IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anaal Nathrakh Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-10-2007 23:31 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik vind 'm tot nu toe ook wat minder dan Eschaton, maar ik ben 'm pas voor de tweede keer aan het luisteren..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-10-2007 23:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 23:28 schreef M. het volgende:
Goede muziek weer op dat nieuwe album. Wel minder extreem dan Eschaton (m'n persoonlijke favoriet).

Ik vind op deze nieuwe de cleane zang ergerlijk, het lijkt erg op de clean vox van Garm een jaar of acht terug (met name op een nummer als 'The Final Absolution'). Zo van dat neppe gedragene, niet cool.
Verder is de muziek goed maar nergens opzienbarend. De creatieve goudader lijkt een beetje op te raken.
Klinkt niet echt positief dus.. Durf bijna niet te gaan luisteren


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-10-2007 23:35 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 23:33 schreef Cadaveria het volgende:
Klinkt niet echt positief dus.. Durf bijna niet te gaan luisteren

Ik vind de nieuwe cd zeker niet slecht hoor..


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-10-2007 0:10 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 23:28 schreef M. het volgende:
Goede muziek weer op dat nieuwe album. Wel minder extreem dan Eschaton (m'n persoonlijke favoriet).

Ik vind op deze nieuwe de cleane zang ergerlijk, het lijkt erg op de clean vox van Garm een jaar of acht terug (met name op een nummer als 'The Final Absolution'). Zo van dat neppe gedragene, niet cool.
Verder is de muziek goed maar nergens opzienbarend. De creatieve goudader lijkt een beetje op te raken.


Ik vind hem aardig wat minder dan de rest, veel minder agressief en bruut. En inderdaad die cleane zang is hier een stuk meer aanwezig op een verkeerde manier dan op Eschaton. Het geweldadige gekrijs op de eerdere albums is juist zo wreed. En het nummer Shatter the Empyrean is helemaal matig.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-10-2007 0:12 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ja, wel minder agressie inderdaad, wel jammer want dat vind ik juist zo gaaf aan Anaal Nathrakh..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2007 0:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

De vocals lijken ook veel minder overtuigend dan op eerdere albums. Op Domine... en Eschaton had je echt het idee dat die idioot scheermesjes kon slijpen met zijn stembanden, op de nieuwe komt dat helemaal niet over.

Op het laatste nummer is nog iets van aggressie en inspiratie te horen. Verder is het voorlopig oordeel: jammer .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-10-2007 0:23 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Jammer indeed, lijkt wel of veel van mijn favoriete bands, (te snel) de laatste tijd matige albums uitbrengen.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-10-2007 0:25 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het laatste nummer, Castigation And Betrayal, klinkt anders dan de andere nummers van het album ja, veel agressiever..


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 17-10-2007 1:10 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Wat een gezeur hier zeg. Ik vind hetgeen wat online staat van hun aankomende album gaaf. Weinig geouwehoer, maar keihard metaal zoals dat hoort.



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-10-2007 1:17 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Hoezo gezeur? Ik vind het nieuwe album ook gaaf, ik heb 'm nu zo'n vijf keer beluisterd, alleen hij is toch echt wat minder dan de andere drie cd's van hun..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-10-2007 1:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Anaal Nathrkarahk, is dat niet die overgewaardeerde blackmetal-/grindcoreband die al 10 jaar hetzelfde uitpoept?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-10-2007 1:25 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 1:23 schreef WhiteRider het volgende:
Anaal Nathrkarahk, is dat niet die overgewaardeerde blackmetal-/grindcoreband die al 10 jaar hetzelfde uitpoept?

Ja, nouja, als je het zo wilt noemen..

Ik vind het een geweldige band..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-10-2007 1:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik heb The Codex Necro vrij uitgebreid beluisterd, toen dat het enig album was dat ze hadden, maar kon er toch weinig origineels aan ontdekken. Domine Non Es Dignus en Eschaton heb ik nog een kans gegeven, maar die waren eigenlijk bij voorbaat al kansloos.

Wat overgewaardeerde rommel.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-10-2007 1:37 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Niet origineel? Ik vind die mix van black en grind juist wel origineel, ik kan me echt geen band bedenken die er mee te vergelijken is, maar dat kan aan mij liggen..

Het is laatste tijd wel een van m'n meest geluisterde bands..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-10-2007 1:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

'Origineel' is misschien inderdaad niet de juiste bewoording, want origineel is het in zekere zin dan weer wel.

Kan in ieder geval nu even niet bedenken hoe ik het het best kan omschrijven, het heeft voor mij gewoon alles dat een blackmetalplaat niet moet hebben. :')


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-10-2007 7:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 1:23 schreef WhiteRider het volgende:
Anaal Nathrkarahk, is dat niet die overgewaardeerde blackmetal-/grindcoreband die al 10 jaar hetzelfde uitpoept?

Eh, nee, dat is het niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-10-2007 8:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Van kille extreme black act naar een extreem harde black metalcrossover met een grindie randje naar een wat progressiever straatje. Ik denk dat witteriddert deze band uberhaupt nooit gehoord heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2007 9:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 23:28 schreef M. het volgende:
Goede muziek weer op dat nieuwe album. Wel minder extreem dan Eschaton (m'n persoonlijke favoriet).

Ik vind op deze nieuwe de cleane zang ergerlijk, het lijkt erg op de clean vox van Garm een jaar of acht terug (met name op een nummer als 'The Final Absolution'). Zo van dat neppe gedragene, niet cool.
Verder is de muziek goed maar nergens opzienbarend. De creatieve goudader lijkt een beetje op te raken.


Ik vind persoonlijk dat er té weinig tijd zit tussen de nieuwe en de laatste plaat. Dat kun je onmogelijk zo snel vullen met nieuw materiaal (vind ik dan). Tenzij het allemaal al af was natuurlijk. Ik moet het nog horen.

@Whiterider:


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 17-10-2007 11:43 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

AN slaagt er altijd in om hele donkere muziek te maken. Ik moet de nieuwe nog horen, maar ik weet nu al dat deze me niet zal teleurstellen.

WR: ik vind het ook niet per se pure black metal (de laatste platen), maar vind je het daarom dan niet tof? Of begrijp ik je verkeerd?




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-10-2007 19:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 11:43 schreef Borthulaz het volgende:
WR: ik vind het ook niet per se pure black metal (de laatste platen), maar vind je het daarom dan niet tof? Of begrijp ik je verkeerd?

WR had het over "overgewaardeerde rommel", dat is Black Metal-taal voor: "niet helemaal mijn ding jongens, maar ze zijn goed in wat ze doen".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 18-10-2007 15:02 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 17 oktober 2007 1:37 schreef Helvete het volgende:
Niet origineel? Ik vind die mix van black en grind juist wel origineel, ik kan me echt geen band bedenken die er mee te vergelijken is, maar dat kan aan mij liggen..



Mee eens.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-12-2007 20:43 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Toen ik The Codex necro voor het eerst hoorde had ik nooit verwacht dat ik deze band nog zo goed zou gaan vinden. The Codex necro blies me de eerst 2 a 3 luisterbeurten volledig uit m'n stoel en liet me daarna in shock achter. Maar toen de schok was weggetrokken vond ik het eigenlijk maar een saai album.

Anaal nathrakh is gelukkig geen band gebleken die het alleen van hun extreemheid moet hebben. Deze britten zijn intussen zo innovatief geworden dat ze voor mij het gat opvullen dat Emperor achter heeft gelaten.

Hell is empty, and all the devils are here is wat mij betreft wel weer een trapje extremer dan Eschaton. Vooral het laatste nummer, Castigation and betrayal ramt harder dan alles wat ze hiervoor hebben uitgebracht. Inclusief TCN.

Ik vind Hell is empty wederom een meesterwerk geworden en dit is misschien wel mijn favoriete Anaal nathrakh album.




I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-12-2007 20:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2007 18:56 schreef Nimbus het volgende:
Van de MySpace:
http://www.youtube.com/watch?v=yd7hzbx8NVo


wauw.. heersch nummer zowiezo, maar niet te doen dus! Ik dacht dat dragonforce al aan het onmogelijke grenst wbt. GH.

Van de week de nieuwe cd maar eens even aanschaffen

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-12-2007 20:57]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 02-12-2007 20:58 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 2 december 2007 20:43 schreef XnegativeX het volgende:
Toen ik The Codex necro voor het eerst hoorde had ik nooit verwacht dat ik deze band nog zo goed zou gaan vinden. The Codex necro blies me de eerst 2 a 3 luisterbeurten volledig uit m'n stoel en liet me daarna in shock achter. Maar toen de schok was weggetrokken vond ik het eigenlijk maar een saai album.

Anaal nathrakh is gelukkig geen band gebleken die het alleen van hun extreemheid moet hebben. Deze britten zijn intussen zo innovatief geworden dat ze voor mij het gat opvullen dat Emperor achter heeft gelaten.

Hell is empty, and all the devils are here is wat mij betreft wel weer een trapje extremer dan Eschaton. Vooral het laatste nummer, Castigation and betrayal ramt harder dan alles wat ze hiervoor hebben uitgebracht. Inclusief TCN.

Ik vind Hell is empty wederom een meesterwerk geworden en dit is misschien wel mijn favoriete Anaal nathrakh album.





Ik vind de nieuwe niet bijster geweldig moet ik zeggen (op het laatste knetter geschifte nummer na). Volgens mij leveren de heren per album meer agressie in ten behoeve van de rustigere/melodieuze/cleane stukken.

Begrijp me niet verkeerd: ze hebben zéker hun geweldige momenten op dat gebied (Do Not Speak etc.). Ik heb alleen het idee dat ze dit steeds verder door gaan trekken. Eschaton is wat mij betreft hun meesterwerkje: geweldige combinatie van melodie en bizarre bruutheid.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-12-2007 21:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik blijf erbij dat dit nieuwe album over-all bruter is dan Eschaton. Maar goed, dat ben ik.

En als je het nieuwe album (of wel album dan ook) van Anaal Nathrakh rustig vindt dan is er gewoon iets mis in je hoofd. Ik zou er eens naar laten kijken.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen