IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : 18 & 19-05 2012: H&H Metalfest Pt. IX o.a Aeternus exclusieve liveshow Vorige pagina
Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 21-05-2012 21:57 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

ehhh nee, de 2 finse chicks en ik waren de enigen daar, sorry

(lees: de enige vrouwen dus)

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 21-05-2012 21:58]


Black seeds of bunny!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-05-2012 22:06 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Die Canadese is meer een grapje, ik heb haar niet gezien maar ze had dus een slaapplek nodig. Daar kwam iemand (anders) om vragen...



Hatsjikidee!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-05-2012 22:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ze zou het hele weekend bij één van de barmensen blijven slapen....heeft die haar eruit geflikkerd dan?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 21-05-2012 22:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik geloof van niet hoor, no worries!


Hatsjikidee!


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 22-05-2012 16:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Van wat ik me herinner vond ze het daar niet fijn op de bank. Dus mocht ze eventueel bij ons op de bank.
Het is er echter niet van gekomen. Moest voor een gecrashte geliefde zorgen, dat had prioriteit.


quote:
Op 21 mei 2012 21:50 schreef Unholy Mary het volgende:
Mira + Roel voor de gastvrijheid!


Jij ook THNX, voor je hulp bij de merch en het overeindhouden van Roel zaterdagnacht hahahahahaha (en de gezelligheid!)


Bla


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-05-2012 19:23 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com




Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 22-05-2012 21:46 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Was leuk feestje!

Hoewel ik maar 3 bands heb gezien op zaterdag waarvan ik Aeternus echt heel gaaf vond (maar vond het wel lastig te volgend door de geluidskwaliteit. Maar lag misschien ook beetje aan Aeternus zelf. Maar dat weet ik niet)
Ze waren in iedergeval erg gaaf en vind het erg tof van Hub & Heuy dat ze me de kans hebben gegeven om Aeternus te kunnen zien.

Daarnaast vond ik Bombers ook wel grappig maar Ragnarok vond ik zelf niks aan maar dat kan natuurlijk ook helemaal liggen aan mijn zeer beperkte kennis van hun werk.

Hopelijk komt er nog eens een keertje een vervolg

Ben in iedergeval weer euro's lichter aan cd's en shirts.

nogmaal bedankt!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-05-2012 22:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 22-05-2012 23:33 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Volgens mij is de algemene tendens dat er gewoon een Hub & Heuy metalfest X moet gaan komen. Ook al is dat dan niet in de Azijnfabriek


Hatsjikidee!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2012 23:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 mei 2012 16:21 schreef MischiefMira het volgende:
Van wat ik me herinner vond ze het daar niet fijn op de bank. Dus mocht ze eventueel bij ons op de bank.
Het is er echter niet van gekomen. Moest voor een gecrashte geliefde zorgen, dat had prioriteit.




Jij ook THNX, voor je hulp bij de merch en het overeindhouden van Roel zaterdagnacht hahahahahaha (en de gezelligheid!)


Haha, zo erg? Achja, familietrekje!


Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 22-05-2012 23:44 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 22 mei 2012 23:33 schreef Unholy Mary het volgende:
Volgens mij is de algemene tendens dat er gewoon een Hub & Heuy metalfest X moet gaan komen. Ook al is dat dan niet in de Azijnfabriek
Na alle indrukken en meningen over het afgelopen H&H fest gelezen te hebben, moet ik als anti sociaal wezen toch toegeven dat ik hier siked voor ben.

Even een biersmiley ge-add wegens serieusness.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 23-05-2012 0:08]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 23-05-2012 8:46 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Je had er gewoon moeten zijn, was echt een gaaf feestje

Hopenlijk komt er idd nog ooit een deel X

edit: EN toch nog mooi 7 klokken verkocht, ha.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 23-05-2012 8:47]


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-05-2012 9:06 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 8:46 schreef Sjaakie het volgende:
Je had er gewoon moeten zijn, was echt een gaaf feestje

Hopenlijk komt er idd nog ooit een deel X

edit: EN toch nog mooi 7 klokken verkocht, ha.


Oh, jij bent de klokkenverkoper!

7 klokken...
Die lui moeten wel héééél dronken zijn geweest whahaahahahaa


Hatsjikidee!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 23-05-2012 9:27 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik was zelf ook behoorlijk verbaasd, en zo dronken waren ze niet eens, en het waren ook nog eens onbekenden


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 23-05-2012 11:22 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Vooral je eigen bandleden Koen!

Hahaha, vond het erg gezellig met jullie knusse klokkenhoek.


Bla


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 23-05-2012 11:36 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Enorm bedankt voor complimenten! Vrijdag helaas weinig bands gezien, aangezien we nog druk aan het organiseren waren, maar aan de gezichten van het publiek te zien, was het erg geslaagd! Zaterdag gelukkig meer tijd om te genieten van de bands en het festival

Na een paar dagen "rust" te hebben gehad, begint het nu al te knagen, DUS:

HUB & HEUY METALFEST PT.X op 10 en 11 mei!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-05-2012 11:39 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht



Hatsjikidee!


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 23-05-2012 14:11 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hm... weer na hemelvaart dus.
Kan het niet in een wat minder populairdere vakantie periode? Want vrij krijgen is altijd een hel rond hemelvaart.



Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 23-05-2012 14:38 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 8:46 schreef Sjaakie het volgende:
Je had er gewoon moeten zijn, was echt een gaaf feestje

Hopenlijk komt er idd nog ooit een deel X

edit: EN toch nog mooi 7 klokken verkocht, ha.


Fuck, 7?!?
Impressive

[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 23-05-2012 14:38]


Black seeds of bunny!


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 23-05-2012 15:24 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2012 14:11 schreef Regeer het volgende:
Hm... weer na hemelvaart dus.
Kan het niet in een wat minder populairdere vakantie periode? Want vrij krijgen is altijd een hel rond hemelvaart.


Jij bent komend jaar toch weer aan de beurt om vrij te krijgen?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-05-2012 18:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Erg cool te horen dat er zovelen zijn die al uitkijken naar een volgende editie

Maar om effe tegengas te geven, en zoals ook al eerder aangegeven: ik vind het TE voorbarig om nu al een deel 10 aan te kondigen. Ik wil, niet de dwarsligger zijn maar er moet eerst eens gekeken wat en hoe we verder gaan en wil daar niet meteen een datum aan koppelen.

Dus eerst eens overleggen hoe en wat en in welke mate er een 10de deel komt, en dan pas een eventuele datum aankondigen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-05-2012 11:48 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 23 mei 2012 15:24 schreef HEUY het volgende:
Jij bent komend jaar toch weer aan de beurt om vrij te krijgen?
Ik hoop het maar...
Die reorganisaties maken alles er ook niet makkelijker op. Bovendien zou het weer tegelijk met Deathkult gaan vallen.



MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 25-05-2012 15:51 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Dan moeten we voor de zoveelste keer kiezen tussen Nederland en Duitsland...


Bla


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-05-2012 17:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Niet te voorbarig, vooralsnog hoeft er niet gekozen te worden
En mocht het doorgaan dan is de keuze NL of D erg makkelijk haha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen