IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Hardrock fans??? Vorige pagina
satanos
Usericon van satanos
Posted 21-05-2002 16:31 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

ik vind zack wylde erg leuk en ac/dc gaat er ook wel in en het heerlijke gedrum van matt bij pearl jam en motorhead heerscht natuurlijk...............


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:32 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:30 schreef Dwaallicht het volgende:
OK.

Ik houd niet van hardrock .

Nee serieus trouwens, echt niet. Ik houd sowieso niet van rock. Ach Deep Purple is wel geinig om te luisteren.


En van AC/DC Teddy? Die vind ik trouwens heel goed!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 21-05-2002 16:33 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:31 schreef satanos het volgende:
ik vind zack wylde erg leuk en ac/dc gaat er ook wel in en het heerlijke gedrum van matt bij pearl jam en motorhead heerscht natuurlijk...............


Pearl Jam is grunge EN ZIJ HEERSCHEN!!!!!!!!!!


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 21-05-2002 16:34 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Hardrock fan, ach ja.
Zelf moet ik niet zoveel hebben van die bands van de oude stempel, met uitzondering van Black Sabbath. Ik luister naast de gebruikelijke dosis metal naar bands als Guns n'Roses, Aerosmith, Meat Loaf en dergelijke. Van de nieuwere lichting luister ik KoRn, Deftones, Rammstein en System of a Down. Door velen bestempeld als nu-metal, wat ik persoonlijk de ergste benaming vind die ooit is uitgedeeld aan een muziekstroming. Daarom noem ik het gewoon rock.

[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 21-05-2002 16:40]


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 16:37 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:30 schreef Airwolf het volgende:
hij vroeg of wij allemaal naar hardrock luisteren waar hij ook heel goed metal mee bedoeld kan hebben voor heel veel mensen is het verschil daartussen nl. niet zo heel duidelijk. het gaat er dus om of je naast hardrock of metal ook nog andere muziek luistert zoals in mijn geval klassieke muziek.


dit topic gaat dus volgens mij meer hier over


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


satanos
Usericon van satanos
Posted 21-05-2002 16:42 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

in dat geval wordt het jazz/fusion en af en toe klassiek en funk


G.
Usericon van G.
Posted 21-05-2002 17:18 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:11 schreef ghoulliette het volgende:
ehm we zitten dan ook op www.zwaremetalen.com dat zal denk ik wel iets zeggen over de muziek smaak, ik vind het een beetje een onzinnig topic eigenlijk. Bedoel wie luitsert er hier nu alleen naar brittney spears of naar klagende r en b onzin??? niemand dtoch.
beetje een onnozel topic.


doe eens ff niet zo ontzettend kortzichtig


G.
Usericon van G.
Posted 21-05-2002 17:22 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 16:23 schreef ghoulliette het volgende:
je hebt het duidelijk niet begrepen. misschien moet ik maar wat duidelijker zijn. De forum begon het topic met de vraag naar welke muziek wij luisteren. en dat vond ik vrij onnozel snappie em nu? en btw ik luister zelf ook niet alleen naar metal, maar geef dit topic dan een nieuwe naam ofzo.


Ik vind het helemaal geen onnozele vraag! Doe eens wat minder arrogant en kortzichtig Of wou je zeggen dat je enig idee hebt wat er bij mij in de kast aan cds staat
o,ja en disco en funck


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 17:27 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

wel vind ik sowieso dat er in de jaren tachtig over het algemeen veel betere muziek gemaakt werd dan nu. dat geldt zowel voor metal als voor de top 40 muziek. als ik me ergens aan erger is dat wel dat er nu covers van die nummers gemaakt worden die in hun verkrachte versie nog verkocht worden ook


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-05-2002 17:29 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik vindt dat er de laatste 10 jaar maar heel weinig goede bands bijgekomen zijn. de periode rond 1986 was top!


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


G.
Usericon van G.
Posted 21-05-2002 17:32 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 17:27 schreef Airwolf het volgende:
wel vind ik sowieso dat er in de jaren tachtig over het algemeen veel betere muziek gemaakt werd dan nu. dat geldt zowel voor metal als voor de top 40 muziek. als ik me ergens aan erger is dat wel dat er nu covers van die nummers gemaakt worden die in hun verkrachte versie nog verkocht worden ook


ja die covers


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 21-05-2002 20:15 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Hardrock fans???

Wat zijn dat eigenlijk.
Ik hou erg veel van hardrock maar...
wat ik ook heel mooi vind is bijvoorbeeld Bettie serveert, Scot 4, Counting crows, enz. En niet vergeten de Doors, Led Zeppelin, e.d.

Je moet jezelf niet in een hokje duwen je bent gewoon muziekliefhebber.
Dat in hokjes duwen gebeurd al genoeg.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 22-05-2002 22:42 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Eh, nou ik.
Wat is er mis met hardrock?? Ik begrijp so-wie-so niets van alle honderdduizend termen. Tien jaar geleden had je hardrock, heavy metal, doom, thrash, black en dat was het ongeveer. Ik weet echt niet wat er soms bedoeld wordt met die ellenlange benamingen.
Ik ben het eens met Airwolf ? of hoe heet je? dat zelfs de kutmuziek van de jaren tachtig nog een stuk beter was dan de kutmuziek van nu. Ik bedoel, monsieur Ruud de Wild zei het laatst zelf op TV: vrijwel alle nieuwe Rot & Bleed shit is gewoon gejat. Nou heb je ook die loslopende X-file van een Marilyn Manson die een prima nummer vreselijk verminkt (tainted love; soft cell). Maar die singeltjes-kopende bimbo's hebben het gewoon niet door, omdat ze er niet bij waren toen de oorspronkelijke nummers in de top veertig stonden.
Ik vind disco ook leuk. En ik heb ook klassiek in huis. Maar ik hou vooral heel veel van (ouwe) Megadeth.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


draconian power
Usericon van draconian power
Posted 22-05-2002 22:47 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht

ik hou van alles!! wat maar rockt ben er mee geboren


Let´s bring back the METAL


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2008 18:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Misschien niet juiste topic, maar kent iemande band Necromandus

in 1972 heeft het Orexis of death uitgebracht


signature


nomad
Usericon van nomad
Posted 14-07-2008 13:33 by nomad Wijzig reactieProfiel van nomadQuote dit bericht

Iron maiden.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen