IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 18 & 19-05 2012: H&H Metalfest Pt. IX o.a Aeternus exclusieve liveshow Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-05-2012 18:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2012 14:40 schreef Hexegot het volgende:
Dat waren twee toffe avonden!


Complimenten @ Hub & Heuy voor het bij elkaar vergaren van deze line-up!
Heel erg bedankt


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 20-05-2012 18:58 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was erg gezellig gisteren. Ik vond het geluid vooral aan het begin van de set van Ragnarok bagger, maar dat werd snel beter. Ik heb in ieder geval genoten. Een erg goed geluid bij Aeternus, maar wel erg hard....

Bombers was gaaf!

Gelukkig deden de oordoppen hun werk goed!


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 20-05-2012 19:22 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Dikke heersch


Black seeds of bunny!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-05-2012 22:33 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Alleen de vrijdag geweest en dat was erg vet



Rapshnel
Usericon van Rapshnel
Posted 21-05-2012 0:35 by Rapshnel Wijzig reactieProfiel van RapshnelQuote dit bericht

Vrijdag en zaterdag geweest, en mij allebei de dagen uitstekend vermaakt. Het was ouderwets gezellig en ik heb een hoop toffe bands gezien, met Grave als toch wel onverwacht hoogtepunt.

Een waardig afscheid voor de Azijn; complimenten aan Marcel en Xander!

[Dit bericht is gewijzigd door Rapshnel op 21-05-2012 0:36]


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 21-05-2012 5:32 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Bömbers gemist wegens wijziging speelschema. Balen.

Geluid zaterdag was ondermaats. Barpersoneel sexy.

Ook was het zeer gezellig, daarnaast nog een "Obese Haas" gespot!


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-05-2012 9:04 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 20 mei 2012 18:58 schreef mardukfan het volgende:
Een erg goed geluid bij Aeternus, maar wel erg hard....


Ik hoorde vooral mensen klagen dat het geluid bij Aeternus slecht was, maar ik vond het ook reuze meevallen.
Erg sterk optreden ook, moet alweer een tijdje geleden zijn dat een black metal band me zo heeft kunnen boeien.

quote:
Op 21 mei 2012 5:32 schreef MR Klister het volgende:
daarnaast nog een "Obese Haas" gespot!

Oe, ik pak alvast de popcorn erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 21-05-2012 9:06]


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-05-2012 9:43 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Klein, kaal en met baardje toevallig? Die kwam ik ook nog tegen :')



[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 21-05-2012 9:43]


Black seeds of bunny!


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 21-05-2012 10:51 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Was een gaaf feestje!
Ben alleen de zaterdag (helaas) geweest en kwam er na mijn werk en lange reis best gaar aan, maar na de nodige biertjes kwam ik wel weer wat bij
De gaafste bands waren voor mij toch echt wel Ragnarok en als enorme klapper Aeternus. Na het debacle op de Arnhem Metal Meeting waren de verwachtingen niet echt zo heel erg groot, maar JEZUS wat was dit gaaf, zeg, op de line-up na was het net of ik weer even terug was in die goeie tijd in de oude Metropool in Hengelo (volgens mij was het Nocturnal Breed, Aeternus en Aura Noir of zo, toen). Volledig met paint was het weer een echt ouderwetse show !!!
Het geluid hoorde ik ook veel verschillende verhalen over, en idd vonden de meeste mensen met oordoppen het geluid wel goed en de mensen zonder niet. Hoorde ook van iemand dat het achter in dat hok van de merch goed geluid was en in de zaal niet. In de zaal scheelde het wel enorm waar je stond viel me op.
Door de gaarheid van werk en dergelijke eigenlijk redelijk snel na Aeternus weer afgetaaid naar ons logeer-adres.
Maar was een goed feestje!
Tnx H&H voor deze unieke kans om Aeternus nog weer een keer zo te zien!



MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 21-05-2012 10:58 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2012 9:43 schreef Nyghtslave het volgende:
Klein, kaal en met baardje toevallig? Die kwam ik ook nog tegen :')




Yep, een mooi stel!


Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-05-2012 11:02 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Je hebt het niet over de mensen in de foto! Right?


Ja hoor...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 21-05-2012 12:33 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Als je zulke mismaakte knijnen tegenkomt kan je ze het beste meteen laten inslapen... het zal voor hun ook geen pretje zijn om zo te moeten leven.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 21-05-2012 12:34 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 21 mei 2012 12:33 schreef Mortis Rex het volgende:
Als je zulke mismaakte knijnen tegenkomt kan je ze het beste meteen laten inslapen... het zal voor hun ook geen pretje zijn om zo te moeten leven.
Maar vond je het feestje leuk?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 21-05-2012 13:10 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Ik kon helaas niet op konijnenjacht afgelopen weekend


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-05-2012 17:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bömbers is op verzoek van de band zelf naar voren verplaatst. Ondanks deze wijziging was het toch enorm druk bij hun show en zat de sfeer er enorm in. Zo goed zelfs dat Abbath niet meer van het podium wilde komen haha

Qua slechte geluid moet ik helaas toegeven dat het bij Ragnarok enorm slecht was. Zonde!
Bij Aeternus lag het aan de plek waar men stond blijkbaar want de reacties zijn sterk uiteenlopend. Van heel goed maar hard tot barslecht. Ben effe achter in de zaal geweest kijken en daar was het geluid goed.
Maar iig qua geluid en geluidsmensen heb ik al mijn conclusies getrokken voor de toekomst.

@Regeer: klopt, was met Aura Noir en Nocturnal Breed van 13-15 november 1998 in Nederland (Roermond, Hengelo en Rotterdam).



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-05-2012 18:05 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Thnxs Hub & Heuy! Wat 'n superweekend!

Het geluid was inderdaad goed bij de merch.
Jammer dat niet iedereen die ruimte 'vond'!

Roermond is dat wel een 'Intercity' station maar de laatste trein naar Nijmegen gaat op zaterdag al om 23.06u. Ik had dus 2 vrienden die voor Aeternus kwamen en dit totaal hebben moeten missen. Overmacht!

De Finse meisjes logeren nog bij ons. Nog maar wat extra drank gehaald dus


Bla


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-05-2012 18:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2012 18:05 schreef MischiefMira het volgende:
Thnxs Hub & Heuy! Wat 'n superweekend!

Het geluid was inderdaad goed bij de merch.
Jammer dat niet iedereen die ruimte 'vond'!

Roermond is dat wel een 'Intercity' station maar de laatste trein naar Nijmegen gaat op zaterdag al om 23.06u. Ik had dus 2 vrienden die voor Aeternus kwamen en dit totaal hebben moeten missen. Overmacht!

De Finse meisjes logeren nog bij ons. Nog maar wat extra drank gehaald dus
Die beiden waren ineens verdwenen gisteren....had nog een taxi gebeld vanuit het hotel en toen we buiten kwamen waren ze weg hahaha. Doe ze maar de groeten

De merch afdeling was iig goed aangegeven, jammer dat die dan minder druk bezocht werd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-05-2012 18:13 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Dat lag echt niet aan jullie!
Zaterdag ging het trouwens toch erg goed. Bömbers was uitverkocht en Aeternus bijna.


Bla


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-05-2012 18:46 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2012 18:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Die beiden waren ineens verdwenen gisteren....had nog een taxi gebeld vanuit het hotel en toen we buiten kwamen waren ze weg hahaha. Doe ze maar de groeten

De merch afdeling was iig goed aangegeven, jammer dat die dan minder druk bezocht werd.


Haha ik weet wel waar die 2 waren :p


Black seeds of bunny!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-05-2012 19:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat denk ik niet...ik praat over de zondag ochtend namelijk Ik weet waar ze de zaterdagnacht hebben doorgebracht.

Edit: ik bedoelde eerder dat het de zondagochtend was dat ik de taxi voor hen had gebeld en dat ze ineens verdwenen waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-05-2012 19:02]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-05-2012 19:12 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Ah ok, want ik weet het tot half 9 zondag ochtend ongeveer

Edit: dr stond ook vanuit het hotel, my bad (leest lastig op de telefoon)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 21-05-2012 19:17]


Black seeds of bunny!


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-05-2012 20:00 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2012 19:12 schreef Nyghtslave het volgende:
Ah ok, want ik weet het tot half 9 zondag ochtend ongeveer


Heb jij het met ze allebei gedaan dan?


Bla


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-05-2012 20:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hahahaha

Maarre, Meri ziet er helemaal niet verkeerd uit trouwens


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-05-2012 20:06 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Jazeker

En idd


Black seeds of bunny!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-05-2012 21:50 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

@Nyghtslave: Nog een Canedese gespot toevallig? Die had ook een slaapplek nodig

Anyway, Hub & Heuy Echt helemaal geweldig!! Ik heb me prima vermaakt
Aura Noir en Bömbers waren mijn hoogtepunten, alhoewel ik Allfader ook best goed vond. Die moesten hun merch echt kwijt heb een halve fanpack hier liggen!

En Mira + Roel voor de gastvrijheid!


Hatsjikidee!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen