IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Over de aanslag in Noorwegen.... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2011 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

maar de kogel van de rechtsen!



Verzuiling is zo 2011


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 27-07-2011 9:49 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Zoals een wijs man ooit eens zei; "links, rechts, troelalala."


Ja hoor...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2011 9:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juli 2011 9:49 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Zoals een wijs man ooit eens zei; "links, rechts, troelalala."


Heel wijs.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 10:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hehe, Cohen en Geertje beginnen ook weer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2011 10:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juli 2011 10:08 schreef bastianus het volgende:
Hehe, Cohen en Geertje beginnen ook weer.


Mwoah, beginnen... Had niet anders verwacht. Wel mooi dat Wilders nu door het schreeuwen over Cohen hetzelfde probeert dan waarvan hij Cohen beschuldigt...



Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 10:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ten tijde van de moord op Fortuin en van Gogh leek het vrij normaal om alles in het politiek spectrum links van de VVD te beschuldigen van het 'geschapen klimaat' en dergelijke. Maar nu de dader zijn motieven overeenkomsten vertonen met het PVV- en andere anti-moslimgedachtengoed kunnen de populisten ineens heel genuanceerd zijn. Laten we hopen dat ze zo genuanceerd blijven dan. Cohen had m.i. overigens wel beter zijn mond kunnen houden, voor hetzelfde geld staat er straks een masssmoordenaar op die sociaal-democratische idealen heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2011 10:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juli 2011 10:23 schreef bastianus het volgende:
Ten tijde van de moord op Fortuin en van Gogh leek het vrij normaal om alles in het politiek spectrum links van de VVD te beschuldigen van het 'geschapen klimaat' en dergelijke. Maar nu de dader zijn motieven overeenkomsten vertonen met het PVV- en andere anti-moslimgedachtengoed kunnen de populisten ineens heel genuanceerd zijn.

Genuanceerd? Een tweet en een half A4tje is niet echt genuanceerd... Het zou in Wilders zijn voordeel werken als hij eens een inhoudelijk opiniestuk zou schrijven o.i.d. waarin hij uitlegt waarom de gedachtegang van de Noorsche Malloot totaal niets met het gedachtegoed van Wilders te maken heeft. Maar ik vrees dat dat er niet in zit en het gespeculeer over links/rechts door blijft modderen.

quote:

Laten we hopen dat ze zo genuanceerd blijven dan. Cohen had m.i. overigens wel beter zijn mond kunnen houden, voor hetzelfde geld staat er straks een masssmoordenaar op die sociaal-democratische idealen heeft.


Ja, dan kan iedere politicus beter zijn mond houden.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2011 10:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 10:12 schreef MR. N het volgende:
Mwoah, beginnen... Had niet anders verwacht. Wel mooi dat Wilders nu door het schreeuwen over Cohen hetzelfde probeert dan waarvan hij Cohen beschuldigt...


Rode draad in Geertje's manier van politiek

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-07-2011 10:44]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2011 10:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juli 2011 10:38 schreef Jenje het volgende:
Rode draad is Geertje's manier van politiek


Ja, klopt, daar kan hij eigenlijk niet van weglopen zoals hij nu doet. Door de uitspraken van hem is er een beeld ontstaan, en daar mag hij wel eens een keer dieper op in gaan. Maar ik denk dat hij het bij twitter houdt, lekker blaten en geen inhoud, zoals we gewend zijn bij de PVV.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 11:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 10:33 schreef MR. N het volgende:

Ja, dan kan iedere politicus beter zijn mond houden.
Dat niet. Maar Cohen zou als geen ander moeten weten dat je geen gedachtengoed verantwoordelijk kunt maken voor individuele acties.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-07-2011 11:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 juli 2011 11:25 schreef bastianus het volgende:
Dat niet. Maar Cohen zou als geen ander moeten weten dat je geen gedachtengoed verantwoordelijk kunt maken voor individuele acties.


Inhoudelijk doet hij dat ook niet volgens mij...

[edit] En hoezo kan je een gedachtegoed niet verantwoordelijk houden voor individuele acties?

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 27-07-2011 11:26]


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-07-2011 11:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en Wilders zou dat nu dus ook minder vaak moeten doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2011 11:41 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

'Noorse politie geplaagd door geldgebrek'
Laatste update: 27 juli 2011 11:22

OSLO - Vijf dagen nadat minstens 76 mensen in Noorwegen om het leven kwamen door een dubbele terreuraanslag, geeft de Noorse politie toe door geldgebrek niet altijd snel te kunnen reageren op incidenten direct buiten de hoofdstad.


Na veel kritiek in de afgelopen dagen erkende Anstein Gjengedal, de chef van het politiedistrict Oslo, woensdag tegen de publieke omroep NRK dat de operationele inzet lijdt onder de geslonken budgetten.

''We hebben vandaag niet langer de capaciteit die we enige jaren geleden hadden.''

Politionele luchtsteun, volgens experts essentieel om in een groot land met weinig politiedichtheid toch snel ter plekke te zijn, ontbrak vrijdag geheel. De enige politiehelikopter van Noorwegen was niet luchtwaardig.

Doordat er geen geld was voor reserveonderdelen en voldoende bemanning, daalde de inzetbaarheid van het toestel tussen 2006 en 2010 van 24 naar minder dan 18 uur per dag, zo bleek uit een intern politierapport. Een reservehelikopter werd vorig jaar wegbezuinigd.



Kom er maar in, Ivo Opstelten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-07-2011 12:00 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 11:25 schreef bastianus het volgende:
Dat niet. Maar Cohen zou als geen ander moeten weten dat je geen gedachtengoed verantwoordelijk kunt maken voor individuele acties.


Oui. Jammer dat de 'journalistiek' in Nederland bijna volledig vanuit een bepaald (politiek) sentiment schrijft. Ik word erg moe van De Joop, maar aan de andere kant ook een Dagelijkse Standaard.

Onderstaand artikel (Elsevier) vat het goed samen:

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren/308797/Kritiek-op-PVV-Graag-maar-niet-vanwege-Breivik.htm



Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 12:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 12:00 schreef Schuurman het volgende:
Oui. Jammer dat de 'journalistiek' in Nederland bijna volledig vanuit een bepaald (politiek) sentiment schrijft. Ik word erg moe van De Joop, maar aan de andere kant ook een Dagelijkse Standaard.

Onderstaand artikel (Elsevier) vat het goed samen:

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren/308797/Kritiek-op-PVV-Graag-maar-niet-vanwege-Breivik.htm


Dit artikel vat het goed samen inderdaad.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2011 12:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 12:00 schreef Schuurman het volgende:
Oui. Jammer dat de 'journalistiek' in Nederland bijna volledig vanuit een bepaald (politiek) sentiment schrijft. Ik word erg moe van De Joop, maar aan de andere kant ook een Dagelijkse Standaard.

Onderstaand artikel (Elsevier) vat het goed samen:

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Commentaren/308797/Kritiek-op-PVV-Graag-maar-niet-vanwege-Breivik.htm




Maar je geeft als "bron" een tijdschrift die even gekleurd is als De Joop.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-07-2011 14:02 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 12:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar je geeft als "bron" een tijdschrift die even gekleurd is als De Joop.


Dat Elsevier gekleurd is, is een feit. Maar "even gekleurd als De Joop" dus écht niet.

Los daarvan refereer ik naar een artikel - in dit geval - toevallig door Elsevier gepubliceerd wat helemaal niet zo gekleurd is, dus ik snap het punt niet.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-07-2011 15:31 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 12:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar je geeft als "bron" een tijdschrift die even gekleurd is als De Joop.


Ter illustratie, een bijdrage van mijn absoluut favoriete Jopert, namelijk Ernst Anepool:

quote:

Iemand @ Joop: "Dat Wilders niet persoonlijk verantwoordelijk is voor het geweld in Noorwegen, geloof ik wel."

Ernst: Heb je je al zo laten indoctrineren door het ragfijne spel van de Burke stichting?

Want hij is een van de direct verantwoordelijken, lees je eens in in zijn IFA beweging...

Wilders is al jaren Pan-Europees spreekbuis voor het Conservatisme...


Topvermaak!


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2011 15:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 14:02 schreef Schuurman het volgende:
Dat Elsevier gekleurd is, is een feit. Maar "even gekleurd als De Joop" dus écht niet.

Los daarvan refereer ik naar een artikel - in dit geval - toevallig door Elsevier gepubliceerd wat helemaal niet zo gekleurd is, dus ik snap het punt niet.

Nou gewoon, dat je de Elsevier op een of andere rare manier "eerlijker" lijkt te vinden dan de Joop "journalisten". Natuurlijk kun je een extremist vinden op JOop, wellicht nog wel tien anderen. maar bij Elsevier kunnen ze er ook wat van. En er verschijnen zeker aardige artikelen in De Elsevier. Joop toont (wellicht per ongeluk) ook wel eens een link naar een interessant goed artikel. Maar ze zijn in het algemeen gewoon anti-links bij Elsevier. Dat mag, maar betitel ze niet als "onafhankelijk". een Simon Rozental is even achterlijk als de meest achterlijk op Joop.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-07-2011 15:38]


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-07-2011 17:11 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 14:02 schreef Schuurman het volgende:
Dat Elsevier gekleurd is, is een feit. Maar "even gekleurd als De Joop" dus écht niet.


http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/308176/Was-Noorse-schutter-een-geisoleerde-psychopaat.htm

Inderdaad. Totaal niet gekleurd hoor.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-07-2011 17:20 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 17:11 schreef ErikS het volgende:
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshin-Ellian/308176/Was-Noorse-schutter-een-geisoleerde-psychopaat.htm

Inderdaad. Totaal niet gekleurd hoor.


Jezus heb je *** of wat? Ik zeg toch DAT HET GEKLEURD IS. Daarom is het ook EEN O-PI-NIE-BLAD. En O-PI-NIE-BLA-DEN zijn VAAK GE-KLEURD. LINKS, zoals VRIJ NE-DER-LAND of RECHTS zoals EL-SE-VIER.

Gekleurd, maar met kwaliteit (KWA-LI-TEIT). En dat mis ik volledig bij De Joop & DDS. Maargoed, volledig overbodige discussie want ik weet dat 95% van dit forum 's avonds zit te onanieren op dergelijke kutsites.

Maar wat er nou weer precies mis is met dat artikel?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-07-2011 17:31]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2011 17:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 17:20 schreef Schuurman het volgende:
Jezus heb je *** of wat? Ik zeg toch DAT HET GEKLEURD IS. Daarom is het ook EEN O-PI-NIE-BLAD. En O-PI-NIE-BLA-DEN zijn VAAK GE-KLEURD. LINKS, zoals VRIJ NE-DER-LAND of RECHTS zoals EL-SE-VIER.

Gekleurd, maar met kwaliteit (KWA-LI-TEIT). En dat mis ik volledig bij De Joop & DDS. Maargoed, volledig overbodige discussie want ik weet dat 95% van dit forum 's avonds zit te onanieren op dergelijke kutsites.

Maar wat er nou weer precies mis is met dat artikel?
Skatje, denk an ow hartje.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-07-2011 17:31]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 27-07-2011 17:27 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 17:24 schreef bastianus het volgende:
Skatje, denk an ow hartje.


Opvoeding vereist soms de harde hand - in dit geval strikt noodzakelijk.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-07-2011 17:28 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2011 17:20 schreef Schuurman het volgende:


Gekleurd, maar met kwaliteit (KWA-LI-TEIT). En dat mis ik volledig bij De Joop & DDS. Maargoed, volledig overbodige discussie want ik weet dat 95% van dit forum 's avonds zit te onanieren op dergelijke kutsites.

Maar wat er nou weer precies mis is met dat artikel?


Dank God daarvoor, ik heb echt geen zin in die lui die reacties achterlaten op Elsevier.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-07-2011 17:29 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tijd voor Schuurman om naar een Joop-posters-LAN-party te gaan te gaan met een volle rugzak.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen