IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 28 MILJARD dollar schade vergoeding Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2002 0:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 22:34 schreef polinco het volgende:
Van mij mag iedereen die rookt morgen [enge aandoening] krijgen, en overmorgen dood gaan zodat ze geen ziekenhuis bed innemen.


Ik hoop voor je dat je moeder, je vrouw, he vriendin, je vader, broer, zoon, hond etc zwaar en hard roken


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 07-10-2002 0:11 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

hij discrimineerd... en dat is niet toegestaan


Don't touch me. I'm evil.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-10-2002 0:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

HALLO! dit topic ging over een schadevergoeding... niet over de pro's & con's van roken, dat kan hier;
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3471

m.a.w. back on-topic please.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2002 0:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey, ik verwensch hem alleen een MEGA schadevergoeding


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-10-2002 0:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2002 22:34 schreef polinco het volgende:
Tegenwoordig moet je tegen de meest achterlijke dingen indekken, omdat de zwakken en stommen zich als ratten voortplanten dankzij de welvaartstaat. Dag wet van de sterkste, de zwakste wint.



En wat heeft dit met een schadeclaim indienen wegens roken te maken

De zwakken en stommen

Dag wet van de sterkste

Dus jij vind dat de verzorgingsstaat selectief moet zijn? Als je longkanker krijgt door het roken, sja, eigen schuld? Tuurlijk! Ken jij het begrip "welvaartsziekten"? Mensen die gedotterd moeten worden omdat ze zich 20 jaar lang te buiten zijn gegaan aan vet vreten bijvoorbeeld.. Ook eigen schuld toch!

Een verkeersongeluk krijgen -- U wordt niet geholpen, u had kunnen weten dat dit had kunnen gebeuren door aan het verkeer deel te nemen

Het mooie van onze verzorgingsstaat is juist dat je als individu kan leven zoals jij dat wilt, of dat nou mega gezond of super ongezond is.. (bijna) Iedereen betaald belasting en draagt dus bij aan de grote pot. En, iedereen kan er dus gebruik van maken. Als roker betaal je overigens al meer verzekeringspremie voor bijv. je levensverzekering omdat je idd een hogere 'voortijdige' sterfkans hebt. En er zit zoveel accijns op tabak dat daar ook wel een aardig potje mee te vullen is.

quote:

Van mij mag iedereen die rookt morgen [enge aandoening] krijgen, en overmorgen dood gaan zodat ze geen ziekenhuis bed innemen.



Zie boven..

Van mij mag iedereen die MacDonalds vreet morgen een [enge aandoening] krijgen en overmorgen dood gaan


quote:

28 biljoen. Wat een onzin!



Kuch -- 28 miljard, 1/1000 van het bedrag dat jij noemt.. Nog een debiel bedrag trouwens


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-10-2002 7:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

toch altijd leuk om die aangepaste berichten te lezen


My madness, my sadness


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 07-10-2002 14:02 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

28 miljard?
Das achterlijk veel, dat krijg je in een compleet mensenleven nieteens op...

Trieste Amerikanen ook altijd, ze is zelf begonnen met roken en toen ze begon zal je zelf ook heus wel snappen dat het nooit goed voor je kan zijn.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-10-2002 19:00 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ja, ach je hebt altijd nog de mensen die tijdens het sleutelen aan de auto een slok accuzuur nemen, waardoor hun ingewanden leuk smelten. Vervolgens klagen ze nog succesvol de fabrikant aan, omdat er geen waarschuwing op stond...

Omaatjes hebben ook niet meer door dat je koffie maakt van kokend water, anders snap je het niet. Dus als je een VERS kopje koffie tussen je benen zet met je halve parkinson, dat je er donder op kan zeggen dat je je verbrand...

Ik ga ff uitzoeken wie vuur heeft uitgevonden, want ik heb me al meerdere malen behoorlijk verbrand. En NERGENS op die vlam staat dat het heet is. Kan ik lekker de familie van die uitvinder aanklagen!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 07-10-2002 19:25 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 7 oktober 2002 0:10 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop voor je dat je moeder, je vrouw, he vriendin, je vader, broer, zoon, hond etc zwaar en hard roken




11.45: restate my assumptions


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 07-10-2002 20:26 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2002 0:07 schreef Dwaallicht het volgende:

De schadevergoeding is uiteraard belachelijk, al hoop ik van harte dat die peukenbakkers failliet gaan.


waarschijnlijk niet dus..
ze gooien gewoon de prijs van een pakje peuken omhoog om die 28 miljard te compenseren
andere rokers draaien gewoon op voor die schadevergoeding


[Dit bericht is gewijzigd door Meshuggah op 07-10-2002 20:27]


met0l!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-10-2002 23:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ach ja.. schadevergoedingen.. het verbaast me niets.. combinatie tabakfabrikant en Amerika levert nou eenmaal enorme claims op ..

Overigens wel een groot verschil met Nederland, hier is net het record gebroken nadat 'de twee van Putten' allebei nagenoeg een miljoen Euro hebben gekregen als schadevergoeding voor hun jaren in de cel... Dit vind ik overigens nog vrij weinig, je bent toch 7 jaar van je leven kwijt, en daar bovenop nog je reputatie/privacy (velen zullen altijd blijven twijfelen of ze nou wel of niet schuldig zijn, ondanks de vrijspraak)


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen