:56 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ja, dit gaat helemaal goedkomen idd.
Kom op, dit is toch geen onderwerp voor een essay?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Nix
♥
Usericon van Nix
Posted 31-12-2010 13:58 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Kom op mensen, we hebben allemaal vroeger een werkstuk gemaakt over je eigen huisdier.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Vinnie BBQ
Zombies GVD!!
Usericon van Vinnie BBQ
Posted 31-12-2010 14:02 by Vinnie BBQ Wijzig reactieProfiel van Vinnie BBQQuote dit berichthttp://zombie-reviews.blogspot.com/

quote:
Op 31 december 2010 13:58 schreef Nix het volgende:
Kom op mensen, we hebben allemaal vroeger een werkstuk gemaakt over je eigen huisdier.
Wel over de band Helloween ooit. Ik neem alleen aan dat dit niet voor de basisschool is. Of noemen ze daar die shit ook al essays?



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2010 14:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 31 december 2010 13:36 schreef Silence het volgende:
Vertel eerst eens wat over jezelf!


Ah, daar is de toelatingscommissie ook weer hoor. Is BW al aan het googlen naar foto's en andere persoonlijke info? :')


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-12-2010 14:15 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik wil met alle liefde vertellen wat voor kleding ik aan trek wanneer ik naar Death Metal luister (uiteraard verkleed ik me wanneer ik naar Black Metal luister). Maar dan wil ik wel graag eerst weten wat Inge zelf graag aan doet!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-12-2010 14:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 14:15 schreef Silence het volgende:
(uiteraard verkleed ik me wanneer ik naar Black Metal luister)

Zoals het hoort!



Maar goed, vertel eens wat meer, mevrouw Bierglas. Dan kunnen we inschatten of je gewoon schattig een basisschoolwerkstukje aan het maken bent of eigenlijk toch echt wat beters moet verzinnen voor je uni-afstudeerscriptie


I wish I was a butterfly


rotor
Usericon van rotor
Posted 31-12-2010 15:06 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Je zou www.metalshots.com als studieobject kunnen nemen ipv deze flauwe ondervraging.
Hoef je stereotypes ook niet meer te vermijden want het gros gedraagt zich er gewoon naar.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-12-2010 15:11 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 13:29 schreef Bierglas het volgende:
- Wat voor kleding draag je in je vrije tijd / als je naar concerten gaat?
- Waarom draag je deze kleding?
- Wat heb je voor kapsel?

Alvast bedankt!


-Nette overhemden, nette broek, nette schoenen tijdens vrije tijd, maar ook naar concerten.

-Doet het goed bij de vrouwen.

-Gemillimeterd/kort.

Graag gedaan.

:')


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 31-12-2010 15:13 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 13:29 schreef Bierglas het volgende:
Voor mijn studie ga ik een essay schrijven over death metal. Hierbij ga ik onderzoeken wat voor een invloed uiterlijke kenmerken (ergo, het imago van deze artiesten) hebben voor het (commerciële) succes van deze artiesten en hoe dit zijn weerslag heeft op de kledingstijl en gedrag van de luisteraars.


Kijk zo wordt ie al wat interessanter, nu nog de death metal veranderen e.d., maar ga vooral door


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 31-12-2010 15:23 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

Hmm... Het is toch wel degelijk bedoeld als universitaire opdracht zie ik. Ik zou toch serieus een ander onderwerp kiezen als ik jou was of het flink uitdiepen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-12-2010 17:31 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 13:29 schreef Bierglas het volgende:
Voor mijn studie ga ik een essay schrijven over death metal en specifiek over de uiterlijke kenmerken van de luisteraars/artiesten
Leuk.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 31-12-2010 17:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

:')


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-12-2010 17:47 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 17:36 schreef Metalhead22 het volgende:
:')
Ja, daar heeft Bierglas wat aan!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-12-2010 17:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Jij hebt echter ook nog niet laten weten wat je dan draagt. Pot -> ketel.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 31-12-2010 17:56 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2010 15:06 schreef rotor het volgende:
Je zou www.metalshots.com als studieobject kunnen nemen ipv deze flauwe ondervraging.
Hoef je stereotypes ook niet meer te vermijden want het gros gedraagt zich er gewoon naar.




Inderdaad. Wat een sneue figuren zeg. Kolere...


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen