IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 28 MILJARD dollar schade vergoeding Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2002 21:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Philip Morris moet dit nogal grote bedrag uitkeren aan een rookster die nu longkanker (plus uitzaaiingen) heeft. wat een belachelijk groot bedrag. maar goed, ze zal er niet veel aanhebben aangezien zulke bedrijven de uitbetaling wel weten te rekken (en eerst nog in hoger beroep gaan).

maar is dit niet te ver aan het doorschieten??


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-10-2002 21:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 5 oktober 2002 21:11 schreef attila_de_hun het volgende:
Philip Morris moet dit nogal grote bedrag uitkeren aan een rookster die nu longkanker (plus uitzaaiingen) heeft. wat een belachelijk groot bedrag. maar goed, ze zal er niet veel aanhebben aangezien zulke bedrijven de uitbetaling wel weten te rekken (en eerst nog in hoger beroep gaan).

maar is dit niet te ver aan het doorschieten??



Hmmz rondom heel dat roken volg ik het nieuws niet zo, dus kan je misschien uitleggen waarom hij dat precies zou moeten vergoeden? Wat heeft hij fout gedaan?



Fire
Usericon van Fire
Posted 05-10-2002 21:16 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

28 miljard. Dat is dus een onredelijke vergoeding. Tenzij je het volledig doneert aan het Kankerbestrijdingsfonds.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-10-2002 21:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 21:13 schreef Kramy het volgende:
Hmmz rondom heel dat roken volg ik het nieuws niet zo, dus kan je misschien uitleggen waarom hij dat precies zou moeten vergoeden? Wat heeft hij fout gedaan?


Philip morris is een bedrijf die sigaretten maakt. Nu heeft de rokers industrie in de Verenigde Staten vroeger valse voorlichting over sigaretten gegeven en er bewust verslavende stoffen in gedaan om meer mensen aan het roken te krijgen. Dus oudere rokers kunnen zich hier op beroepen. nou ben ik geen vriend van grote bedrijven maar dit slaat natuurlijk nergens op. ze hebben al een zeer groot bedrag afgestaan bijv. En verder heeft iederen een eigen verantwoordelijkheid. je begint zelf met roken. Zo een bedrag slaat helemaal nergens op. laten ze dat inderdaad een flinke donatie aan kankeronderzoek geven. maar je weet hoe het in de VS gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-10-2002 21:22]


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 05-10-2002 21:23 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 5 oktober 2002 21:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Philip morris is een bedrijf die sigaretten maakt. Nu heeft de rokers industrie in de verenigde staten vroeger vals voorlichting over sigaretten eggven en er bewust verslavende stoffen in gedaan om meer mensen aan het roken te krijgen. Dus oudere rokers kunnen zich hier op beroepen. nou ben ik geen vriend van groet bedrijven maar dit slaat natuurlijk nergens op. ze ehbben al een zeer groot bedrag afgestaan bijv. en verder heeft iederen een eigen verantwoordelijkheid. je begint zelf met roken.zo een bedrag slaat helemaal nergens op. laten ze dat inderdaad een flinke donatie aan kankeronderzoek geven. maar he zeet hoe het in de VS gaat.


Ow dat verhaal weer(/nog steeds)...tja 28 miljard is toch niet zo schokkend voor VS tegenwoordig...



Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 05-10-2002 21:23 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Amerikanen verzinnen de gekste dingen. Als je daar op straat loopt en je uitglijd in de winter kun je bij wijze van spreken de gemeente aanklagen omdat ze niet gestrooid hebben.


You will never have, what i never had.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-10-2002 10:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

te absurd voor woorden...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-10-2002 10:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en wat doet ze met het geld, vast niet doneren aan een kanker stichting.

amerikanen zijn echt bah!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 06-10-2002 10:58 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2002 21:23 schreef Nolthuar het volgende:
Amerikanen verzinnen de gekste dingen. Als je daar op straat loopt en je uitglijd in de winter kun je bij wijze van spreken de gemeente aanklagen omdat ze niet gestrooid hebben.

laat dat "bij wijze van spreken" gedeelte maar weg,
dat gebeurt echt.
een paar jaar geleden ls ik in de krant dat zoon klein stadje is aangeklaagd door iemand omdat de bladeren van de bomen niet opgeruimd waren


My madness, my sadness


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-10-2002 12:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik ben inmiddels tegen roken enzo...maar tja...het helpt wel enigszins tegen de overbevolking van aarde en mama Natuur die ons allemaal niet kan verdragen.
Dat kutwijf heeft zichzelf in de problemen geroken, er stonden de hele tijd waarschuwingen op de pakjes en toch bleef ze lekker doorpaffen.
Eigen schuld. Geen vergoeding. Fuck off.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-10-2002 13:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Hardstikke veel geld enzo, maar geloof me dat bedrag wordt nooit uitgekeerd...

PM is best een rijk bedrijf maar een schadevergoeding van 28 miljard zou zelfs daar in houden dat ze in serieuze financieele nood komen, steekt philip morris daar geen stokje voor dan de overheid wel...

En trouwens enig idee hoeveel advocaten en juristen je voor een 1% van dat bedrag (280.000.000) zou kunnen betalen? mogen jullie raden wat PM liever doet...


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-10-2002 13:31 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Belachelijk... dat wijf heeft dr zelf naar de typhus gerookt. Ik hoop dat ze sterft en dat ze rot in haar graf!!


Ik, Wil Schuurman


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-10-2002 13:46 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

wedde dat ze nu lachend nog een paarhonderd sigaretjes op steekt....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 06-10-2002 13:56 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 6 oktober 2002 13:31 schreef Snagger het volgende:
Belachelijk... dat wijf heeft dr zelf naar de typhus gerookt. Ik hoop dat ze sterft en dat ze rot in haar graf!!


Nou dat zal ook wel gebeuren denk ik


11.45: restate my assumptions


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2002 14:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De Amerikaanse aanklaagcultuur

Hoe de neuk is het mogelijk dat je in Amerika, als je je hondje in de magnetron doet om hem te drogen, je succesvol de fabrikant van de magnetron aan kon klagen omdat NIET in de handleiding stond dat je je hondje er niet in moest stoppen

Hier zou een rechter je godverdomme uitlachen om je eis en je verdomme nog veroordelen wegens zware dierenmishandeling ook

Ik heb gelezen dat de nabestaanden van het 11/9 akkefietje Arabische instellingen die in de verte misschien iets met El Quada te maken hebben aan gaan klagen, ik meen dat ze een gemeenschappelijke claim van een paar BILJOEN dollar in gaan dienen.

Sja.. Ik hoop dat er een meteoriet op die achterlijke kutstaat neerpleurt. Ik erger me elke dag aan die debiele Amerikanen.

Strax gaan mensen die hun lever kapot hebben gezopen Jack Daniels aanklagen, het staat toch niet op de fles dat bij excessief gebruik je lever verrot gaat!

Of gaan mensen met hartklachten de Mac aanklagen, er staat nergens op de hamburgers dat je er dik van wordt en dood van kan gaan.

RRRRRAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHH


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-10-2002 14:23 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Uiterst achterlijk allemaal/


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 06-10-2002 19:00 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 14:00 schreef Snaack het volgende:
De Amerikaanse aanklaagcultuur

RRRRRAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGHHHHHHHHH


Yup, dit lijkt me een passende omschrijving van het gevoel van de rest van de wereld jegens de VS.

De VS daarentegen heeft zoiets van en jegens de rest van de wereld. Errug grappig hoe zij denken dat zij het meest geweldige land ter wereld zijn, en ze niet eens zelf doorhebben wat voor enorme debielen ze zijn. Meneer de president zacht, en steek d'r nog eentje op.



Drink met matuh............., nooit alleen.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-10-2002 19:05 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

en dat ze echt constant moeten laten merken hoe gaaf ze wel niet zijn
Amerikanen grijpen elke kans aan om te laten zien dat ze de beste natie ter wereld zijn

als je echt gaaf bent is zoiets niet nodig
misschien toch een soort overblijfsel van minderwaardigheidscomplex jegens Europa, omdat wij wel een lange geschiedenis hebben


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


polinco
Usericon van polinco
Posted 06-10-2002 22:34 by polinco Wijzig reactieProfiel van polincoQuote dit bericht

Ik hoorde net dat als dat mens 100 wordt, ze elke dag 2 miljoen kan uitgeven.

VAN DE ZOTTE!

Waar blijft eigen verantwoordelijkheid? Tegenwoordig moet je tegen de meest achterlijke dingen indekken, omdat de zwakken en stommen zich als ratten voortplanten dankzij de welvaartstaat. Dag wet van de sterkste, de zwakste wint.

Van mij mag iedereen die rookt morgen [enge aandoening] krijgen, en overmorgen dood gaan zodat ze geen ziekenhuis bed innemen.

28 biljoen. Wat een onzin!

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-10-2002 0:03]


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 06-10-2002 23:21 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

daar zou ik nou wel eens een nieuwe fiets van willen kopen


Don't touch me. I'm evil.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-10-2002 23:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 oktober 2002 22:34 schreef polinco het volgende:

Van mij mag iedereen die rookt morgen [enge aandoening] krijgen, en overmorgen dood gaan zodat ze geen ziekenhuis bed innemen.




ik hou ook van jou

maar je hebt wel gelijk, je bent er zelf verantwoordelijk voor...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-10-2002 0:04]


Je moeder.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-10-2002 23:35 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 oktober 2002 22:34 schreef polinco het volgende:
Van mij mag iedereen die rookt morgen [enge aandoening] krijgen, en overmorgen dood gaan zodat ze geen ziekenhuis bed innemen.



Wat ga jij raar opkijken wanneer jij later in een ziekenhuisbed belandt, stervend aan niks.

Maar on topic, het is natuurlijk te absurd voor woorden dat zoiets kan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-10-2002 0:04]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 07-10-2002 0:01 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 22:34 schreef polinco het volgende:
Van mij mag iedereen die rookt morgen [enge aandoening] krijgen, en overmorgen dood gaan zodat ze geen ziekenhuis bed innemen.


zwijg, hoer...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-10-2002 0:05]


Don't touch me. I'm evil.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-10-2002 0:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ahum, laat dit iet op geflame uitlopen mensen wilt u...

posts gewijzigd, het smijten en toewensen van dodelijke ziektes is niet de bedoeling...

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 07-10-2002 0:06]


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 07-10-2002 0:05 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

edit zijn post dan, ik denk dat er wel meer mensen zijn die zich aangevallen voelen door dat soort iq-loos gelul


Don't touch me. I'm evil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-10-2002 0:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee nee, niks aanpassen, het is nog altijd een open forum. Als je rekening moet gaan houden met andermans overgevoeligheden kan je bezig blijven. En IQ-loos gelul zoals je het noemt is ook overal aanwezig.

Persoonlijk ben ik meer voor het 'eerst denken, dan posten'-ethos maar da's nogal moeilijk, schijnt. Dan maar niet!!

De schadevergoeding is uiteraard belachelijk, al hoop ik van harte dat die peukenbakkers failliet gaan.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen