IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Anaal Nathrakh Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-10-2006 16:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nick Barker helpt/hielp alleen live af en toe mee. Hij drumt inderdaad op die Peel Sessions-liveopname.

Danny Herrera staat ze tegenwoordig bij op drums en Shane Embury op bas. De Lock Up-link die Mike legt is dus niet compleet uit de lucht gegrepen. Maar goed, er wordt verder totaal niet mee geadverteerd of zo op die manier, dus waar het "all star" en "hype" sentiment vandaan komt weet ik niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2006 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe is die nieuwe ivm met de vorige ...

We gaan em hier vast aanschaffen, maar hoord ik in de samles nou cleane vox?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-10-2006 17:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 16:59 schreef Jenje het volgende:
Hoe is die nieuwe ivm met de vorige ...

Ik vind hem aggressiever dan de vorige, het gaspedaal wordt verder ingetrapt (maar er zijn toch ook weer veel "catchy" momenten). Die clean vocals die je hoort wordt maar een paar keer op de hele plaat gebruikt, net als bij "Domine Non Es Dignus" dus.
Op de vorige plaat waren er toch een paar nummers waarbij mijn aandacht wat verslapte, dat heb ik bij deze eigenlijk niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2006 17:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach hij zal toch wel gekocht worden, merk het vanzelf


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2006 17:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 17:07 schreef M. het volgende:
Ik vind hem aggressiever dan de vorige, het gaspedaal wordt verder ingetrapt (maar er zijn toch ook weer veel "catchy" momenten). Die clean vocals die je hoort wordt maar een paar keer op de hele plaat gebruikt, net als bij "Domine Non Es Dignus" dus.
Op de vorige plaat waren er toch een paar nummers waarbij mijn aandacht wat verslapte, dat heb ik bij deze eigenlijk niet.
Ik vind hem qua agressiviteit en productie behoorlijk teruggrijpen op 'Codex Necro', maar begrijp ik je nu goed dat ze nu een drummer op plaat gebruiken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-10-2006 20:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zo klinkt het in ieder geval niet. Lijkt qua geluid als 2 druppels water op Domine Non Es Dignus dus, dus ik denk dat ze nog steeds het computertje hebben gebruikt.
Vette plaat verder, die ook in mijn oren weer wat agressiever klinkt. Brute shit


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 23-10-2006 12:58 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Vette shit die nieuwe plaat... maar dit is echt geen pure blackmetal, eerder een mix van black- en deathmetal. Er komen behoorlijk wat snelle d-beats voorbij wat ik toch niet echt met blackmetal associeër. Sommige passages doen wat vocalen en gejaagde riffs betreft wel weer erg blackmetallig (is dat een woord?) aan.

Maar eh, hebben ze op die nieuwe plaat nu wel of niet een "echte" drummer. Zo niet, dan hebben ze de drums erg knap geprogrammeerd want het klinkt vrij naturel. Op het eerste gehoor zou ik zeggen dat het een echte drummer is die wat triggers gebruikt voor de basdrum en de snare.


codex4
Usericon van codex4
Posted 15-11-2006 12:17 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

ANAAL NATHRAKH draagt Garden of Exile op "Eschaton" op LP uit te brengen.

Garden of Exile is vervloekt om de vinyl versie van de het nieuwe ANAAL NATHRAKH album, genaamd "Eschaton" uit te brengen. Wij accepteren en dragen deze last en zullen dit donkere meesterwerk, vol met black metal, grind en epische elementen, op 8 januari uitbrengen! De LP versie zal verpakt worden in een luxe gatefold uitvoering en geperst op 180 gram heavyweight vinyl. Pre- orders zijn vanaf vandaag mogelijk en zullen rond kerst verstuurd worden. (hohoho, wat is nou beter dan het krijgen van een modern black metal meesterwerk voor kerst?) Pre-orders kunnen op onze site geplaatst worden: www.gardenofexile.nl

PRESSING INFO:
Rood / Zwart (marmer) vinyl 100 copies;
Rood vinyl 200 copies;
Zwart vinyl 300 copies;

Na drie eerdere releases heeft ANAAL NATHRAKH zichzelf eerder dit jaar opgesloten in hun Necrodeath Studio om hun nieuwe album "Eschaton" op te nemen. Gast bijdragen werden verzorgd door Attila Csihar van MAYHEM and Shane Embury van NAPALM DEATH. Met het nieuwe album verfijnd ANAAL NATHRAKH hun geluid ten tijden van "Domine Non Es Dignus", met wellicht nog meer oog voor epische elementen. Daarnaast treedt het terug naar de pre-"Domine..." opnames, door meer chaos en ranzigheid toe te voegen aan hun sound. Het stuk zwartgallige adreline "Eschaton" op vinyl door Garden of Exile op 8 januari in de winkels verschijnen.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-11-2006 12:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 november 2006 12:17 schreef codex4 het volgende:
-Daarnaast treedt het terug naar de pre-"Domine..." opnames, door meer chaos en ranzigheid toe te voegen aan hun sound.-


Gelukkig maar.


Suck my piss


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-11-2006 16:09 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Ik heb em vandaag net gekocht, mooi artwork!
volgens mij heb ik een promo gekocht

"This cd belongs to season of mist. It is distributed for promotional purposes and cannot be sold"


vaag.. maar alle nummers er staan erop, dus fuck it..

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 15-11-2006 16:09]


No meat is sweater


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-11-2006 16:27 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

zeker bij kingkong? die verkoopt wel vaker promo's...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-11-2006 17:08 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ah


No meat is sweater


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-11-2006 17:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Maat van me heeft bv een promo van Immortal (wel in gewone CD hoes) er lag laatst een schijfje van Bong-Ra, stond ook met grote letters achterop dat het een promo was niet bestemd voor verkoop etc.. echt belachelijk dat ze dat verkopen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-11-2006 17:11 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

homo's...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-11-2006 17:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 17:11 schreef Argh het volgende:
Maat van me heeft bv een promo van Immortal (wel in gewone CD hoes) er lag laatst een schijfje van Bong-Ra, stond ook met grote letters achterop dat het een promo was niet bestemd voor verkoop etc.. echt belachelijk dat ze dat verkopen.




tja, kan me er ook niet echt druk om maken...


No meat is sweater


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 22-11-2006 13:59 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 17:11 schreef Argh het volgende:
Maat van me heeft bv een promo van Immortal (wel in gewone CD hoes) er lag laatst een schijfje van Bong-Ra, stond ook met grote letters achterop dat het een promo was niet bestemd voor verkoop etc.. echt belachelijk dat ze dat verkopen.


Nou moet ik zeggen dat Bong-ra dat ook nog wel eens zelf zou kunnen hebben gedaan. Voor de grap of zo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 8:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nieuwe plaat rost enorm moet ik zeggen .. zowaar weer een blackplaat die me bevalt ...


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-04-2007 12:54 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 12:33 schreef Morgil het volgende:
dat komt omdat het geen metal is..

(grindcore)



quote:
Op 12 oktober 2002 18:30 schreef Morgil het volgende:
hahaha dit is Grindcore hoor..is helemaal niks blackmetals aan.. Hoe kun je mayhem associeren met Anaal Nathrakh



quote:
Op 13 oktober 2002 18:58 schreef Morgil het volgende:
ach laat maar..ik ga hierover niet verder in discussie. Ik zag zojuist op hun site dat ze zeggen dat ze idd BM maken. Maar toch vind ik de black metal invloeden ver te zoeken in hun muziek. En ik vind al helemaal niet dat het iets wegheeft van Darkthrone of Mayhem..end of my posts here




hahaha, dat blijft zó grappig!

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-04-2007 12:54]


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2007 13:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pas maar op, straks mailt ze je!


Darknout
Attera Totus Sanctus
Usericon van Darknout
Posted 18-04-2007 15:14 by Darknout Wijzig reactieProfiel van DarknoutQuote dit berichthttp://web.large.nl/large22/

quote:
Op 15 november 2006 16:09 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb em vandaag net gekocht, mooi artwork!
volgens mij heb ik een promo gekocht

"This cd belongs to season of mist. It is distributed for promotional purposes and cannot be sold"


vaag.. maar alle nummers er staan erop, dus fuck it..


yes...

Zo eentje heb ik ook, gewoon bij Sounds gekocht, maar zo is het wel een soort van digi-pak, best tof toch?

En ja, hij is er niet uit te slaan gewoon, heb vorige maand ook "domine non es dignus" gehaald en dus is 't nu Anaal Nathrakh wat thuis de klok slaat zeg maar!

Had nog FF met Mick Kenny(Irrumator..) staan lullen in de 013, toffe gast btw!

Rock on guyzz!!!



Hell is just the beginning...


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 18-04-2007 15:27 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 16:09 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb em vandaag net gekocht, mooi artwork!
volgens mij heb ik een promo gekocht

"This cd belongs to season of mist. It is distributed for promotional purposes and cannot be sold"


vaag.. maar alle nummers er staan erop, dus fuck it..


Heb ik ook, maar met een sticker van SoM eroverheen geplakt, waar het niet op staat.


Inter faeces et urinam nascimur


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-04-2007 16:44 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2007 15:14 schreef Darknout het volgende:
yes...

Zo eentje heb ik ook, gewoon bij Sounds gekocht, maar zo is het wel een soort van digi-pak, best tof toch?





quote:
Op 15 november 2006 16:09 schreef Infaustus het volgende:
Ik heb em vandaag net gekocht, mooi artwork!
volgens mij heb ik een promo gekocht

"This cd belongs to season of mist. It is distributed for promotional purposes and cannot be sold"


vaag.. maar alle nummers er staan erop, dus fuck it..





No meat is sweater


Darknout
Attera Totus Sanctus
Usericon van Darknout
Posted 18-04-2007 19:23 by Darknout Wijzig reactieProfiel van DarknoutQuote dit berichthttp://web.large.nl/large22/




Hehe...


Hell is just the beginning...


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 19-04-2007 4:14 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

quote:
Op 7 oktober 2002 17:33 schreef skullfuck het volgende:

!




Metal-archives zegt:

Black Metal/Grindcore

Daar kan ik me prima mee vinden eigenlijk. Overigens vind ik het zelf ook geen pure black.



Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 19-04-2007 12:02 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Gitaren en drumms doen erg aan black, en soms zelfs mathmetal denken; Zang is echt grind.


Inter faeces et urinam nascimur


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen