IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Schoenen deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-11-2017 22:00 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Waarom heb je nou een witgrijze N op je voeten laten zettenm? Ah... de 'N' van...



Best mooi idd.


When your people matter, menstrual health matters


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 26-11-2017 22:00 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Nigga ? Nazi ? Nike ? New Balance ?


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-11-2017 22:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Geen werkschoenen meer, trouwens. Die krijg ik van de baas, ook altijd wel gedragen. Maar ik doe nu al een tijd wat anders en loop niet meer tussen de trucks en heftrucks en zo. En ik ga er niet voor mijn lol op die ondingen lopen, dus nu mijn vorige nikes aan. Die zijn nog zgan. Heerlijk zacht lopen, ipv die klote werkschoenen.

quote:
Op 12 september 2014 4:54 schreef De Tegenpartij het volgende:


Deze net gekocht, 95 dollar. In het echt zijn ze ipv grijzig gewoon zwart. Blij!








"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 26-11-2017 22:19 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

werkschoenen van de baas. ook hier. maar wel altijd leger kistjes. die zitten zoveel fijner dan de reguliere werkschoenen....


TUFKAM


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 27-11-2017 0:29 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 13:43 schreef Snaack het volgende:
Hahaaaaaaaaaahahahahaha

De wiet heeft jouw cognitieve vermogens aangetast lijkt het, heerschap.

Dit zijn hilarische aannames.

Mijn God.
Het was de bedoeling dat het grappig was.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2017 10:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 26 november 2017 22:00 schreef TUFKAM het volgende:
Nigga ? Nazi ? Nike ? New Balance ?
Laat het in t midden, een zweem van mysterie doet t goed bij de Antilliaanse chickies


When your people matter, menstrual health matters


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-11-2017 11:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2017 7:27 schreef Tommeh het volgende:
@poch geneuzel:

Het is allemaal mis gegaan, ongeveer 15 jaar geleden, toen uberpadlarf Chelman ging uit eten met Snaack en wormvormig aanhangsel M.




Damn helemaal vergeten: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1789157 Jammer dat de pics niet meer laden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2017 13:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 0:29 schreef Tommeh het volgende:
Het was de bedoeling dat het grappig was.


Tuurlijk. Je probeert me te trollen, faalt daarin en vervolgens beweer je dat het opzet was.

Denk je dat ik uit een ei kom gekropen soms?

Next time, try harder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2017 13:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 11:37 schreef Mark Z het volgende:
Damn helemaal vergeten: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1789157 Jammer dat de pics niet meer laden.



Haha, ik had geen idee meer dat Chelman daar destijds zelfs een tipoque voor aan had gemaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-11-2017 13:34]


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 27-11-2017 14:03 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 13:00 schreef Snaack het volgende:
Tuurlijk. Je probeert me te trollen, faalt daarin en vervolgens beweer je dat het opzet was.

Denk je dat ik uit een ei kom gekropen soms?

Next time, try harder.
Ken je dat verhaal van die systeem therapeut? Ik wel. Komt 'ie:

Je hebt een gezin [ZM forum] waarbij 1 lid depressief is en opgenomen wordt [weg uit het gezin]. Die persoon wordt succesvol behandeld en keert fris in het hoofd terug naar het gezin. Die weten niet wat ze ermee aan moeten, want ze zijn gewend dat die persoon depressief is. Bijna automatisch zullen ze proberen de oude, bekende situatie terug te halen. Alleen is de persoon in kwestie niet depressief meer, dus werkt dat voor geen meter.

Als ik je wilde trollen zou ik er geen uitleg bij typen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 27-11-2017 14:05 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Trollen of niet, ik vind het iig cool om te horen dat je er iets aan gedaan hebt en dat het beter met je gaat. Ook dat mag weleens gezegd worden, want dat is alles behalve een makkelijk traject.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 27-11-2017 14:07 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 14:05 schreef Deceptikoen het volgende:
Trollen of niet, ik vind het iig cool om te horen dat je er iets aan gedaan hebt en dat het beter met je gaat. Ook dat mag weleens gezegd worden, want dat is alles behalve een makkelijk traject.
Ik ploeg ff door in het psycho tipoque.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2017 14:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 14:03 schreef Tommeh het volgende:
Je hebt een gezin [ZM forum] waarbij 1 lid depressief is en opgenomen wordt [weg uit het gezin]. Die persoon wordt succesvol behandeld en keert fris in het hoofd terug naar het gezin. Die weten niet wat ze ermee aan moeten, want ze zijn gewend dat die persoon depressief is. Bijna automatisch zullen ze proberen de oude, bekende situatie terug te halen. Alleen is de persoon in kwestie niet depressief meer, dus werkt dat voor geen meter.


Interessant voorbeeld, alsof we hier smachtend hebben afgewacht totdat jij hier "fris" weer zou gaan posten.

Ik hang hier na een afwezigheid van tegen de 10 jaar sinds ongeveer een jaar weer wat rond.

Ik kan me nog vagelijk herinneren wie je bent maar ik heb echt geen fucking idee meer of/ wat er met je aan de hand was. Dus wat de "oude bekende situatie" was, geen idee.

Het interesseert me ook geen reet. Ik kom hier namelijk voor de afleiding en voor mijn vermaak. Ik ken je niet en ik wil je ook niet leren kennen.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-11-2017 14:23]


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 27-11-2017 14:32 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 14:23 schreef Snaack het volgende:
Interessant voorbeeld, alsof we hier smachtend hebben afgewacht totdat jij hier "fris" weer zou gaan posten.

Ik hang hier na een afwezigheid van tegen de 10 jaar sinds ongeveer een jaar weer wat rond.

Ik kan me nog vagelijk herinneren wie je bent maar ik heb echt geen fucking idee meer of/ wat er met je aan de hand was. Dus wat de "oude bekende situatie" was, geen idee.

Het interesseert me ook geen reet. Ik kom hier namelijk voor de afleiding en voor mijn vermaak. Ik ken je niet en ik wil je ook niet leren kennen.
Juist. Lettertjes op een scherm.

Edit: het is wel een beetje koud/liefdeloos...

[Dit bericht is gewijzigd door Tommeh op 27-11-2017 14:35]


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-11-2017 18:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 14:32 schreef Tommeh het volgende:
Juist. Lettertjes op een scherm.


Correct.

quote:

Edit: het is wel een beetje koud/liefdeloos...


Correct.

Dergelijke emoties bewaar ik voor Het Echte Leven.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2017 19:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2017 18:03 schreef Snaack het volgende:
lijke emoties bewaar ik voor Het Echte Leven.
Ik vind dit altijd zo raar. Een beetje een dooddoener. (laat me raden "I don't give a fuck Fusion"). Je oraat met echte mensen, met echte woorden. Dit IS (ook) het echte leven,


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-11-2017 19:30 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hoe is het met de F5 knop op je toetsenbord?


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 27-11-2017 19:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 27 november 2017 19:30 schreef Natural Disaster het volgende:
Hoe is het met de F5 knop op je toetsenbord?
Hahaha meneer neemt een paar dagen perspectief van zijn 24/7 ZM verslaving en dominantie in alle topics met zeer, zeer nuttige bijdragen en messcherpe humor


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-11-2017 19:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je staat weer op replay.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 0:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2017 19:28 schreef Fusion het volgende:
Ik vind dit altijd zo raar. Een beetje een dooddoener. (laat me raden "I don't give a fuck Fusion"). Je oraat met echte mensen, met echte woorden. Dit IS (ook) het echte leven,


Strikt genomen heb je gelijk, alhoewel ik in het echte leven kan bepalen met wie ik wel en niet om wil gaan.

Hier word ik echter ongevraagd geconfronteerd met een diversiteit aan. Eh. Types. Waaronder mensen die ik offline zou mijden als de builenpest.

Verdienen zij automatisch mijn aandacht en compassie, alleen doordat zij hier posten?

Er lijkt mij niets vreemds aan dat te filteren net zoals ik dat offline doe.

Tijd om mijn extensie weer in te schakelen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 9:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 november 2017 0:10 schreef Snaack het volgende:
Chuck says "DAAAAAAAAAAAAAAIMN SON DAT BE SOME TRVE KVLT BLACK ASS NIGGAH METAL!!!"

Ik snap wat je bedoelt, qua opmerking over dat je Tom's geschiedenis niet kent en dat dat ook niet de verwachting zou moeten zijn. Maar de rest van je verhaal vond ik idd wat ehm... liefdeloos. Het zijn hier ook gewoon mensen. Prima dat je sommige mensen links laat (doe ik ook), maar de opmerking dat t maar wat lettertjes op t scherm zijn vind ik naast liefdeloos ook onzinnig. Nogmaals, echte woorden van echte mensen. Behalve WMP dat is een prototype trolbot hihi

/mening


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 9:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Iedereen staat het vrij de manier te kiezen met dergelijke zaken om te gaan die diegene het meest prettig vind. Ik kies voor afstandelijkheid. Jij niet. Prima toch.

En WMP is geen trollbot. Dat mocht hij willen. Mijn moeder trollt nog beter nadat ze een fles wijn en een halve doos slaappillen heeft gehad.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 10:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2017 16:35 schreef Mythics het volgende:
Vroeger vergaste ze mensen met dergelijke schoenen, tegenwoordig kunnen dergelijke minderwaardigen online pochen


Mensen die geen werkwoorden kunnen vervoegen worden gelukkig nog steeds vergast.

quote:
Op 25 november 2017 16:35 had Mythics het volgende moeten schrijven:
Vroeger vergasten ze mensen met dergelijke schoenen, tegenwoordig kunnen dergelijke minderwaardigen online pochen




Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 28-11-2017 10:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 november 2017 9:53 schreef Snaack het volgende:
Iedereen staat het vrij de manier te kiezen met dergelijke zaken om te gaan die diegene het meest prettig vind. Ik kies voor afstandelijkheid. Jij niet. Prima toch.
Het gaat me niet om afstandelijkheid, maar dat t echte mensen zijn, maar dat gaf je ook al aan. It's all good niggah


When your people matter, menstrual health matters


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-11-2017 10:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2017 10:34 schreef Fusion het volgende:
Het gaat me niet om afstandelijkheid, maar dat t echte mensen zijn, maar dat gaf je ook al aan. It's all good niggah


Word, my niggah.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen