![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
wat ik niet helemaal begrijp is waarom je überhaupt die format gebruikt? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
An American in Paris ? ![]() |
|
quote: Omdat ik het zo van de zaal aangeleverd heb gekregen, heb er dus niet zelf voor gekozen! ![]() Maar goed kan je me helpen? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ ![]() |
|
quote: hmm...Ik heb ff rond gekeken en kan eigenlijk weinig vinden. Waarschijnlijk een custom format. Wel erg raar dat ik er niets over kan vinden. Bedoel je niet deze: http://support.crestron.com/app/answers/detail/a_id/4608/~/ams,-ams-aip-supported-audio-formats IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Nou het is waarschijnlijk al opgelost, een kennis is ermee aan de gang gegaan! ![]() Oh en het is een AAIF file en niet AAIP, excuses ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 12-01-2011 15:57] 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
aap ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk zelfs AIFF ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Je kunt het AAIF wel ergens op afspelen? ![]() |
|
Oh.... AIFF... simpel en ik zie dat het al gefixt is. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Ohja. Gefixt idd. ![]() ![]() |
|
slotje dus of topictitelmetamorphtime ![]() ![]() |
|
Zet hem op, bewijs maar dat je het kunt F.E.S.. ![]() quote:Wat gebruik jij op dit moment daarvoor? ![]() |
|
cdex, magix music maker 2004 en 2006 ik maak ambient, noise, triphop, industrial en blackmetal, wat wil je ![]() jij? [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 13-01-2011 2:29] ![]() |
|
Ik heb laatst een paar AAC bestanden geconverteerd, want winamp pakt die niet. ![]() Jij converteerd je eigen muziek van wav naar mp3? ![]() |
|
quote: Daar dacht ik later ook nog aan. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:en vice versa, enkel .wav valt te bewerken en ik sample wel eens wat hoewel het meeste wat ik fabriceer uit ca. 10 vaste samples bewerkt bestaat. Het is dan ook zeer veelzijdige muziek ![]() ![]() |
|
Om audio te bewerken/om te zetten: Adobe Audition Flac bestanden zet ik met Flac Frontend om. Om video bestanden om te zetten: Stream Clip is erg handig (check voor PC wel wat je nodig hebt qua Quicktime). Sommige vervelende codecs zet ik ook wel eens om met After Effects, maar gelukkig krijg ik bijna altijd alles netjes aangeleverd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 13-01-2011 12:51] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
quote: Flack, Flac, Floc? ![]() |
|
FLAC dus.... ![]() ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
![]() Rippen: EAC Converteren: dBPoweramp Bewerken: Audacity ![]() |
|
quote: Uiteraard. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |