IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hardrock fans??? Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-05-2002 14:10 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Saxon heerscht de tiete uit je reet!!!


Ik, Wil Schuurman


G.
Usericon van G.
Posted 19-05-2002 16:34 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

disco dude ...hou je zelf ook van disco?


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-05-2002 20:09 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik ben er eigenlijk mee gestart(sixties-en seventiesmetal),om ten slotte te eindigen bij bands als Satyricon en Krisiun.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 19-05-2002 20:11 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

METAL RULES!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 20-05-2002 17:59 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

heel juist dat van die gitaarsolo zjos!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 20-05-2002 21:02 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik luister ook wel eens naar Bach. aangezien ik ook van Malmsteen hou is dat niet vreemd denk ik. ik hou van muziek met een interessante opbouw en meerdere lijnen die door elkaar lopen. maar motorhead vind ik ook gaaf en grafherrie natuurlijk ook!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-05-2002 16:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hardrock is zalig, vooral die van de jaren zeventig, Deep Purple , Black Sabbath
, Led Zepelin, ACDC, en nog vele, heel vele die me nu ontglippen, zonder de hardrock was er ook geen metal, dat weet ik zeker.

HARDROCK


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2002 16:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ehm we zitten dan ook op www.zwaremetalen.com dat zal denk ik wel iets zeggen over de muziek smaak, ik vind het een beetje een onzinnig topic eigenlijk. Bedoel wie luitsert er hier nu alleen naar brittney spears of naar klagende r en b onzin??? niemand dtoch.
beetje een onnozel topic.


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 21-05-2002 16:12 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ja, zeer onzinnig topic...gestart door ene Disco Inferno.. MWHUAHAHAHAHAHAH

Alleen die naam al


sebinsagoil


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:15 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:11 schreef ghoulliette het volgende:
ehm we zitten dan ook op www.zwaremetalen.com dat zal denk ik wel iets zeggen over de muziek smaak, ik vind het een beetje een onzinnig topic eigenlijk. Bedoel wie luitsert er hier nu alleen naar brittney spears of naar klagende r en b onzin??? niemand dtoch.
beetje een onnozel topic.


Ja maar dit is toch ook niet het Britney Spears topic?? ik vind jou opmerking onnozel....er is toch ook een klassiek topic? Of vindt je dat ook onnozel?? Kunnen we beter alle andere topics sluiten en alleen de Metal topic openhouden!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-05-2002 16:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

precies, je kan toch discussieren over andere stijlen van muziek zonder alleen maar te schreeuwen dat het kut muziek is.
( hoewel dat vaak terecht is)


alleen de topic starter had waarschijnlijk een beetje verkeerde vraagstelling.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2002 16:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar het topic gaat over welke muziek WIJ leuk vinden dddddddddddddduuuuuuuh is dus wel onnozel en jij bent vervelend


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-05-2002 16:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

o


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ghoulliette, Hard rock hoort ook zeker bij dit forum.
Dus als het je verder niet boeit, laat dit soort posts achterwege, het verpest de sfeer.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:19 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:17 schreef aerodis het volgende:
precies, je kan toch discussieren over andere stijlen van muziek zonder alleen maar te schreeuwen dat het kut muziek is.
( hoewel dat vaak terecht is)


alleen de topic starter had waarschijnlijk een beetje verkeerde vraagstelling.


Tja, ik vind Hardrock heeeel goed...DEEP PURPLE bijvoorbeeld, en zo zijn er nog een hele zooi.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:21 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:18 schreef ghoulliette het volgende:
maar het topic gaat over welke muziek WIJ leuk vinden dddddddddddddduuuuuuuh is dus wel onnozel en jij bent vervelend


Ik ben dus ook WIJ en ik vind hardrock WEL goed. En ik vind jou vervelend!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 16:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:21 schreef Shadowlands het volgende:
Ik ben dus ook WIJ en ik vind hardrock WEL goed. En ik vind jou vervelend!

Mensen, even weer on topic.

Ghuolliette lees mijn vorige post aub.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 21-05-2002 16:22]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2002 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:19 schreef Jenje het volgende:
Ghoulliette, Hard rock hoort ook zeker bij dit forum.
Dus als het je verder niet boeit, laat dit soort posts achterwege, het verpest de sfeer.


je hebt het duidelijk niet begrepen. misschien moet ik maar wat duidelijker zijn. De forum begon het topic met de vraag naar welke muziek wij luisteren. en dat vond ik vrij onnozel snappie em nu? en btw ik luister zelf ook niet alleen naar metal, maar geef dit topic dan een nieuwe naam ofzo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De vraag was of er mensen naar Hard-rock luisterde.

Topic naam is niks mis mee.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:25 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:23 schreef ghoulliette het volgende:
je hebt het duidelijk niet begrepen. misschien moet ik maar wat duidelijker zijn. De forum begon het topic met de vraag naar welke muziek wij luisteren. en dat vond ik vrij onnozel snappie em nu? en btw ik luister zelf ook niet alleen naar metal, maar geef dit topic dan een nieuwe naam ofzo.


Ik wil je niet aanvallen ofzo maar dit topic heet Hardrock fans??? wat snap je daar niet aan?

*shit Jenje was me voor *

[Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 21-05-2002 16:26]


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-05-2002 16:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oke meningsverschil, kan ik zal na deze post hier niet meer op reageren

ik ga nu ff naar het brittney spears forum om te vragen of ze daar ook naar britney spears luisteren.


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:28 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:26 schreef ghoulliette het volgende:
oke meningsverschil, kan ik zal na deze post hier niet meer op reageren

ik ga nu ff naar het brittney spears forum om te vragen of ze daar ook naar britney spears luisteren.


*zucht* The ignorante will always be sightless, and the seeing will always be raindrops......


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:26 schreef ghoulliette het volgende:
oke meningsverschil, kan ik zal na deze post hier niet meer op reageren

ik ga nu ff naar het brittney spears forum om te vragen of ze daar ook naar britney spears luisteren.

Brave meid.

En nu weer on topic verder godver


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 16:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:29 schreef Jenje het volgende:
Brave meid.

En nu weer on topic verder godver
OK.

Ik houd niet van hardrock .

Nee serieus trouwens, echt niet. Ik houd sowieso niet van rock. Ach Deep Purple is wel geinig om te luisteren.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 16:30 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

hij vroeg of wij allemaal naar hardrock luisteren waar hij ook heel goed metal mee bedoeld kan hebben voor heel veel mensen is het verschil daartussen nl. niet zo heel duidelijk. het gaat er dus om of je naast hardrock of metal ook nog andere muziek luistert zoals in mijn geval klassieke muziek.


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen