IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lugubre! Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2002 16:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en de MTCE tour uiteraard


Je moeder.


lord blasphemous
Usericon van lord blasphemous
Posted 11-10-2002 20:32 by lord blasphemous Wijzig reactieProfiel van lord blasphemousQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 16:35 schreef karnivoor het volgende:
en de MTCE tour uiteraard


En ik hoorde dat ze ook op het DRakkar Hellfest staan!!! Iemand info hierover??


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-10-2002 20:49 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ooit wel eens wat van die band gehoord, maar te weinig om te zeggen wat ik ervan vind.......maar ik denk gewoon kut


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 11-10-2002 21:03 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

maniac Kermit???


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 11-10-2002 21:18 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 11 oktober 2002 20:32 schreef lord blasphemous het volgende:
En ik hoorde dat ze ook op het DRakkar Hellfest staan!!! Iemand info hierover??


Ja, waar is dat?

Ik vind Hermit een aardige gozer, is dat gek?


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 11-10-2002 21:23 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

bladel


frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 11-10-2002 21:31 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

en waarden neuk ligt bladel nou weer?


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 11-10-2002 21:31 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

zuiden


frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 11-10-2002 21:34 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

hmm.. maar even sjen of ik met ken riede


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


lord blasphemous
Usericon van lord blasphemous
Posted 12-10-2002 13:33 by lord blasphemous Wijzig reactieProfiel van lord blasphemousQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 20:49 schreef Vintersorg het volgende:
Ooit wel eens wat van die band gehoord, maar te weinig om te zeggen wat ik ervan vind.......maar ik denk gewoon kut


Ken jouw ook niet, bent waarschijnlijk ook gewoon............KUT!!
Direct maar weer zeuren over een band die je weer niet kent is zo onvolwassen.
Heb ze 1 keer live gezien, is wel 1 van de beste Nederlandse (mijn mening) BM bands die er tegenwoordig rondloopt en niet van die meelopers. Althans zo zie ik het.


lord blasphemous
Usericon van lord blasphemous
Posted 12-10-2002 13:37 by lord blasphemous Wijzig reactieProfiel van lord blasphemousQuote dit bericht

Weet het inmiddels al. Dit komt van de DRakkar site:

BLADEL - HOLLAND - 14 DEC 02

Limited to only 300 tickets

GRAND BELIAL'S KEY(usa)
UNPURE(Swe)
WATAIN(Swe)
CELESTIA(Fra)
CORPUS CHRISTII(Por)
NUIT NOIRE(Fra)
LUGUBRE(Hol)

few more can be added.

FRANCE : Voyage en bus au depart de Nimes/Lyon/Paris/Lille.
Voyage allez/retour plus place de concert.
Reservations obligatoire : DRAKKAR2@wanadoo.fr


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-10-2002 13:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

'Kheb die Drakkar homo's 3~4 dagen terug gemaild over tickets reserveren maar nog steeds geen antwoord gekregen!!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-10-2002 13:40 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 13:33 schreef lord blasphemous het volgende:
Ken jouw ook niet, bent waarschijnlijk ook gewoon............KUT!!
Direct maar weer zeuren over een band die je weer niet kent is zo onvolwassen.
Heb ze 1 keer live gezien, is wel 1 van de beste Nederlandse (mijn mening) BM bands die er tegenwoordig rondloopt en niet van die meelopers. Althans zo zie ik het.


He niet zo huilen joh, ik ken ze gewoon niet goed genoeg. En met dat 'ik denk gewoon kut' bedoel ik gewoon zoiets van, het boeide me niet echt (maar ik heb er dus wel eens wat van gehoord). Maak je niet dik, dun in de mode!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 12-10-2002 14:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 12 oktober 2002 13:33 schreef lord blasphemous het volgende:

Heb ze 1 keer live gezien, is wel 1 van de beste Nederlandse (mijn mening) BM bands die er tegenwoordig rondloopt en niet van die meelopers. Althans zo zie ik het.


inderdaad, blijven leuk om te zien, vooral bij mtce waren ze erg goed te doen


Je moeder.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 12-10-2002 14:06 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 13:40 schreef MBMarduk het volgende:
'Kheb die Drakkar homo's 3~4 dagen terug gemaild over tickets reserveren maar nog steeds geen antwoord gekregen!!!



ik heb inmiddels wel antwoord gehad.
het kan wel 2/3 weken duren voordat hij terugmailt, dus wees geduldig.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 12-10-2002 14:08 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 12 oktober 2002 13:40 schreef MBMarduk het volgende:
'Kheb die Drakkar homo's 3~4 dagen terug gemaild over tickets reserveren maar nog steeds geen antwoord gekregen!!!



Ik heb ze al 2 weken terug gemeelt voor hun catalogus, maar heb ik ook nooit reactie op gekregen!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-10-2002 14:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2002 14:06 schreef NecRomantica het volgende:
ik heb inmiddels wel antwoord gehad.
het kan wel 2/3 weken duren voordat hij terugmailt, dus wees geduldig.

DAMN
OK thanx, enne hoe gaat dat dan in z'n werking? Moest je met credit card betalen of PayPal oid?
Nemen ze gewoon je gegevens op?
Wat?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 12-10-2002 14:23 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

nee je mot je geld opsturen.


totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 28-10-2002 16:00 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

heils,

Striid hier van Lugubre, effe over bladel heb een reactie van noktu gehad over kaartjes bestellen, hier is het:

Tickets are selling very fast, this is a fact. To simplify the things, they are only available through Drakkar. But for dutch peoples, they can get it at the Pazzop club directly, this is the only exception.
This is really important to notify that no tickets will be on sale the day of the Hellfest, so peoples who have in mind to get their tickets there are wrong, they will come for nothing. This is not too late to get your ticket, we still have less than 200 tickets on sale. All peoples who want to get their tickets must send 20€ to
DRAKKAR
1 RUE DE L'HORLOGE
30000 NIMES
FRANCE
Do not forget to write us your postal adress with your order. We suggest to send cash in registred letter. We never have problems with that.
More infos at DRAKKAR2@wanadoo.fr



Only suicide is real, kill yourself


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-10-2002 17:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom zo moeilijk doen allemaal hehehe


Je moeder.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-10-2002 21:07 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

echt goed vond ik ze zeker niet op marching towards...........
maar hun shirts zijn cool
en onaardig om t te kijken was't ook nie.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 28-10-2002 21:29 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 28 oktober 2002 17:10 schreef karnivoor het volgende:
waarom zo moeilijk doen allemaal hehehe


Zat ik ook al te denken... pfff, gedoe!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 21:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Joehoeee... 2 weken terug geld gestuurd, en vandaag van hem 2 tickets ontvangen voor het Fest... gaat allemaal prima hoor! Zoals het ook hoort in de underground (en altijd gegaan is). Je stuurt je centen, en je krijgt je spul!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-10-2002 21:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 21:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Joehoeee... 2 weken terug geld gestuurd, en vandaag van hem 2 tickets ontvangen voor het Fest... gaat allemaal prima hoor! Zoals het ook hoort in de underground (en altijd gegaan is). Je stuurt je centen, en je krijgt je spul!
t doet 'r alleen ff wat lang over


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2002 21:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 21:41 schreef impaled succubus het volgende:
t doet 'r alleen ff wat lang over
Vind het best redelijk anders, als je bij Displeased bestelt duurt het vaak net zo lang... deze boel ging heen en weer naar Frankrijk, naar een gast die het allemaal in z'n eentje runt. Ik zal de Drakkar kas eens spekken op het Hellfest .


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen