IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : FortaRock 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 23-05-2012 12:12 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

- Dentz
- Holysjit
- Sorceress
- Greycloak
- Bloodcorpse
- Verstikking
- Ethereal
- Mies
- Vlekkie
- Meridian
- Tuup (maar nog kaartloos)
- MR. N +1 (of 2)
- Kurk +1
- collision-tammi
- bvt en aanhang
- Yowannuzz
- Latebloomer (met (early bird) kaartje)
- ColdheartMinor + 1 (Hopelijk kaartje morgen binnen dankzij marktplaats)
- Woutjinho (vrijwilliger, rond 3 of 4 uur klaar bij de artiesteningang)
- NecRobert
- Myrddin
- Blueprint (+ minimaal 6)
- Adhd ( + 15)
- despondency (als medewerker)
- Ingrimd (als medewerker)
- Vomitory


Pritt kills the Brazilian glue-scene


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 23-05-2012 12:20 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

- Dentz
- Holysjit
- Sorceress
- Greycloak
- Bloodcorpse
- Verstikking
- Ethereal
- Mies
- Vlekkie
- Meridian
- Tuup (maar nog kaartloos)
- MR. N +1 (of 2)
- Kurk +1
- collision-tammi
- bvt en aanhang
- Yowannuzz
- Latebloomer (met (early bird) kaartje)
- ColdheartMinor + 1 (Hopelijk kaartje morgen binnen dankzij marktplaats)
- Woutjinho (vrijwilliger, rond 3 of 4 uur klaar bij de artiesteningang)
- NecRobert
- Myrddin
- Blueprint (+ minimaal 6)
- Adhd ( + 15)
- despondency (als medewerker)
- Ingrimd (als medewerker)
- Vomitory
- Mira (+ 4 nifters)

--------------------------------------------------------------------------------


Bla


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-05-2012 12:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 23-05-2012 13:14 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Iemand nog een kaartje nodig? Tegen kostprijs.
Vriend van mij moet werken. In Nigeria. Gaat het dus niet redden.

contact: jkh_kremer@hotmail.com



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 23-05-2012 14:12 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 23 mei 2012 13:14 schreef Metal-D het volgende:
Iemand nog een kaartje nodig? Tegen kostprijs.
Vriend van mij moet werken. In Nigeria. Gaat het dus niet redden.

contact: jkh_kremer@hotmail.com



Je hebt mail



MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-05-2012 15:03 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Godverdomme Frans, ga eens wat anders doen dan de hele dag dit topic te zitten F5-en


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2012 15:18 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ben waarschijnlijk opgelicht wat mijn kaartje betreft. Aangifte gedaan, maar goed, ik zoek dus nog steeds een kaartje!


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-05-2012 15:42 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Gezocht-advertentie op Marktplaats gezet zeker? Er zijn mensen die de hele dag alle gezocht-advertenties afstruinen en 'toevallig' alles hebben wat je zoekt. Dan mag je geld overmaken naar een van hun 15 bankrekeningen en zie je het nooit meer terug.
Slechte zaak dat dat nog steeds mogelijk is in Nederland.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 23-05-2012 15:44 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Je kunt kaartjes winnen op de Monster website.
http://www.monsterenergy.com/nl/nl/promotions/win-a-forta-rock-festival-vip-experience-with-dave-lombardo/
Misschien een optie.

Leuke bijkomstigheid is dat je dan ook Dave Lombardo op zijn petje mag poepen.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2012 16:06 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 15:42 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Gezocht-advertentie op Marktplaats gezet zeker? Er zijn mensen die de hele dag alle gezocht-advertenties afstruinen en 'toevallig' alles hebben wat je zoekt. Dan mag je geld overmaken naar een van hun 15 bankrekeningen en zie je het nooit meer terug.
Slechte zaak dat dat nog steeds mogelijk is in Nederland.


Jep, inderdaad. Gezocht advertentie. Kereltje was heel slim en overtuigend, kopie van ID en alles. Maar goed, aangifte is gedaan, rekeningnummer moet te achterhalen zijn, dus ik hoop op de een of andere manier toch op een goed einde. Maar goed, aan de andere kant ook een beetje eigen schuld.

quote:
Op 23 mei 2012 15:44 schreef Vomitory het volgende:
Je kunt kaartjes winnen op de Monster website.
http://www.monsterenergy.com/nl/nl/promotions/win-a-forta-rock-festival-vip-experience-with-dave-lombardo/
Misschien een optie.

Leuke bijkomstigheid is dat je dan ook Dave Lombardo op zijn petje mag poepen.


Thanks! Altijd handig om te proberen. En dat Dave Lombardo gedoe is idd een leuke bijkomstigheid. Ik hoop iig dat ik er alsnog bij kan zijn; wat een line up, en ook voor de afterparty.


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 23-05-2012 16:39 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 15:18 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ben waarschijnlijk opgelicht wat mijn kaartje betreft. Aangifte gedaan, maar goed, ik zoek dus nog steeds een kaartje!

Dat heb ik op Marktplaats gehad met Lowlands kaartjes, ging om een behoorlijk bedrag. Ook aangifte gedaan en ondanks dat er nog zo'n 20 aangiftes tegen hem waren en gegevens achterhaald waren, na een jaar nog steeds niks van gehoord.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2012 17:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 16:39 schreef Meridian het volgende:
Dat heb ik op Marktplaats gehad met Lowlands kaartjes, ging om een behoorlijk bedrag. Ook aangifte gedaan en ondanks dat er nog zo'n 20 aangiftes tegen hem waren en gegevens achterhaald waren, na een jaar nog steeds niks van gehoord.


Haha, wat een geruststelling. Ach ik heb het geld toch al als verloren genoteerd dus ja, misschien heb ik nog geluk maar ik ga er niet vanuit.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-05-2012 18:13 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 mei 2012 16:06 schreef ColdheartMinor het volgende:
Jep, inderdaad. Gezocht advertentie. Kereltje was heel slim en overtuigend, kopie van ID en alles. Maar goed, aangifte is gedaan, rekeningnummer moet te achterhalen zijn, dus ik hoop op de een of andere manier toch op een goed einde. Maar goed, aan de andere kant ook een beetje eigen schuld.


Het rekeningnummer weet je toch? Ik heb ook wel eens gehad dat ik toen ik de betaling bevestigd had de naam zag veranderen in iets anders dan ik had opgegeven: m.a.w. je bent verplicht om die gegevens op te geven, maar het is een wassen neus omdat er geen enkele controle op wordt uitgevoerd of die naam ook wel bij de rekening hoort. Belachelijk, net als het feit dat iemand zomaar 20 rekeningen op zijn naam mag openen en dat er zelfs bij heel veel aangiftes tegen dezelfde persoon niets aan gedaan wordt.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2012 18:35 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Juist, inderdaad, de echte naam achter de rekeninghouder moet te achterhalen zijn bedoel ik. Normaal wordt het teruggestort als naam + rekeningnummer niet overeenkomen, behalve dus bij de Rabobank, dat ben ik iig wijzer geworden... Ach ja, het is nu gebeurd, kan er nu niks aan doen. Hopelijk kan ik nog een kaartje vinden want ik heb er evengoed nog zin in.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 23-05-2012 18:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 17:02 schreef ColdheartMinor het volgende:
Ach ik heb het geld toch al als verloren genoteerd


Jij bent boekhouder?

Wel kut om zo je geld te verliezen. Al weet iedereen dat de risico's aanwezig zijn, het blijft frappant dat dit soort oplichters hier straffeloos mee wegkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 23-05-2012 18:44]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 23-05-2012 19:05 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Ik ben medewerker bij de milleudienst (hippie-nazi)
Bij deze: ruim je zooi op zodat ik minder hoef te werken


Atomization: Bandcamp - Spotify


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-05-2012 19:47 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

En voor de mensen uit Noord Limburg, er gaat een bus vanuit Sevenum, Horst, Lottum en Wanssum die kant op



MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 23-05-2012 21:08 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ik zoek nog 'n kaartje voor Roel.


Bla


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 23-05-2012 21:14 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik heb misschien een ticket over, maar daar kan ik over een week pas een definitieve uitspraak over doen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-05-2012 21:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik smeek je, mail remcormp at gmail dot com als 'ie vrij is.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 24-05-2012 1:53 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 12:20 schreef MischiefMira het volgende:
- Dentz
- Holysjit
- Sorceress
- Greycloak
- Bloodcorpse
- Verstikking
- Ethereal
- Mies
- Vlekkie
- Meridian
- Tuup (maar nog kaartloos)
- MR. N +1 (of 2)
- Kurk +1
- collision-tammi
- bvt en aanhang
- Yowannuzz
- Latebloomer (met (early bird) kaartje)
- ColdheartMinor + 1 (Hopelijk kaartje morgen binnen dankzij marktplaats)
- Woutjinho (vrijwilliger, rond 3 of 4 uur klaar bij de artiesteningang)
- NecRobert
- Myrddin
- Blueprint (+ minimaal 6)
- Adhd ( + 15)
- despondency (als medewerker)
- Ingrimd (als medewerker)
- Vomitory
- Mira (+ 4 nifters)
- MR Klister

--------------------------------------------------------------------------------



Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 24-05-2012 8:42 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

@Coldheartminor: kut zeg! Hier ook een keer gehad met concertkaartjes toen ik een gezocht advertentie maakte, ook aangifte gedaan, liepen er ook al een boel tegen hem en ze wisten wie het was. Nooit meer wat van gehoord. Dus ben bang dat je 't niet meer terugkrijgt

OT: hopelijk is het op Fortarock net zulk goed weer als nu!


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 24-05-2012 8:50 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 24-05-2012 9:02]


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 24-05-2012 9:49 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 23 mei 2012 18:35 schreef ColdheartMinor het volgende:
Normaal wordt het teruggestort als naam + rekeningnummer niet overeenkomen, behalve dus bij de Rabobank, dat ben ik iig wijzer geworden...

Bij SNS ook niet hoor. Ze veranderen alleen de naam in je verzonden overschrijvingen, en daar moet je dan maar mee doen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-05-2012 10:29 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Slecht vind ik dat hoor, dat kan dus betekenen dat als je bij een overmaking even een verkeerd cijfertje intikt je zomaar bakken met geld kwijt kan zijn...


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen