IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Lugubre! Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-10-2002 21:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 21:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Vind het best redelijk anders, als je bij Displeased bestelt duurt het vaak net zo lang... deze boel ging heen en weer naar Frankrijk, naar een gast die het allemaal in z'n eentje runt. Ik zal de Drakkar kas eens spekken op het Hellfest .
nou op m'n pagan tapeje heb ik wel een paar maanden zitten wachten.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 28-10-2002 21:44 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

dat maakt het nou zo troe


Trieste gast


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-10-2002 21:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 21:44 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
dat maakt het nou zo troe
aarrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh.





Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-10-2002 1:10 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

he, die heb ik live aan het werk gezien in Ingelmunster, was wel een strakke band ja, was lekker beukbaar, heerlijk


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


gelrenaer
Usericon van gelrenaer
Posted 22-04-2003 0:27 by gelrenaer Wijzig reactieProfiel van gelrenaerQuote dit bericht

goeie band, misschien nog wel nederlands underground trots te noemen aangezien er nog weinig bands met deze uitstraling en instelling te vinden zijnn hier. die split met misantropy en bloddshedding war hymns zijn toch onmisbare releases


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 22-04-2003 10:16 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 22 april 2003 0:27 schreef gelrenaer het volgende:
goeie band, misschien nog wel nederlands underground trots te noemen aangezien er nog weinig bands met deze uitstraling en instelling te vinden zijnn hier. die split met misantropy en bloddshedding war hymns zijn toch onmisbare releases



Vooral dan het nummer 'Nuclear Counterstrike'!


Je kan me de bout hachelen!


totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 04-06-2003 15:29 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

Let Op: Lugubre Full length cd - Anti Human Black Metal wordt uitgebracht door Folter Records op Under The Black Sun 2003......beware this one will crush your skull.


Only suicide is real, kill yourself


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-06-2003 17:42 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

aaah juh.. dikke commerciele pruts band..


Trieste gast


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 17:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

WTF? LugubrE heerscht!! Vooral live is het beuken geblazen


Aldebaran
He who follows the Seven Sisters
Usericon van Aldebaran
Posted 04-06-2003 18:52 by Aldebaran Wijzig reactieProfiel van AldebaranQuote dit bericht

Lugubre is een ontzettende zaadband.

Als je Lugubre echt goed vind dan leg je de drempel wel enorm laag.

Ongeinspireerd, ongelofelijk simpel en stompzinnige standaard gerecyclede riffs.

Echt zo'n band die twee gitaristen heeft, maar muziek schrijft die makkelijk door 1 gitarist ten gehore gebracht kan worden aangezien ze allebei dezelfde power-chordjes schuiven.

Hun optreden in die leren jasjes terwijl ze genante poses aannemen is al net zo jammer. En dan denkt zanger Kermit ook nog aanzien te krijgen door heel erg true en stoer halverwege de set van het podium af te lopen omdat hij geen zin meer heeft. Stoer hoor!

Het enige goede aan de band is de drummer, maar die komt niet eens echt tot z'n recht daar. Moet je zijn andere band Molestor maar eens zien. Die hebben nog een blinde gitarist ook.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 18:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 18:52 schreef Aldebaran het volgende:
....
Het enige goede aan de band is de drummer, maar die komt niet eens echt tot z'n recht daar. Moet je zijn andere band Molestor maar eens zien. Die hebben nog een blinde gitarist ook.

Molestor? Thanks for the tip. En idd ik was vooral onder de indruk van de drums tijdens hun optreden. Rete strak.


Aldebaran
He who follows the Seven Sisters
Usericon van Aldebaran
Posted 04-06-2003 19:02 by Aldebaran Wijzig reactieProfiel van AldebaranQuote dit bericht



Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 04-06-2003 21:41 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 10:41 schreef Der Sturmer het volgende:
Heil Faal, the undisputed king of peat metal!!!, ach ja, meestal staan er toch alleen alleen maar mongolen en nerds in het black metal publiek, ook in het buitenland overigens, maarja, botulistum maakt een hoop goed , fucking horrific!!!!


Zeker goede Black metal stuff.
Alleen vind ze niet zo goed als Fluisterwoud.
En meestal staan er toch alleen maar mongolen en nerds in het Black metal publiek?
Der Sturmer is zo true, dat ie alleen loopt in Nederland en het buitenland met een Lugubre shirt. Meestal als ik door de straten van de steden wandel, zie ik alleen maar Cradle of Borgir shirts, dus wie is hier nou true of mongool of een nerd eigenlijk.


poepeliedosiejo!
Usericon van poepeliedosiejo!
Posted 04-06-2003 23:02 by poepeliedosiejo! Wijzig reactieProfiel van poepeliedosiejo!Quote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 19:44 schreef black_blasphemy het volgende:
HEERSCH!


weet je godverdomme wel eens wat het is


Sabbatic Goat


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-06-2003 23:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 23:02 schreef poepeliedosiejo! het volgende:
weet je godverdomme wel eens wat het is


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=710391&page=27


totenkopf
Usericon van totenkopf
Posted 19-06-2003 2:02 by totenkopf Wijzig reactieProfiel van totenkopfQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 18:52 schreef Aldebaran het volgende:
Lugubre is een ontzettende zaadband.



Echt zo'n band die twee gitaristen heeft, maar muziek schrijft die makkelijk door 1 gitarist ten gehore gebracht kan worden aangezien ze allebei dezelfde power-chordjes schuiven.


Als je zo'n grote fan bent zou je hun mischien eens live moeten zien dan kom je er vast wel achter dat ze 1 gitarist hebben.......


Only suicide is real, kill yourself


Aldebaran
He who follows the Seven Sisters
Usericon van Aldebaran
Posted 19-06-2003 6:01 by Aldebaran Wijzig reactieProfiel van AldebaranQuote dit bericht

Ik heb ze juist alleen maar live gezien. Drie keer. En een matige live-opname gehoord. Dus wat dat betreft weet ik echt wel waar ik over spreek.

Maar toch...ik dacht me toch echt te kunnen herinneren dat ze twee gitaristen hadden...vreemd. Misschien omdat de gitarist en bassist constant dezelfde poses staan aan te nemen terwijl ze tegen elkaar oprijen.

Hoe dan ook, ik vind het saaie en slappe wol, en hoewel er veel geschreeuwd word, de hoeveelheid blijft erg klein.

[Dit bericht is gewijzigd door Aldebaran op 19-06-2003 6:03]


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-06-2003 8:44 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 juni 2003 6:01 schreef Aldebaran het volgende:
Ik heb ze juist alleen maar live gezien. Drie keer. En een matige live-opname gehoord. Dus wat dat betreft weet ik echt wel waar ik over spreek.

Maar toch...ik dacht me toch echt te kunnen herinneren dat ze twee gitaristen hadden...vreemd. Misschien omdat de gitarist en bassist constant dezelfde poses staan aan te nemen terwijl ze tegen elkaar oprijen.

Hoe dan ook, ik vind het saaie en slappe wol, en hoewel er veel geschreeuwd word, de hoeveelheid blijft erg klein.



blablablablabla
Interesseert het je niet, blijf er dan van weg.


Je kan me de bout hachelen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2003 10:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kracht uit eenvoud is je onbekend?


Je moeder.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-06-2003 10:34 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 juni 2003 10:29 schreef karnivoor het volgende:
kracht uit eenvoud is je onbekend?


Zeer zeker niet! Eenvoud brengt meestal veeeeel effectievere black metal met zich mee i.p.v. een overdadige productie en technische hoogstandjes.

Ik vind ze dus goed, heb er zelfs al een optreden voor georganiseerd, doch dit terzijde.

offtopic: ik heb Vazal 'Uit Haat Herrezen' ontvangen, en is op het eerste zicht wel effectief.


Je kan me de bout hachelen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2003 10:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 juni 2003 10:34 schreef Legatius het volgende:
Zeer zeker niet! Eenvoud brengt meestal veeeeel effectievere black metal met zich mee i.p.v. een overdadige productie en technische hoogstandjes.

Ik vind ze dus goed, heb er zelfs al een optreden voor georganiseerd, doch dit terzijde.

offtopic: ik heb Vazal 'Uit Haat Herrezen' ontvangen, en is op het eerste zicht wel effectief.


hehe thanks

maar dat ging trouwens over je voorganger, niet over jouw post


Je moeder.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-06-2003 10:43 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 juni 2003 10:41 schreef karnivoor het volgende:
hehe thanks

maar dat ging trouwens over je voorganger, niet over jouw post



Is me net ook opgevallen... haha. Ben nog niet goed wakker, me dunkt.


Je kan me de bout hachelen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-06-2003 10:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

never mind


Je moeder.


Aldebaran
He who follows the Seven Sisters
Usericon van Aldebaran
Posted 30-06-2003 20:03 by Aldebaran Wijzig reactieProfiel van AldebaranQuote dit bericht

quote:
blablablablabla
Interesseert het je niet, blijf er dan van weg.


Je dacht toch niet dat ik speciaal voor Lugubre naar die concerten was gegaan?

quote:
Op 19 juni 2003 10:29 schreef karnivoor het volgende:
kracht uit eenvoud is je onbekend?


Wat heeft dat er mee te maken dat Lugubre gewoon slecht is? Genoeg goede voorbeelden van kracht uit eenvoud, maar naast eenvoud moet je ook nog talent hebben, bijvoorbeeld. Is dat jou onbekend?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-06-2003 22:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

meningsverschil zal wel blijven denk ik hehe. maar goed mijn mening is dat het wel degelijk een goeie lekker kille sfeer heeft en het naar mijn mening ook live goed te doen is vanwege dat ze hetgeen ook op tape/cd staat, goed uitdragen. maar iedere band heeft zn mindere momenten hehe


Je moeder.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen