|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Spice up your life, Onweerwolf! |
|
quote: Nou, ik heb toevallig net een potje kaneel en een potje kruidnagel gekocht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
now put it up your life [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2016 15:26] signature |
|
VIESPEUK!!! |
|
Dat wil ik. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ineens is sneeuw weer wel gaaf. VIESPEUK!!! |
|
Gaaf hehe When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik loop enkel met Azerty. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat blijft toch altijd weer leuk, iemands toetsenbord sneaky vervangen door een Azerty. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hier is dat vooral handig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja, daar. Maar ik werk hier. Dus. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Maar ik heb het over hier. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Al een kleine 2 jaar loop ik op deze rond. Prima dingen voor werkelijk allerlei gelegenheden. Een euro of € 50,- bij een Scapino en ze zijn niet kapot te krijgen. |
|
Voor alle sneakerheads: het is sale bij Converse. Op items in de sale krijg je - bij 2 nog 20% extra korting - bij 3 nog 30% extra korting Ik ben nogal een Converse-junkie dus ik heb 3 paar gescoord Dat voor de helft van het normale bedrag, dat zijn weer een paar gangen in een sterrenrestaurant! |
|
Grappig. ik had toch iets netters bij je verwacht. TUFKAM |
|
quote: Bordeelsluipers van een kortharige noordpoolkameel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb ongeveer 25 paar schoenen, in alle soorten Sneakers zijn tof, draag ze ook graag onder een pak. |
|
Tering. zes paar hier, lol. TUFKAM |
|
Ach. Van al die schoenen heb ik 1 á 2 lievelingspaar die ik vrijwel altijd draag. De rest alleen bij speciale gelegenheden. |
|
quote: One to rock, one to stock. Twee paar schoenen hier. Zelfde schoen, andere kleur. C'est tout. Minder is meer. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ruim 25 paar sneakers (Air Max 1's en 90's), van knalroze tot geheel zwart. Uiteraard de OG's. Is ook nog een paartje onderweg hehe. 2 paar lifters (voor de squats) en runners. Schoenen kun je niet genoeg van hebben imo. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Jij bent er denk ik ook zo een die ruikt aan die nieuwe schoenen als ze net binnen zijn .is niet raar hoor, doe ik ook. TUFKAM |
|
Nee hoor, alleen na 3 dagen Groezrock. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zie ik me zeker mee rondlopen: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |