IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : MayaN Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-05-2011 16:24 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Super origineel! Werd hoog tijd dat er een metal-equivalent van de Jostiband zou komen!




Ik, Wil Schuurman


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 22-05-2011 16:30 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Frank.


Flow
Usericon van Flow
Posted 22-05-2011 16:38 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

Die vergelijkingen zullen er altijd gemaakt worden.. redelijk logisch en onoverkomelijk als het grootste deel muzikanten/componisten daar ook mee te maken hebben...

Desalwelteplus ... ik trek epica erg slecht en after forever iets minder goed maar de heren van Mayan hebben me de twee keer dat ik ze mocht aanschouwen toch erg vrolijk gemaakt. Ik heb zelden een band met 8 man op het podium van de Baroeg zien staan en dan elkaar zoveel ruimte kunnen geven.
De show in paradiso liet niet een beginnende band zien maar een flink geoliede machine, niets beginnende band, niets wennen, niets voorzichtig ... niets dan professionaliteit.

goeie zaak, meer van dat!



ps bij youtube zien ze de verwante genres wel heel breed



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-05-2011 16:42 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:24 schreef Snagger het volgende:
Super origineel! Werd hoog tijd dat er een metal-equivalent van de Jostiband zou komen!







Welke bands luister jij dan naarals je dit al bagger vindt


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2011 16:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:38 schreef Flow het volgende:
De show in paradiso liet niet een beginnende band zien maar een flink geoliede machine, niets beginnende band, niets wennen, niets voorzichtig ... niets dan professionaliteit.

Klopt, ziet er ook echt goed uit op die filmpjes! Dat betekent natuurlijk niet dat ik de muziek ook meteen goed moet vinden Maar eerst even horen hoe het als album is

LOL@YouTube


I wish I was a butterfly


Flow
Usericon van Flow
Posted 22-05-2011 16:52 by Flow Wijzig reactieProfiel van FlowQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:24 schreef Snagger het volgende:
Super origineel! Werd hoog tijd dat er een metal-equivalent van de Jostiband zou komen!





Ik gok dat snagger zelf minstens zo hard kan kwijlen dan de gemiddelde josti en alleen met wind tegen zindelijk is. Is hij daarmee zelf niet het metal equivalent van een jostiband-lid?

zomaar een vraag: hee snagger, speel jij wel es guitar hero?






Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-05-2011 16:54 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:52 schreef Flow het volgende:
kan kwijlen dan de gemiddelde josti





:')


Ik, Wil Schuurman


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-05-2011 17:03 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:42 schreef nark het volgende:
Welke bands luister jij dan naarals je dit al bagger vindt


Ik bespeur een zekere en vooral overduidelijke correlatie tussen mensen met undersigns als Nark's en het wél goed vinden van deze band.


Ik, Wil Schuurman


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 22-05-2011 17:10 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 18 mei 2011 14:23 schreef MMayo het volgende:
Meestal op toilet, maar koters zoals jij passen prima op metalfan inderdaad dus ga maar gauw.

Overigens wel heel nieuwsgierig naar MayaN live, dus kom maar snel in de buurt optreden


He Mayo ik moet bij Ipim een beetje aan Robgoroth denken op Metalfan een jaar of 8 terug schat ik, ken je die nog?

Ik vind MayaN wel een vette band trouwens, om maar ff ontopic te blijven


5 Euro's? Op je muil!!


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 22-05-2011 17:24 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

quote:
Op 22 mei 2011 17:03 schreef Snagger het volgende:
Ik bespeur een zekere en vooral overduidelijke correlatie tussen mensen met undersigns als Nark's en het wél goed vinden van deze band.


Had iedereen op ZM maar zo'n superieure muzieksmaak en immer nuttige posts al de heer Snagger, dan zou de wereld een betere plek zijn...

Als hij een band zou hebben was ik bij voorbaat al fan!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-05-2011 17:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:24 schreef Snagger het volgende:
Super origineel! Werd hoog tijd dat er een metal-equivalent van de Jostiband zou komen!



Carnal Leftovers?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-05-2011 17:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

@BlackWizard: Heeft 'ie! Meerdere!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-05-2011 17:26]


I wish I was a butterfly


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-05-2011 17:30 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 17:25 schreef kwelgeest het volgende:
Carnal Leftovers?


:')


Ik, Wil Schuurman


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 22-05-2011 17:34 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Welke allemaal? Daar moet ik even wat bandshirts, tatoeages en limited LP-releases van gaan bemachtigen

Na de Mayan/Epica show die ik donderdag zag zijn mijn verwachtingen nu wel erg hoog moet ik zeggen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-05-2011 18:41 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 17:03 schreef Snagger het volgende:
Ik bespeur een zekere en vooral overduidelijke correlatie tussen mensen met undersigns als Nark's en het wél goed vinden van deze band.





Wat bedoel je daar nou weer mee.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-05-2011 18:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

snark, nark, snagger

wtf is dat hier?


signature


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-05-2011 18:44 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 18:43 schreef Hypnos het volgende:
snark, nark, snagger

wtf is dat hier?




Je vergeet Mark nog huhuhuhuhuh


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2011 18:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ik vind de cd wel vet! En ben benieuwd, vrijdag live aanschouwen in Nijmegen.


Boeiender


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 22-05-2011 19:09 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 22 mei 2011 17:34 schreef BlackWizard het volgende:
Welke allemaal? Daar moet ik even wat bandshirts, tatoeages en limited LP-releases van gaan bemachtigen


Houd het obscure doch in bepaalde kringen vrij legendarische label KPR maar in de gaten..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2011 10:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2011 16:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Goed voor elkaar

Door het symfonisch ga ik het misschien niet trekken, maar toch even luisteren.


Hij is al te vinden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-05-2011 11:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat ga ik doen, dan


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2011 21:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zag een foto van de zanger van het optreden in veenendaal in de nieuwe revue of in de panorama, die van vorige week. En niet zo'n lullig klein ding. Die foto dus.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-05-2011 21:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja jezus, ze krijgen flink wat aandacht ook. Goed geregeld die Frenk en consorten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-05-2011 21:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 31-05-2011 21:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het komt natuurlijk mede omdat het de band is van.. en de support van NB, maar ze maken het wel waar.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen