IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Gevraagd/Aangeboden - Concertkaarten, Tickets en Entreebewijzen Volgende pagina
Kalma
Usericon van Kalma
Posted 12-04-2012 14:29 by Kalma Wijzig reactieProfiel van KalmaQuote dit berichthttp://www.sammyfoppen.nl

Aangezien het vorige topic wat ik er over vond al vol zat en ik geen nieuwe kon vinden, maak ik er een aan.
Als hij er wel blijkt te zijn, sorry. Zo niet, weer een nieuwe.

Ik heb 2 kaartjes voor Wacken te koop. 3 days all in tickets. Maanden geleden gekocht en ik kom nu tot de conclusie dat het niet echt gaat lukken om te gaan.

Foto om te "bewijzen" dat ik ze echt heb.



Als je interesse hebt, stuur maar een mailtje naar sammy.foppen [at] gmail [punt] com.


´Van dat kruis kun je twee galgen maken,´ sprak de vakman geringschattend. (Stanislaw Jerzy Lec)


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 31-07-2012 21:12 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Een vriendin heeft een kaart voor Summer Breeze te koop. Interesse? Email --> erik apestaartje delphidude punt com.

edit: Inmiddels verkocht.

[Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 06-08-2012 0:18]


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Afschuwelijk
Usericon van Afschuwelijk
Posted 08-08-2012 0:08 by Afschuwelijk Wijzig reactieProfiel van AfschuwelijkQuote dit bericht

Één combiticket voor Yellowstock gezocht!
Graag een mailtje als je er een over hebt.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-08-2012 11:35 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Mail even naar jeroen punt vangaans at gmail punt com. Wij lijken een weekendkaart over te hebben...

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-08-2012 11:40]


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-08-2012 11:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik heb jou even ge-FB-msged, itv (en je adres doorgegeven aan Afschuwelijk)

Even opletten met de tickets uitwisselen:

"Hoi, tickets staan op naam dus het is niet slim om ze proberen verder te verkopen via Marktplaats. We kunnen niemand binnenlaten waarvan de naam op het ticket niet strookt met de naam van de koper! Je kan best vrijdagochtend aan de kassa je wijziging doorgeven"

Als je een ticket op naam hebt dus even bij de kassa het gebeuren regelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2012 11:43]


Quis moderabat ipsos moderatores?


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-08-2012 11:48 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

M'n adres, nog wel. Kratje bier stond daar toch tegenover?


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-08-2012 11:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Goed punt! Die moet ik maar even gaan claimen bij Afschuwelijk dus!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-08-2012 11:49 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Argus, joehoe!!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 08-08-2012 16:07 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 11:49 schreef Sonic Titan het volgende:
Argus, joehoe!!




<3


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-08-2012 16:36 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Tip: Altijd je nummers, streepjescodes etc op de foto van je kaarten wegpoetsen/verbergen. Er zijn genoeg kapers op de kust die hiermee een fake kaart kunnen maken en verkopen.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-08-2012 16:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Zoals je ziet is Ascendant Grotesque heel eenvoudig te verleiden tot het doorspelen van adresgegevens, dus mocht Afschuwelijk iets proberen....

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 08-08-2012 16:42]


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-08-2012 16:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Maar terecht advies, schijnt vaak misbruik van te worden gemaakt.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 08-08-2012 16:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2012 16:41 schreef intothevoid het volgende:
Zoals je ziet is Ascendant Grotesque heel eenvoudig te verleiden tot het doorspelen van adresgegevens, dus mocht Afschuwelijk iets proberen....

IK NAAI JULLIE ER ALLEMAAL BIJ!!




Maar inderdaad, terecht advies van Paul. Nummer bij de barcode is genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-08-2012 16:45]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nyghtslave
Certified Vinylwhore
Usericon van Nyghtslave
Posted 09-08-2012 13:13 by Nyghtslave Wijzig reactieProfiel van NyghtslaveQuote dit bericht

Gelukkig checken ze bij Wacken op grond van de UP-code die op de achterkant staat


Black seeds of bunny!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-09-2012 8:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

2 kaarten te koop voor Jeff Wayne's War of the Worlds vanwege algehele verhinderdheid van mijn ouders.. 19 december, Ahoy, Zitplaatsen op de Arenavloer, rij10. 69 euro per stuk! (= normale verkoopprijs min de administratiekosten). Ben vorig jaar geweest, absoluut waanzinnig!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-10-2012 23:04 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb een kaartje over voor het concert van Sabaton aanstaande maandag in de AB Brussel. Vraagprijs: 33 euro.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 17-10-2012 23:11 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik heb een kaartje over voor Cradle of Filth, God Seed in Poppodium Romein op 8 nov as. Zo'n Pay Logic kaartje, geen eticket. Vraagprijs Eur 25,-. Mailadres in profiel.



Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-11-2012 19:51 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2012 23:11 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Cradle of Filth, God Seed in Poppodium Romein op 8 nov as. Zo'n Pay Logic kaartje, geen eticket. Vraagprijs Eur 25,-. Mailadres in profiel.




*schop*


Hatsjikidee!


streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 19-02-2013 12:59 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Nog iemand 2 kaartjes liggen voor feuerengel a.s zaterdag in Metropool?


life sucks....sometimes


thrashdance
Usericon van thrashdance
Posted 18-03-2013 18:20 by thrashdance Wijzig reactieProfiel van thrashdanceQuote dit bericht

Te koop: 1 ticket voor Keep It True

Mail naar thrashdance apestaartje live punt nl


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 20-03-2013 9:07 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ik heb een kaartje over voor Throne Fest 2013 in Kuurne, België, op za 11 mei as. Papieren kaartje, geen eticket. Vraagprijs Eur 28,-. Mailadres in profiel.


Hatsjikidee!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-03-2013 18:16 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 9:07 schreef Unholy Mary het volgende:
Ik heb een kaartje over voor Throne Fest 2013 in Kuurne, België, op za 11 mei as. Papieren kaartje, geen e-ticket. Vraagprijs Eur 28,-. Mailadres in profiel.


*schop*


Hatsjikidee!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-03-2013 19:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik denk dat het probleem al begint bij het feit dat in de profielen de mailadressen niet meer zichtbaar zijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-03-2013 21:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2013 19:40 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat het probleem al begint bij het feit dat in de profielen de mailadressen niet meer zichtbaar zijn.


Echt waar? Damn...
Ik zet hem wel op Marktplaats. Maar daar hebben ze dan weer het probleem dat de mailadressen helemaal niet werken

Nou vooruit, als je interesse hebt in een Throne fest kaartje mail ff naar: anna underscore ze underscore 6 apestaartje live punt nl

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 29-03-2013 21:07]


Hatsjikidee!


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 31-03-2013 10:39 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Kaartje voor Deathkult in Duitsland te koop




Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 01-04-2013 16:55 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

2 kaartjes voor Metaldays (formerly known as Metalcamp) te koop. 120 euro het stuk. Indien interesse, mailen kan op marco_filth@yahoo.com


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen