IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ghost (swe) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-01-2013 10:37 by M. Profiel van M.

Ik vind het origineel eigenlijk ook sterker maar wilde het niet zeggen omdat ik Ghost zo tof vind .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 10:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

ALL HAIL GHOST!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-01-2013 10:39 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november

Ghost vind ik wel een toffe band, maar ik heb echt nooit meer de neiging om het op te zetten. Op de één of andere manier weet ik het wel weer als ik het een paar keer gehoord heb.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2013 10:39 schreef Dirge for november het volgende:
Ghost vind ik wel een toffe band, maar ik heb echt nooit meer de neiging om het op te zetten. Op de één of andere manier weet ik het wel weer als ik het een paar keer gehoord heb.

ಠ_ಠ

Wacht maar tot Papa Emeritus II dit hoort! Het Facebookcommentaar zal niet van de lucht zijn! Je poging om een mes in de rug van de Zweedse metalscene te steken zal niet onbestraft blijven!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-01-2013 10:49 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 21 januari 2013 10:41 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
ಠ_ಠ

Wacht maar tot Papa Emeritus II dit hoort! Het Facebookcommentaar zal niet van de lucht zijn! Je poging om een mes in de rug van de Zweedse metalscene te steken zal niet onbestraft blijven!



Ik ben reuze benieuwd naar het nieuwe album. 'Opus Eponymous' draait hier nog geregeld zijn rondjes, wat een bazenplaat. Ik wil meer Ghost en hopelijk komen ze snel weer naar Nederland!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 21-01-2013 10:51]


5 Euro's? Op je muil!!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-01-2013 10:49 by Dirge for november (Redacteur) Profiel van Dirge for november




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 11:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 januari 2013 10:23 schreef Dirge for november het volgende:
Als ik ze zo naast elkaar hoor vind ik het origineel nog sterker eigenlijk. Geen verkeerd nummer, daar niet van. Beetje saai alleen.


ik snap het niet, waarom zijn zoveel mensen hier fan van deze muziek? Lijkt wel Phantom of the Opera. King Diamond dat hardrockpop speelt. Zo doorzichtig allemaal. Waar gaat dit over, is dit ironisch of zo?


edit: indien ja dan is het best matig.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-01-2013 11:39]


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2013 11:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2013 11:04 schreef Hypnos het volgende:
ik snap het niet, waarom zijn zoveel mensen hier fan van deze muziek? Lijkt wel Phantom of the Opera. King Diamond dat Britpop speelt. Zo doorzichtig allemaal. Waar gaat dit over, is dit ironisch of zo?


edit: indien ja dan is het best matig.


Het is gewoon een hype, en de schapen lopen achter de hipsters aan.

Vind het live niet om aan te horen in ieder geval.



Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 11:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2013 11:04 schreef Hypnos het volgende:
King Diamond dat Britpop speelt. Zo doorzichtig allemaal. Waar gaat dit over, is dit ironisch of zo?

Doorzichtig? Doorzichtig als in dat het duidelijk is dat ze ontzettend moeite om een goed uitgewerkt hyperaanstekelijk muzikaal product neer te zetten gekoppeld aan een uitstekend live-theater en zéér puike marketing? Ja, klopt. En wat dan nog?

En nee, het is niet ironisch. Het is theater.
quote:
Op 21 januari 2013 11:06 schreef MR. N het volgende:
Het is gewoon een hype, en de schapen lopen achter de hipsters aan.

Vind het live niet om aan te horen in ieder geval.

Een hype? Dat valt ook wel weer mee. Zit ook weer niet een Nuclear Blast-opdringmachine achter, toch? Wordt niet zozeer actief gehyped als dat zij de boel gewoon goed klaar zetten en dat dat 'vanzelf' wel de aandacht trekt van de media. Denk ik Wat het mogelijk zeker wel is, is een eenalbumsvlieg. Maar goed, dat zal blijken als het nieuwe album klaar is

Ik vond het live te gek, beter dan ik gedacht had Wel een band bij uitstek waar de huilers gewoon lekker van weg moeten blijven

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2013 11:12]


Quis moderabat ipsos moderatores?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-01-2013 11:11 by M. Profiel van M.

Wat een gezeur. Denk je nu echt dat ik hier een beetje om lollig te zijn Ghost ga zitten pluggen? Ik vind het gewoon supervet, en de Roadburn-gig een paar jaar terug was helemaal geniaal.

Smaak jongens, smaak. Het is mogelijk om dit gewoon oprecht tof te vinden (is het namelijk ook).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2013 11:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2013 11:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Doorzichtig? Doorzichtig als in dat het duidelijk is dat ze ontzettend moeite om een goed uitgewerkt hyperaanstekelijk muzikaal product neer te zetten gekoppeld aan een uitstekend live-theater en zéér puike marketing? Ja, klopt. En wat dan nog?

En nee, het is niet ironisch. Het is theater.


En baggerslecht live.... dusch.


Boeiender


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 21-01-2013 11:13 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 21 januari 2013 11:11 schreef MR. N het volgende:
En baggerslecht live.... dusch.


Echt hoor.

:')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 11:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2013 11:11 schreef MR. N het volgende:
En baggerslecht live.... dusch.

Nee!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-01-2013 11:14 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 januari 2013 11:11 schreef MR. N het volgende:
En baggerslecht live.... dusch.
(':


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2013 11:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2013 11:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee!


Fortarock 2011 was wel een slecht optreden. Ik was wel benieuwd na het gehype hier, maar het loste geen enkele verwachting in helaas.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 11:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2013 11:15 schreef MR. N het volgende:
Fortarock 2011 was wel een slecht optreden. Ik was wel benieuwd na het gehype hier, maar het loste geen enkele verwachting in helaas.

Ik was er niet bij, maar wat ik zo op YT zag leek wel redelijk. Maar goed, als het niet je ding is maakt dat toch niet uit Verder kan ik me voorstellen dat het daar qua setting én publiek totaal kut was voor een band als Ghost.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 11:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 januari 2013 11:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Doorzichtig? Doorzichtig als in dat het duidelijk is dat ze ontzettend moeite om een goed uitgewerkt hyperaanstekelijk muzikaal product neer te zetten gekoppeld aan een uitstekend live-theater en zéér puike marketing? Ja, klopt. En wat dan nog?




wat dan nog?? Dat het - zoals ik al dacht - in de categorie Robbie Williams, Madonna en - logisch - ABBA valt. Musical toestanden. Daarbij zijn ze songtechnisch niet erg sterk. Als het dan toch platte muzikaliteit en theatraal drama moet zijn, geef me dan maar Lady Gaga of Die Antwoord, dit Ghost valt zeer licht uit in vergelijking met die twee, het beetje metal maakt echt het verschil niet. Ze hebben niet eens hitgevoeligheid in hun nummers. Gewoon saai.


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-01-2013 11:17 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 januari 2013 11:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik was er niet bij, maar wat ik zo op YT zag leek wel redelijk. Maar goed, als het niet je ding is maakt dat toch niet uit Verder kan ik me voorstellen dat het daar qua setting én publiek totaal kut was voor een band als Ghost.


Hmm, dat laatste vind ik een non-argument eigenlijk.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 11:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2013 11:17 schreef Hypnos het volgende:
wat dan nog?? Dat het - zoals ik al dacht - in de categorie Robbie Williams, Madonna en - logisch - ABBA valt.

Onzin. Al is het maar omdat je ABBA gelijk stelt aan Madonna
quote:
Musical toestanden.

Theater, niet musical.
quote:
geef me dan maar Lady Gaga of Die Antwoord, dit Ghost valt zeer licht uit in vergelijking met die twee,

Je bent niet wijs. LG en DA zit amper spanning in.
quote:
Ze hebben niet eens hitgevoeligheid in hun nummers. Gewoon saai.

+
quote:
Daarbij zijn ze songtechnisch niet erg sterk.

=
Je luistert iets anders dan ik geloof ik Serieus, muzikaal is het dik voor elkaar, en de songs staan als een huis. Mag je het natuurlijk nog steeds kut vinden

Dit hitgevoeligheid was na het eindeloze "Lu-ci-feher"-gekweel in onze accommodatie naar aanleiding van hun optreden op RB2011 in ieder geval volledig bewezen wat mij betreft
quote:
Op 21 januari 2013 11:17 schreef MR. N het volgende:
Hmm, dat laatste vind ik een non-argument eigenlijk.

Nou, in zekere zin wel maar ik was toch serieus Het is écht theater, en net als bij een toneelstuk of een horrorfilm heb je een stukje suspension of disbelief nodig; als je als persoon daar geen zin hebt (omdat je daar niet van houdt bij muziekoptredens, prima, mag), is dat bij een band als Ghost waarbij de sfeer voor wat betreft het live-gedeelte zéér belangrijk is funest voor je plezier.

Het 'advies' is dan ook verder niet zo zeer 'geef het nog een kans' maar meer 'beter luister je wat anders'

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2013 11:28]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-01-2013 11:29 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ghost songtechnisch niet sterk?? :'''')


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 21-01-2013 11:32 by Retardo Profiel van Retardohttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Siked om deze band!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 11:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 21 januari 2013 11:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Onzin.

Theater, niet musical.

Je bent niet wijs. LG en DA zit amper spanning in.

+

=
Je luistert iets anders dan ik geloof ik Serieus, muzikaal is het dik voor elkaar, en de songs staan als een huis. Mag je het natuurlijk nog steeds kut vinden

Dit hitgevoeligheid was na het eindeloze "Lu-ci-feher"-gekweel in onze accommodatie naar aanleiding van hun optreden op RB2011 in ieder geval volledig bewezen wat mij betreft



Theater en musical zijn buttbuddies. En inderdaad, amper spanning, Ghost ook niet. Het is muziek die we al 30 jaar op de radio horen, in een ander vestje gestoken (letterlijk en figuurlijk). Popmuziek. Dit soort "spanning" werkt bij mij 3 seconden en bij de hypsters 3 maanden. Daarna is het gedaan en komt het besef. En misschien een verlengd vervolg voor Ghost in de alternatieve pophitlijsten waar ze een groter publiek kunnen aansnijden die nog wat gevoeliger is voor variaties op een popthema. Amerikaanse progrock en hardrock deed het hen voor.
Hoppa, missie geslaagd.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-01-2013 11:38]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

PS: Blue Öyster Cult is nog steeds actief.


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-01-2013 11:40 by M. Profiel van M.

quote:
Op 21 januari 2013 11:32 schreef Hypnos het volgende:
Theater en musical zijn buttbuddies. En inderdaad, amper spanning, Ghost ook niet. Het is muziek die we al 30 jaar op de radio horen, in een ander vestje gestoken (letterlijk en figuurlijk). Popmuziek. Dit soort "spanning" werkt bij mij 3 seconden en bij de hypsters 3 maanden. Daarna is het gedaan en komt het besef. En misschien een verlengd vervolg voor Ghost in de alternatieve pophitlijsten waar ze een groter publiek kunnen aansnijden die nog wat gevoeliger is voor variaties op een popthema. Amerikaanse progrock en hardrock deed het hen voor.
Hoppa, missie geslaagd.

Ja hoor je hebt gelijk. Doei!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 11:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ze doen maar hoor, ik begrijp alleen niet waarom het zo aanslaat?


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen