IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Tour de France 2012 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2012 13:58 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2012 8:08 schreef Mark Z het volgende:
Het kleine beetje respect dat ik nog voor hem had, is nu ook weg. Wat een kansloos figuur.


kansloos figuur gaat me te ver, maar het lijkt er op dat de tour net teveel van het goede is. Giro en Vuelta zijn wellicht beter geschikt, hij is pas 25, dus er zit nog wel wat potentie in, maar momenteel heeft hij de schijn tegen.

Het schijnt overigens ook dat ie koud begint met een pin in zijn been en dat ie eigenlijk eerst 2 uur moet 'warmdraaien'....

Doe dat dan zou je zeggen..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-07-2012 14:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmm ja, je hebt gelijk. Kansloos gaat wat ver.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 09-07-2012 17:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Indrukwekkend van Sky, maar zo is de spanning er wel al zeer snel vanaf.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-07-2012 18:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mjah, beetje wel ja, maar dat was stiekem al met heel dunne top...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 09-07-2012 18:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik mis Contador.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-07-2012 19:25 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Niet erg spannend nee. Bínnen Sky kan het wel nog spannend worden op deze manier. Bergop is Froome wel beter denk ik.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-07-2012 20:03 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mooie etappe vandaag! Middagje vrij genomen en dus heel de etappe gezien. Gesink al vanaf het begin in de aanval, maar moest al vrij lossen. Ten Dam ging vrij lang goed mee, daarna een tijd niet meer gezien helaas. Toch nog 20e geworden op 7.27 min op winaar Pierre Rolland. Had van Evans eigenlijk wel wat meer verwacht.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-07-2012 20:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Evans stelt inderdaad wat teleur en opmerkelijk dat Froome zo sterk is. Hij zou zo de tour kunnen winnen heb ik de indruk, moest hij mogen.

Leuk om VDB opnieuw in de aanval te zien. Nu staat hij toch mooi 5de, een terechte plaats. Misschien kan hij toch nog 3de worden.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2012 22:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2012 8:08 schreef Mark Z het volgende:
Het kleine beetje respect dat ik nog voor hem had, is nu ook weg. Wat een kansloos figuur.


nou nou.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-07-2012 22:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat een baas trouwens die Wiggins


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-07-2012 1:00 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind Froome vooral een baas. Erg jammer dat hij teruggefloten werd. Volgens mij kan hij zo die Tour voor de neus van Wiggins wegkapen, ik snap niet dat hij inhield bij die demarrage van hem op het eind.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-07-2012 7:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 22:04 schreef spectre het volgende:
nou nou.


Lekker makkelijk he.

Gelukkig hebben we Ten Dam nog


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-07-2012 14:12 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Trieste Tour voor de Nederlanders en qua spanning m.b.t. het klassement houdt het ook niet over. Gelukkig zijn de ritten op zichzelf wel de moeite waard en komt er een prachtige, loodzware Vuelta aan.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-07-2012 18:09 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Mooi voor Millar, voor de rest bar saaie etappe.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-07-2012 18:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2012 22:06 schreef spectre het volgende:
Wat een baas trouwens die Wiggins


Met z'n Beatle kop


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-07-2012 17:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-07-2012 17:35 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Had ik ook wel meer van verwacht.
Wel mooi van VDB


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-07-2012 17:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Bijna net zo saai als de Tours met Indurain. Tijdritje klappen, consolideren, klaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-07-2012 18:26 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2012 17:35 schreef Tool-fan het volgende:
Had ik ook wel meer van verwacht.
Wel mooi van VDB


Idd

Voor de rest een zaaddodende Tour.


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-07-2012 18:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Eerste keer dat de sterkste niet wint?

En de Tour wacht op niemand, behalve Froome...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 19-07-2012 18:47 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Volgens mij heeft Lemond, Hinault ook een keer de toer moeten laten winnen en in 1996 was Ullrich ook sterker bergop dan Riis.


Never have so many sacrificed so much for so few


Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 20-07-2012 14:59 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

Tour de Farce


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-07-2013 13:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2012 8:08 schreef Mark Z het volgende:
Het kleine beetje respect dat ik nog voor hem (Gesink) had, is nu ook weg. Wat een kansloos figuur.


Ha, nog steeds actueel


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2013 13:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 juli 2013 13:47 schreef Mark Z het volgende:
Ha, nog steeds actueel


wordt per jaar alleen maar erger


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 03-07-2013 13:54 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 03-07-2013 14:19]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen