IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : FortaRock 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-06-2012 10:05 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Geluid stond inderdaad wel heel zacht, maar ondanks dat een topdag gehad. Beste band zeker Steel Panther. Wat was dat vet. Ook vet waren Asphyx, Benighted, Nasum en Anthrax. Helaas maar drie nummers van Slayer kunnen zien omdat we anders niet meer thuis kwamen maar wat ik hoorde was iig zeker vet.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2012 10:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Slayer speelde een erg leuke set, Lombardo had aardig wat fuck-ups, maar over het algemeen een erg lekker optreden.

tyioptyphuys

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-06-2012 10:11]


Boeiender


Ed
Usericon van Ed
Posted 03-06-2012 10:58 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2012 22:36 schreef DecomposingBitch het volgende:
Damn, vandaag via Marktplaats nog geprobeerd een kaartje te scoren en opgelicht! (en een aantal anderen met mij!)
Naam in advertentie (en die ook bij het rekeningnummer stond) nagetrokken en er was een rockpubertje met die naam op Facebook te vinden, dus ik dacht 'zit wel goed'.
Kreeg echter geen reactie na geld overmaken en na het natrekken van het rekeningnummer bleek dat deze al ooit eens eerder iemand opgelicht had.
Damn!!! Geld kwijt en nog geen kaartje... Je kunt echt niemand meer vertrouwen zo.
Nou ja, iedereen die wel gaat veel plezier en gelukkig is er geen regen voorspeld morgen!


als je zoveel weet van die gast? Kan je dan niet vinden waar die woont of wie z'n ouders zijn? Dan kan je die mailen..


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2012 11:05 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Of je gaat gewoon zelf je geld terughalen, al dan niet met wat support.


 


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-06-2012 11:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 10:58 schreef Ed het volgende:
als je zoveel weet van die gast? Kan je dan niet vinden waar die woont of wie z'n ouders zijn? Dan kan je die mailen..


Eh, dat zou kunnen als die puber echt zo stom is geweest om het zo aan te pakken.. wat ik zelf denk is het volgende:

- Oplichter geeft valse naam op waardoor eventuele google acties bij pubertje komen en mensen denken 'dat zit wel goed'
- Geld is overgemaakt naar rekening oplichter (of naam en rekeningnummer bij elkaar horen wordt niet automatisch gecontroleerd ivm wet op privacy bankgegevens (banken kunnen alleen bij transacties met dezelfde bank deze check doen)
- Oplichter is pleite en pubertje weet van niets.

Maar aangezien je wel een rekeningnummer hebt kun je aangifte doen van oplichting bij zowel bank als politie en hopen dat er wat uit komt..


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 03-06-2012 11:35 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Je gaat naar de website van je bank, daar is ergens een formulier te downloaden en dat heet" navraag doen".

Dan gaat je bank 2 keer een aangetekende brief sturen naar de houder van het rekeningnummer waar men de houder sommeert het geld terug te storten of contact op te nemen met jou. Kost 20 piek

Doet hij dat binnen 21 dagen niet dat krijg je zijn NAW gegevens, dan ga je er eerst langs. Lost dat niets op dan doe je aangifte.

De vraag is, is dat het geld en de moeite waard? Ik zeg ja, het gaat om om rechtsgevoel en vergelding. En hij moet natuurlijk met naam en toenaam aan de digitale schandpaal worden genageld zodat zijn naam tot in het einde der tijden op de interwebs zal zijn gelinkt aan die van een oplichter.

Ik kan uit eigen ervaring(ik was zelf opgelicht) dat dit zeer goed werkt!



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-06-2012 11:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Fijn festival! Enorm fijn weertje ook, nadeel is dat je grote glas Jupiler elke keer zo leeg is.. Voel ik nu ook wel lichtelijk in mijn hoofd, maar ach.

Volume op hoofdpodium was niet heftig nee, maargoed, heb 3/4 van de dag in de tent gestaan en daar ging het nog wel aardig hard.. Band van de dag absoluut Steel Panther! Wat een zalige band.. Retestrak, flinke dosis humor, helemaal af. Ze hadden het erover dat ze in November naar de Melkweg zouden komen, moeten we dan maar weer eens naartoe

Nasum was ook geniaal.. Hard, strak, fijn! Waardig afscheid. Verder genoten van Devin Townsend, Meshuggah en Benighted. Prima georganiseerd festival! Genoeg barren, voldoende pispalen, kluisjes aanwezig, mooi opgezet, top! Allen blijft het af en toe slikken dat je zo even 12 euro afrekent voor een speklap, twee miniscule ribbetjes en een stukje brood, maargoed, dat hoort er dan maar bij. De panini's waren overigens erg goed binnen te houden..

Zo, en nu even 2 aspirines en dan nog even de ogen dicht

[EDIT] Weet iemand overigens vanwaar die camera's op het podium aanwezig waren? Is er nog iets van uitgezonden ofzo? Elk optreden werd volgens mij volledig gefilmd..

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 03-06-2012 11:52]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-06-2012 11:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, het eten was redelijk duur, maar wel erg lekker.


Boeiender


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-06-2012 12:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 juni 2012 11:58 schreef MR. N het volgende:
Sja, het eten was redelijk duur, maar wel erg lekker.


Ook wel weer mee eens


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 03-06-2012 12:11 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

stoneren helpt ook...


I am mine own redeemer...!


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 03-06-2012 12:16 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Geweldige dag gehad, heel veel bekenden gezien en gesproken.

Asphyx was gaaf, zo vaak wel gezien dat ik halverwege maar een rondje over het terrein ben gaan doen.
Devin Townsend was érg gaaf, wat een man
Nasum en Trivium niet gezien, lekker in de zon geouwehoerd.
Steel Panther was te gek, ik had een mooie plek vrij ver vooraan. Ben wel de laatste 2 nummers weggelopen om niets van Anthrax te missen, en dat was voor mij de band van de dag, net niet het festivalterrein afgegooid vanwege crowdsurfen. En ijn schoenen zijn gesneuveld in de pit.

Meshuggah, Machine Head en Lamb of God ook niet gezien. Begon ook al behoorlijk bezopen te raken, Slayer van een afstandje bekeken, was gaaf!

Én het lekkere weer was ook zeeer welkom!

[Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 03-06-2012 12:21]



Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 03-06-2012 12:46 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Zoals hierboven beschreven stond, vond ik de muziek ook best zacht stond. Eerst dacht ik dat het kwam door mijn nieuwe oordopjes die ik daar op de metalmarket had aangeschaft, maar toen ik ze uitdeed, was het volume dus inderdaad niet hard. Jammer, want zo kwam het soms niet echt over.
Maar een hele leuke dag gehad! Lekker "zonnen" tijdens Anthrax (die ook best goed speelde!)
En Slayer was voor mij het hoogtepunt, dat was supervet!
Iemand toevallig de (complete) setlist van Slayer?


euu?


SadistikFuk
Boze Meneer
Usericon van SadistikFuk
Posted 03-06-2012 12:55 by SadistikFuk Wijzig reactieProfiel van SadistikFukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 11:35 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Je gaat naar de website van je bank, daar is ergens een formulier te downloaden en dat heet" navraag doen".

Dan gaat je bank 2 keer een aangetekende brief sturen naar de houder van het rekeningnummer waar men de houder sommeert het geld terug te storten of contact op te nemen met jou. Kost 20 piek

Doet hij dat binnen 21 dagen niet dat krijg je zijn NAW gegevens, dan ga je er eerst langs. Lost dat niets op dan doe je aangifte.

De vraag is, is dat het geld en de moeite waard? Ik zeg ja, het gaat om om rechtsgevoel en vergelding. En hij moet natuurlijk met naam en toenaam aan de digitale schandpaal worden genageld zodat zijn naam tot in het einde der tijden op de interwebs zal zijn gelinkt aan die van een oplichter.

Ik kan uit eigen ervaring(ik was zelf opgelicht) dat dit zeer goed werkt!




Kost niet bij elke bank 20 euro hoor maar navraag doen is inderdaad de eenvoudigste manier om aan de NAW gegevens te komen. De bereidheid tot navraag(kan namelijk niet bij elke bank via de website) nadat je aangeeft dat het om oplichting gaat is vaak niet zo groot dus beter kun je aangeven dat je overgeboekt hebt naar een verkeerd rekeningnummer en de begunstigde niet kent.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 03-06-2012 13:05 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ik vond het eigenlijk helemaal niet erg dat de muziek zo zacht stond. Hoefde ik een keertje geen oordoppen in.



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2012 13:21 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 12:55 schreef SadistikFuk het volgende:
Kost niet bij elke bank 20 euro hoor maar navraag doen is inderdaad de eenvoudigste manier om aan de NAW gegevens te komen. De bereidheid tot navraag(kan namelijk niet bij elke bank via de website) nadat je aangeeft dat het om oplichting gaat is vaak niet zo groot dus beter kun je aangeven dat je overgeboekt hebt naar een verkeerd rekeningnummer en de begunstigde niet kent.


Je daarnaast kunt ook via internet aangifte doen van internetoplichting. Kost je 10 minuten ofzo:
https://www.mijnpolitie.nl/index.shtml

Na ongv een half jaar wordt je dan ineens gevraagd om echt aangifte te doen (ook via internet) want dan gaan ze er werk van maken (ongeveer 1000 slachtoffers verder ...).


Hatsjikidee!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 03-06-2012 13:28 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 12:55 schreef SadistikFuk het volgende:
Kost niet bij elke bank 20 euro hoor maar navraag doen is inderdaad de eenvoudigste manier om aan de NAW gegevens te komen. De bereidheid tot navraag(kan namelijk niet bij elke bank via de website) nadat je aangeeft dat het om oplichting gaat is vaak niet zo groot dus beter kun je aangeven dat je overgeboekt hebt naar een verkeerd rekeningnummer en de begunstigde niet kent.


Morgen ga ik naar de bank met de gegevens die ik heb. Hopelijk werkt het. Ik heb in elk geval wel aangifte gedaan en met mij 6 anderen. Ook al krijg ik mijn geld niet terug, het 'rechtsgevoel' is er dan in elk geval wel!

En niet iedereen kan goed lezen geloof ik: die 'rockpuber' is niet dezelfde persoon als de oplichter... Ze hadden toevallig dezelfde naam.

Ik heb nog geluk gehad en ben toch nog naar het festival kunnen gaan en heb een geweldige dag gehad.
Dus dat verzacht het leed ook een beetje.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 03-06-2012 13:40 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

€4.80 voor een pannenkoek, godver.

En Devin Townsend was vet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 03-06-2012 13:41 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dit even invullen, heb ik ook gedaan en deze gasten zitten die lui behoorlijk op de huid

http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?virboard=oplichting;num=1215970608


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-06-2012 13:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gewoon als je via marktplaats iets koopt het zelf ophalen en ter plekke betalen. Eventueel laten doen door een bekende in de betreffende regio en die de boel laten opsturen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 03-06-2012 13:55 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2012 13:28 schreef DecomposingBitch het volgende:
Morgen ga ik naar de bank met de gegevens die ik heb. Hopelijk werkt het. Ik heb in elk geval wel aangifte gedaan en met mij 6 anderen. Ook al krijg ik mijn geld niet terug, het 'rechtsgevoel' is er dan in elk geval wel!

En niet iedereen kan goed lezen geloof ik: die 'rockpuber' is niet dezelfde persoon als de oplichter... Ze hadden toevallig dezelfde naam.

Ik heb nog geluk gehad en ben toch nog naar het festival kunnen gaan en heb een geweldige dag gehad.
Dus dat verzacht het leed ook een beetje.


Mooi!


Hatsjikidee!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2012 13:58 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Frans heeft klapschoenen. Loop je daar nou ook harder mee net als dat men sneller schaatst met klapschaatsen?


 


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 03-06-2012 14:01 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Probeer dat zelf ook zoveel mogelijk te doen, maar dan heb je ook nog het probleem van e-tickets, waarbij zo'n oplichter een kaartje koopt en gewoon x keer uitprint en aan verschillende mensen verkoopt. Sta je daar met je kaartje waarmee je er niet in mag...
Sinds ik opgelicht ben probeer ik helemaal geen kaartjes meer via marktplaats te kopen, tenzij het geen e-ticket is en ik het op kan komen halen.

Over het geluid op Fortarock: ik stond voornamelijk in de tent en had daar niet veel te klagen over het geluid maar stond ook steed vrij ver vooraan.


Achrome Moments
Usericon van Achrome Moments
Posted 03-06-2012 15:07 by Achrome Moments Wijzig reactieProfiel van Achrome MomentsQuote dit berichthttp://www.achromemoments.nl

FORTAROCK; THE PICTURES:

Live pics van alle bands:

http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/48/fortarock-2012/

Wat 'n vet festival was het weer! Alle vier de edities geweest en Slayer topte alles tot op heden! (-:

Tot volgend jaar (hopelijk toch weer in Brakkestijn en gewoon 1 dag)

Paul



Westrux
Usericon van Westrux
Posted 03-06-2012 15:12 by Westrux Wijzig reactieProfiel van WestruxQuote dit bericht

Wederom een geslaagd festival, ik had alleen wel de indruk dat de mannen die het licht en geluid regelden voor het hoofdpodium veel dichter bij waren geplaatst als vorig jaar, waardoor het veld voor het podium kleiner werd.
Of misschien leek het maar zo, omdat het veel drukker dan vorig jaar was. Maar ik vond dat ding wel wat hinderlijk.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-06-2012 15:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

He verdomme. Zie net dat Slayer gister Hell Awaits heeft gespeeld maakt het missen nog zuurder.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen