IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : waldrock Vorige pagina | Volgende pagina
G.
Usericon van G.
Posted 23-06-2002 15:19 by G. Profiel van G.

quote:
Op 23 juni 2002 9:44 schreef Snagger het volgende:
Effe een paar vragen:

DRI, niet gezien ?

Motörhead, was lemmy weer bezopen ?

Arch Enemy, is dat wijf nóg lekkerder dan op de foto's ?

Kreator, speelden ze Tormentor ?


Arch Enemy vond ik erg goed! Angela Gossow zo zou ik persoonlijk niet echt een lekker wijf noemen. Wel een geweldige strot en een zeer aardig mens


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 23-06-2002 15:28 by Metal Mark Profiel van Metal Markhttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Mjah,was wel leuk ja.
Allemaal koters van een jaar of 11/12 die met hun pappa mamma gezellig Within Temptation gaan zien...

enne, nee, t heeft niet eens geregend, jammer.


sebinsagoil


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 23-06-2002 15:56 by zwartdoornroosje Profiel van zwartdoornroosje

T heeft wel geregend! De eerste ochtend (zaterdagochtend) rond een uur of 7 ging t regenen, toen ik net in slaap was gevalllen (buiten )

K von t trouwens wel tof, maar de bands, agh sya... Autumn vonnik wel goed spelen, ook al hou ik niet echt van die muziek. En kreator was ook lekker rammen

Eeen vriendin van me vertelde dat er vrijdag avond nog over de campin zwaremetalen was geroepen, maar ik heb dat neit gehoord, helaas.

Misschien heb jullie me wel gezien: Klein, zwarte platliggende hankeam (zeer vaag haar dus) zwarte strakke zeg maaar driekwartsbroek met gaten, shirts van immortal, darkthrone, cannibal corpse en deicide, zwarte make up en keek zwaar onder invloed uit mn ogen

*brak*


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 23-06-2002 15:59 by darkscar Profiel van darkscar

ik ben net terug van waldrockmnff gedoucht enzo.

wat een slechte line up zeg maar het was voor de rest erg gezelli

àutumn was ercht cewl veeel beter dan verwacht, en de zangeres
hypocrisy begon erg goed maar naar 3 of 4 nummmers gingen ze mij veel te trasherige nummers spelen.
arc enemy was ook goed speelden strak maar ik vond ze te eentoonig
after forever was after forever oftewel maatige gothic metal en iedere keer de zelfde show gelukkig viel t meisje waarmee ik was bijna flauw dus moest ik weg
within temptation was 1 woord:botkanker. en ik ga ze de komende 2 maanden nog 3 keer zien
ten slotte tristania, werd leuk gedaan maar ik vond t toch tegen vallen het klonk gewoon echt anders dan op cd en die zanger had echt in z'n hardcore band motte blijven want daar heeft ie echt een goede stem voor maar niet hiervoor, oja die zangeres zach er echt uit als een zwangere koe.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 23-06-2002 16:03 by zwartdoornroosje Profiel van zwartdoornroosje

quote:
Op 23 juni 2002 15:59 schreef darkscar het volgende:
ik ben net terug van waldrockmnff gedoucht enzo.

wat een slechte line up zeg maar het was voor de rest erg gezelli

àutumn was ercht cewl veeel beter dan verwacht, en de zangeres
hypocrisy begon erg goed maar naar 3 of 4 nummmers gingen ze mij veel te trasherige nummers spelen.
arc enemy was ook goed speelden strak maar ik vond ze te eentoonig
after forever was after forever oftewel maatige gothic metal en iedere keer de zelfde show gelukkig viel t meisje waarmee ik was bijna flauw dus moest ik weg
within temptation was 1 woord:botkanker. en ik ga ze de komende 2 maanden nog 3 keer zien
ten slotte tristania, werd leuk gedaan maar ik vond t toch tegen vallen het klonk gewoon echt anders dan op cd en die zanger had echt in z'n hardcore band motte blijven want daar heeft ie echt een goede stem voor maar niet hiervoor, oja die zangeres zach er echt uit als een zwangere koe.


Ik heb heel hard staan schreeuwen naar within temptation, en middelvingers opsteken enzo. VOnd het echt belachelijk, ze zong zo vals als een bejaarde kut die genuekt werd, ze stond maar gaar te doen emt haar armen, en die opblaasbomen op het podium waren helemaal debiel!! en dan ook nog eens het hele dorp wat kwam kijken, bij de ingang van het festivaltereein...jezuz.

K heb trouwens nog even emt Tristania gepraat, k hou niet van hun muziek, maar t waren beswel relaxte gasten.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 23-06-2002 16:06 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 23 juni 2002 16:03 schreef zwartdoornroosje het volgende:
Ik heb heel hard staan schreeuwen naar within temptation, en middelvingers opsteken enzo. VOnd het echt belachelijk, ze zong zo vals als een bejaarde kut die genuekt werd, ze stond maar gaar te doen emt haar armen, en die opblaasbomen op het podium waren helemaal debiel!! en dan ook nog eens het hele dorp wat kwam kijken, bij de ingang van het festivaltereein...jezuz.

K heb trouwens nog even emt Tristania gepraat, k hou niet van hun muziek, maar t waren beswel relaxte gasten.


Ik, Infaustus en 2 andere lui waren helemaal naar voren gelopen met WT en we waren een pit begonnen. Er deden ook best wat mensen mee toen, dat was wel cool.


11.45: restate my assumptions


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 23-06-2002 16:09 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Waldrock was zwaar te gek!
uiteraard vrijdagavond dronken over de camping wezen lallen met m'n radio.(niemand van Z.M. gezien).
Zaterdag zwaar brak proberen op gang te komen.
Destroyer666 was fucking retestrak!!!!
Jezus echt perfect, goeie tent, goeie band, goed bier----> cool.
Kreator was ook wel tof.
Motorhead was gewoon geweldig!
Lekkere pit, was ff vergeten hoe cool een goeie pit is (zie pit topic ).

1 opmerking/ nadeel van waldrock dit jaar: Wat deden al die kleine kutkoters met spikes en korntuitjes op waldrock?! Fucking irritant, ze moeten de minimum leeftijd voor festivals op 16 jaar zetten ofzo.
kleine koters op festivals


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 23-06-2002 16:14 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 23 juni 2002 16:09 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Waldrock was zwaar te gek!
uiteraard vrijdagavond dronken over de camping wezen lallen met m'n radio.(niemand van Z.M. gezien).
Zaterdag zwaar brak proberen op gang te komen.
Destroyer666 was fucking retestrak!!!!
Jezus echt perfect, goeie tent, goeie band, goed bier----> cool.
Kreator was ook wel tof.
Motorhead was gewoon geweldig!
Lekkere pit, was ff vergeten hoe cool een goeie pit is (zie pit topic ).

1 opmerking/ nadeel van waldrock dit jaar: Wat deden al die kleine kutkoters met spikes en korntuitjes op waldrock?! Fucking irritant, ze moeten de minimum leeftijd voor festivals op 16 jaar zetten ofzo.
kleine koters op festivals

ket nadeel vban waldrock dit jaar was dat er geen vette black metal stond, en jonge kindjes op festivals- ik stond ook al op m'n 13e op dynamo mat m'n cof shirt duzz om de leeftijd te verhogen lijkt mij beetje overboodig


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-06-2002 16:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

[quote]Op 23 juni 2002 15:59 schreef darkscar het volgende:
àutumn was ercht cewl veeel beter dan verwacht, en de zangeres
quote]

die kwam vroeger nog welleens in arnhem, heeft bij wat nu her enchantment heet gezongen


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 23-06-2002 16:15 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 23 juni 2002 16:14 schreef ghoulliette het volgende:
Op 23 juni 2002 15:59 schreef darkscar het volgende:
àutumn was ercht cewl veeel beter dan verwacht, en de zangeres
quote]

die kwam vroeger nog welleens in arnhem, heeft bij wat nu her enchantment heet gezongen

ken ik allleen van naam schijnt ook wel grappig te zijn


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 23-06-2002 16:17 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 23 juni 2002 16:14 schreef darkscar het volgende:
ket nadeel vban waldrock dit jaar was dat er geen vette black metal stond, en jonge kindjes op festivals- ik stond ook al op m'n 13e op dynamo mat m'n cof shirt duzz om de leeftijd te verhogen lijkt mij beetje overboodig

Ja tuurlijk heb ik vette black metal gemist maar dat wist je van te voren ook al...
en dat leeftijd verhogen kun je natuurlijk niet doen, ik was ook 15 op m'n 1e festival maar ik erger me er gewoon fucking erg aan.
Zulke kleine kiddo's die naar korn luisteren maken een metalfest zwak en soft


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 23-06-2002 16:17 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Die koters waren idd irritant, er was zelks een speciele stand met veel te duure korn en limp bizkit shirtjes, dan trek je het natuurlijk ook aan. Er waren kleine kut punkertjes waarvan de hanekam groter was dan het kotertje zelf. En maar arrogant kijken

Maar WALDROCK en uiteindelijk....


Black Metal ist krieg :-)


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 23-06-2002 16:20 by zwartdoornroosje Profiel van zwartdoornroosje

quote:
Op 23 juni 2002 16:09 schreef Rectum Lobotomy het volgende:

1 opmerking/ nadeel van waldrock dit jaar: Wat deden al die kleine kutkoters met spikes en korntuitjes op waldrock?! Fucking irritant, ze moeten de minimum leeftijd voor festivals op 16 jaar zetten ofzo.
kleine koters op festivals


hmmm ik ben net 14 :/ -droeg trouwens geen KoRn shurts ofzoow.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 23-06-2002 16:24 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Waldrock lijkt mij voor kleine "kutkotertjes"juist een uitstekende gelegenheid om betere muziek te leren kennen...

Waldrock was trouwens weer eens oer gezellig!!!

[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 23-06-2002 16:25]



overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 23-06-2002 16:27 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Ik ging ook naar festivals toen ik nog klein ben en ik was toen ook irritant. Ik irriteer mij er nu aan maar da's mijn probleem, ik zeg niet dat ze er niet moeten zijn, je moet toch ergens leren wat goede muziek is.


Black Metal ist krieg :-)


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 23-06-2002 16:31 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Ik vind wel dat die kleine gozertjez zich niet zo vreselijk arrogant moeten gedragen. Daar kan ik echt niet tegen.

Voorbeeld:

Er zat een gozertje bij onze tent, hij was jong en kwam tamelijk onzeker over. Verder niks mis mee gewoon jong. Kom ik hem een dag later weer tegen, nu had hij uitgelopen zwarte mascara onder zijn ogen en toen ik hem glimlachend groette keek hij mij alleen maar heel EVIL aan, uitlachen met die hap toch, zielig vreselijk zielig.


Black Metal ist krieg :-)


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 23-06-2002 16:32 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 23 juni 2002 16:27 schreef overturnedskewer het volgende:
Ik ging ook naar festivals toen ik nog klein ben en ik was toen ook irritant. Ik irriteer mij er nu aan maar da's mijn probleem, ik zeg niet dat ze er niet moeten zijn, je moet toch ergens leren wat goede muziek is.

Dat klopt, maar ik mag graag ff zeiken.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 23-06-2002 16:32 by Metal Mark Profiel van Metal Markhttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Destroyer666, Kreator, Motorhead en Aarsch Enemey heerschten!
Dat Alec Empire, wat een kutmuziek is dat
en al die goth metal bands waren ook kut/klote.


sebinsagoil


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 23-06-2002 16:47 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

Kzat me soms trouwens ook een beetje te irriteren aan sommige punkers in de pit.. D'r was bijvoorbeeld een meisje die een kop kleiner is dan mij, en met een bril op (weet niet of meer mensen die gezien hebben?), en die zat gewoon gericht te slaan. Toen werd ik toch ff flink pissed

Maargoed, hard terugbeuken is een goeie remedie.


11.45: restate my assumptions


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-06-2002 16:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 juni 2002 16:47 schreef Styhn het volgende:
Kzat me soms trouwens ook een beetje te irriteren aan sommige punkers in de pit.. D'r was bijvoorbeeld een meisje die een kop kleiner is dan mij, en met een bril op (weet niet of meer mensen die gezien hebben?), en die zat gewoon gericht te slaan. Toen werd ik toch ff flink pissed

Maargoed, hard terugbeuken is een goeie remedie.
Ellebogen in nieren. Meisje of niet, als je het niet snapt moet je 't maar leren. gebruik gewoon je lichaam als projectiel; iemand slaan doe je maar buiten op de parkeerplaats naast een gabberparty.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-06-2002 16:52 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 23 juni 2002 16:50 schreef Greycloak het volgende:
Ellebogen in nieren. Meisje of niet, als je het niet snapt moet je 't maar leren. gebruik gewoon je lichaam als projectiel; iemand slaan doe je maar buiten op de parkeerplaats naast een gabberparty.






Suck my piss


Nantaquoud
You can call me Nanta
Usericon van Nantaquoud
Posted 23-06-2002 16:52 by Nantaquoud Profiel van Nantaquoud

Ben ook weer terug, verslagje van bands komt morgen wel ben nu te brak....

Heb ook niemand van Zware Metalen gezien, waarschijnlijk omdat ik ook geen idee heb hoe jullie eruit zien.
En bij het gedeelte waar ik de tent had neergezet stonden meer radio's dus daarvan zou ik ook nie echt iemand herkent hebben....

Verder was het wel onwijs tof en gezelli....
Over 2 weken Graspop....


Pain is my Power


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 23-06-2002 16:55 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 23 juni 2002 16:47 schreef Styhn het volgende:
Kzat me soms trouwens ook een beetje te irriteren aan sommige punkers in de pit.. D'r was bijvoorbeeld een meisje die een kop kleiner is dan mij, en met een bril op (weet niet of meer mensen die gezien hebben?), en die zat gewoon gericht te slaan. Toen werd ik toch ff flink pissed

Maargoed, hard terugbeuken is een goeie remedie.

ik weet geloof ik wie je bedoelt, hanekam van 4 dunne blauwe spike's?
maar van pit weet ik niks klhbe alleen ff bij hypocrisy gestaan


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 23-06-2002 16:59 by Metal Mark Profiel van Metal Markhttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Van die vieze smerige stinkende 13/14/15 jarige poepende punkers met kleurtjes in 't haar sesamstraat merchandising en fel gekleurde vodden wat ze 'kleren' noemen.
Damn, wat zijn die punk wijven viesssssssssssssssssssssss, goorrrrrrr, ranziggggg


[Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 23-06-2002 17:04]


sebinsagoil


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 23-06-2002 17:00 by Styhn Profiel van Styhnhttp://n/a

quote:
Op 23 juni 2002 16:50 schreef Greycloak het volgende:
Ellebogen in nieren. Meisje of niet, als je het niet snapt moet je 't maar leren. gebruik gewoon je lichaam als projectiel; iemand slaan doe je maar buiten op de parkeerplaats naast een gabberparty.


idd


11.45: restate my assumptions


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen