IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Stem hier voor de ECHTE zwaarste lijst! Volgende pagina
jehowi
Usericon van jehowi
Posted 02-05-2011 14:51 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Welkom aan heel Metal-lievend België en Nederland!

Gezien de teleurstellende Zwaarste lijst op Stubru van enkele weken terug, vond ik het hoognodig om eens de opinie van echte metalheads te vragen. De resultaten van deze enquete zullen tegen eind mei bekend worden gemaakt op de grootste metalfora van België en Nederland. Ik zal deze metal top 100 uploaden op een video website, zodat iedereen ze kan beluisteren.

Het gaat hier om een top-100, en niet om een top-70, met de volgende regels:

Iedere band/artiest kan slechts tweemaal in de lijst voorkomen. De twee nummers die de hoogste stemmen gekregen hebben, zullen dus in de lijst geplaatst worden. Je mag gerust meerdere keren stemmen op dezelfde band of artiest, maar enkel de twee nummers met het hoogst aantal stemmen, zullen uiteindelijk worden opgenomen in de lijst. De rest valt af.
Iedereen mag zijn of haar persoonlijke top-vijf inleveren. Dit maakt het kiezen iets gemakkelijker dan bij een top-drie en laat meer ruimte voor 'minder bekende' namen. De puntenregeling zal als volgt gaan:

Band 1 - nummer 1: 10 punten

Band 2: nummer 2: 8 punten

Band 3 - nummer 3: 6 punten

Band 4 - nummer 4: 4 punten

Band 5 - nummer 5: 2 punten


Geef dus zeker je top-vijf in chronologische volgorde!

Ik hoop dat iedereen aan deze enquete zal deelnemen, zodat we eens kunnen laten zien aan Stubru hoe een echte zwaarste lijst eruit ziet. Uiteraard zijn alle genres - van black metal tot heavy metal - welkom!

Stemmen kan hier: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=75214
Lid worden van deze pagina wordt ook geapprecieerd http://www.facebook.com/pages/Wij-willen-een-echte-Zwaarste-Lijst/210673182289636?sk=wall

[Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 02-05-2011 17:04]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 02-05-2011 15:02 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 2 mei 2011 14:51 schreef jehowi het volgende:
Ik hoop dat iedereen aan deze enquete zal deelnemen, zodat we eens kunnen laten zien aan Stubru hoe een echte zwaarste lijst eruit ziet. Uiteraard zijn alle genres - van black metal tot heavy metal - welkom!





5 Euro's? Op je muil!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-05-2011 15:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Is Converge toegestaan?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2011 15:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Stubru?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 02-05-2011 15:08 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Studio Brussel


Black seeds of bunny!


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-05-2011 15:09 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nooit van gehoord, zit dat in de ether en op welke frequentie?

edit: Laat maar, ik denk niet dat ik dat hier kan ontvangen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-05-2011 15:12]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-05-2011 15:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Leve Studio Brussel

Belgische radio is zoveel beter. In NL komt om het uur hetzelfde lijstje muziek voorbij bij Stubru draaien ze tenminste van alle genres een stuk dieper.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 02-05-2011 15:19 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

mooie site!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-05-2011 15:31 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ingevuld:

1. 16 Horsepower - Splinters
2. dEUS - Fell off the Floor, Man
3. Radiohead - Paranoid Android
4. Coldplay - Yellow
5. Uncle Tupelo - No Depression


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 02-05-2011 15:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 2 mei 2011 15:17 schreef ElitE het volgende:
Leve Studio Brussel

Belgische radio is zoveel beter. In NL komt om het uur hetzelfde lijstje muziek voorbij bij Stubru draaien ze tenminste van alle genres een stuk dieper.

in de jaren negentig en zeker medio de jaren negentig was StuBru op zijn hoogtepunt imho, er was ook een paar jaar Metaloppolis (beetje als de Zwaarste Show met Alex). Zo eind jaren negentig is het bergaf gegaan met StuBru.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 02-05-2011 15:50 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 14:51 schreef jehowi het volgende:
Band 1 - nummer 1: 10 punten

Band 2: nummer 2: 8 punten

Band 3 - nummer 3: 6 punten

Band 4 - nummer 4: 4 punten

Band 5 - nummer 5: 2 punten
quote:
Op 2 mei 2011 14:51 schreef jehowi het volgende:
Geef dus zeker je top-vijf in chronologische volgorde!
Lijkt me dan ook niet helemaal eerlijk.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-05-2011 15:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kan ik geen uitspraak over doen, maar geen enkele NL zender die hier ook maar een beetje aan kan tippen.

Edit: nu al helemaal niet, op stubru zeggen ze nu "Zet hem op Bram". Gewoon een stukje persoonlijke motivatie heb ik nog nooit meegemaakt in NL.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-05-2011 16:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 02-05-2011 17:05 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Thergothon en Unholy natuurlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2011 17:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 17:05 schreef Heidens Hart het volgende:
Thergothon en Unholy natuurlijk.
Deze man heeft smaak!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2011 17:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Excrementory Grindfuckers en Temnozor niet vergeten


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2011 17:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 14:51 schreef jehowi het volgende:
Uiteraard zijn alle genres - van black metal tot heavy metal - welkom!

Nee, alleen metalgenres zijn toegestaan neem ik aan?

Met je duidelijke regels


I wish I was a butterfly


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-05-2011 17:26 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 17:21 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, alleen metalgenres zijn toegestaan neem ik aan?

Met je duidelijke regels


Welk stuk van "van black metal tot heavy metal" snap jij nou niet?


 


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2011 17:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 17:26 schreef Forever After het volgende:
Welk stuk van "van black metal tot heavy metal" snap jij nou niet?

...

Ik snap wat hij bedoelt, maar hij kan geen duidelijke regels schrijven. Staat bol van fouten en onduidelijkheden en dit is er een van, want hij zegt toch echt dat ALLE genres zijn toegestaan. Als je dan de ambitie hebt om Stubru naar de kroon te steken mag je ook wel wat moeite in je presentatie steken. Nu werd het binnen een paar posts al niet serieus genomen.

Maar goed, zal eens over een top 5 nadenken, wel leuk initiatief. Ik ga ervan uit dat alles wat metal is en tegen metal aanhangt mag (AC/DC en Deep Purple staan immers ook in de Stubru-lijst, dus dan mogen Converge en Fuck the Facts ook wel).

edit: oh, en Hatebread (:')) staat ook in de Stubru-lijst, dan mag Converge zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 02-05-2011 17:33]


I wish I was a butterfly


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 02-05-2011 17:44 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Mijn excuses als het niet duidelijk was dat het hier om een metal lijst ging... Maar goed.

Converge is toegestaan. Alles wat tegen metal aanleunt ook. Laten we niet vergeten dat Deep Purple toch wel één van de grondleggers van metal is, dus waarom niet?

Gelieve wel de enquete in te vullen in plaats van jullie keuzes hier te posten, dat maakt alles een stuk overzichtelijker.

[Dit bericht is gewijzigd door jehowi op 02-05-2011 17:45]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2011 19:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 17:26 schreef Forever After het volgende:
Welk stuk van "van black metal tot heavy metal" snap jij nou niet?
Anders hap je niet snoeihard .. nu krijg je weer een tot zelfmoord aanzetende saaie kutdiscussie over wat het woordje genre in die zin inhoud.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2011 19:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 19:15 schreef Jenje het volgende:
Anders hap je niet snoeihard .. nu krijg je weer een tot zelfmoord aanzetende saaie kutdiscussie over wat het woordje genre in die zin inhoud.

Duidelijk dat je het niet snapte, dus


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-05-2011 21:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 mei 2011 19:15 schreef Jenje het volgende:
Anders hap je niet snoeihard .. nu krijg je weer een tot zelfmoord aanzetende saaie kutdiscussie over wat het woordje genre in die zin inhoud.




---------> .


Boeiender


jehowi
Usericon van jehowi
Posted 02-05-2011 23:16 by jehowi Wijzig reactieProfiel van jehowiQuote dit bericht

Voorlopig hebben 36 mensen hun stem uitgebracht. Waarvoor dank! Als dit zo verder gaat, zullen we tegen eind mei een mooie lijst bij elkaar hebben. Keep up the good work!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2011 23:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2011 17:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Hatebread


Is dat met een harde corst?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2011 23:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Smeercore.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2011 23:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehe, en Perseverance klinkt opeens als Delifrance


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen