IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Life Of Agony reunited !!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-01-2005 12:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 12:47 schreef Jenje het volgende:
en doe er een fatsoenlijk hoesje om


je avatar komt weer naar nl in maart....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 12:49 schreef Spirit In Black het volgende:
je avatar komt weer naar nl in maart....
Heb jij al data???

Wara wanneer?

Weet alleen dat ze naar europa komen na hun UK tour met Hatebreed


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-01-2005 13:03 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

19, 20, 21..en de 19de staan ze in Arnhem..die andere twee zijn mij niet duidelijk. Dit alles natuurlijk o.v.b.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 13:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hopelijk nu ook eens noordelijk, weet je ook zo welke bands ze meenemen?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-01-2005 13:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

2, maar welke?...nnb


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2005 13:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zal eens informeren op crowbar board


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 20-01-2005 13:15 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 12:12 schreef Mark Z het volgende:
Het nieuwe album gaat 'Broken Valley' heten en zal in mei uitkomen!




Ben benieuwd


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2005 2:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2005 13:03 schreef Spirit In Black het volgende:
19, 20, 21..en de 19de staan ze in Arnhem..die andere twee zijn mij niet duidelijk. Dit alles natuurlijk o.v.b.

Arnheim de beste!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-01-2005 2:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Life Of Agony... volgens mij heb ik daar wel eens van gehoord. Is dat niet die homoband vol met transsexuelen?



Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 21-01-2005 7:49 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 21 januari 2005 2:59 schreef Azagthoth het volgende:
Life Of Agony... volgens mij heb ik daar wel eens van gehoord. Is dat niet die homoband vol met transsexuelen?


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-01-2005 13:30 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 2:36 schreef ghoulliette het volgende:
Arnheim de beste!


hey!

wanneer ga je dan eens verhuizen....?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-01-2005 20:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

woonde tot drie jaar terug in Arnheim

En nijmeguh is ook best leuk hoor


Suppository
Usericon van Suppository
Posted 14-02-2005 11:26 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

Kan iemand mij vertellen wanneer en waar ze nu in Nederland spelen? Liefst ook nog of er een voorprogramma is...


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-02-2005 17:40 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Erg leuk dat Life Of Agony weer bij elkaar is. Hun eerste concert in Nederland nadat ze weer bij elkaar waren in 013 heb ik geweldig gevonden. Maar op Dynamo vorig jaar ging ik te enthousiast kijken en de nieuwe nummers die ze speelden bevielen me absoluut niet. Ik kan toch echt alleen het oude werk waarderen.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-02-2005 17:41 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2005 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
woonde tot drie jaar terug in Arnheim

En nijmeguh is ook best leuk hoor


Hey, hing jij niet rond bij Mortal Form??


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-02-2005 18:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

in de zin van? Bij een concert? vast wel als je dat bedoelt, heb ze al regelmatig gezien.


666FrEaK666
Death Wish
Usericon van 666FrEaK666
Posted 27-03-2005 23:12 by 666FrEaK666 Wijzig reactieProfiel van 666FrEaK666Quote dit bericht

Ik kwam er pas achter da een leraar vroeger ook skater was en we vroege wa hij een rlxe band vond en da was life of agony maar voor de rest ken k de band niej was t voor soort muziek?


Bonecollector


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 27-03-2005 23:14 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

smartlap



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2005 23:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

binnenkort in a'dam zag ik.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 28-03-2005 16:01 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

Life of agony 31 mei a.s. in paradiso A'dam, kaartjes iets van 24 eurie, en ze komen ook naar Wâldrock.


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-05-2005 8:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

heeft iemand de nieuwe cd al zijn geheel gehoord? De bespreking in de Aardschok was vrij negatief en het nummer dat als clip beschikbaar is vind ik zelf erg matig. Ik heb daarom een redelijk somber beeld van deze reunie.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-05-2005 9:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 8:49 schreef attila_de_hun het volgende:
heeft iemand de nieuwe cd al zijn geheel gehoord? De bespreking in de Aardschok was vrij negatief en het nummer dat als clip beschikbaar is vind ik zelf erg matig. Ik heb daarom een redelijk somber beeld van deze reunie.

heb je de verhalen van de afgelopen concerten soms gemist?

Anyways, er worden op dit moment vel kaartjes aangeboden voor weinig (15 euro).
Ik kan zelf ook niet en heb mijn kaartje ook over, alwel een koop optie, maar dat weet ik morgenmiddag pas zeker. Dus mochten er nog mensen zijn die graag een kaartje willen voor minder dan moet je hier zijn.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-05-2005 18:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 9:34 schreef ghoulliette het volgende:
heb je de verhalen van de afgelopen concerten soms gemist?


ja, en ik weet dus niet hoe dit in relatie staat tot de nieuwe cd want de band kan live super spelen, het is geen garantie voor de kwaliteit van de nieuwe nummers toch?

(voor de goede orde, ik ben groot liefhebber van de eerste drie cd's)


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 15-06-2005 2:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-06-2005 8:24 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik ben er ook over te spreken. swingt als 1 gek



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen