IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Klopt jouw horoscoop? Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:08 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Wel herkenbaar, maar een hoop ook niet. Maar zo gaat dat meestal bij horoscopen...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 21:08 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

ik ook maar ff dan :

WATERMAN:

Karakteristieke kenmerken
Impulsief, vriendelijk, chaotisch, menselijk, humoristisch, afstandelijk, excentriek, intelligent, koel, hooghartig, eigenwijs, onweerstaanbaar, koppig, emotieloos, begaafd

Uiterlijke kenmerken
• dik, middel- tot donkerbruin haar
• mooie, gelijkmatige gelaatstrekken in een vierkant gezicht; kleine, goedgevormde neus
• lang en slank gebouwd
• kleedt zich vaak ongewoon of excentriek, en druk zich ook zo uit

Kleur
Indigo, diepblauw

Geluksdag
Zaterdag

Beroepen (slordig met geld, wil flexibele werktijden, creatief)
Piloot, luchthavenbediende, computerdeskundige, elektricien, wetenschapper, chirurg, psychiater, artiest

Sporten
Vliegen, parachutespringen, hoogspringen, polsstokspringen, badminton, aerobics, dansen, skiën, schaatsen, fietsen

Liefde (kieskeurig, zoekt bijzondere partner, wil veel aandacht krijgen)
Een waterman vindt het ontzettend moeilijk om verliefd te worden of om te begrijpen wat liefde is. Over het algemeen heeft een waterman moeite met intieme relaties. Hij is opmerkelijk loyaal als hij iemand gevonden heeft van wie hij denkt te kunnen houden, en doet zijn best om zijn partner gelukkig te maken. Door zijn vreemde gewoonten en koele houding draait het gewoonlijk op niets uit. Een Waterman loopt soms weg uit een emotionele situatie, omdat hij niet weet wat hij moet doen. Het is niet zijn bedoeling om te kwetsen, maar toch lijkt dat vaak zo Zodra zijn emoties weer bedaard zijn, komt de Waterman uit zijn schuilplaats en probeert het goed te maken, daarbij geholpen door zijn natuurlijke aantrekkingskracht en vermogen om zich overal uit te praten. Meestal blijft een Waterman zijn hele leven lang bij zijn uitverkoren partner. Een andere gaat van tijd tot tijd elders op zoek naar spanning, terwijl hij zichzelf toch blijft beschouwen als een toegewijde partner. Hij bemint met zijn geest – die opgewonden raakt van bizarre of perverse dingen.

*kuch* ik pervers?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:09 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Die beroepen vind ik nog het leukst! Hoe komen ze erbij?!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 21:10 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Nou idd ja..ik als piloot..bwahahha ik zie bijna niks , lijkt me geen sukses


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iets van Maagd ook?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 21:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
iets van Maagd ook?


uiteraard

MAAGD:

Karakteristieke kenmerken
Precies, intelligent, nuchter, kritisch, zelfbewust, scherpzinnig, bescheiden, vlijtig, rusteloos, analytisch, praktisch, serieus, zorgelijk

Uiterlijke kenmerken
• ernstige uitdrukking, opvallende ogen
• lichaamlengte gemiddeld tot lang, mannen zijn meestal slanker dan vrouwen, die ofwel charmant ofwel onhandig kunnen zijn
• rustig maar praatgraag

Kleur
Geel- en groentinten

Geluksdag
Woensdag

Beroepen (plichtsgetrouw, levert kwaliteit, zuinig)
Secretaresse, klasseerder, verpleegkundige, welzijnswerker, architect, bankier, boekhouder, hulp in de huishouding, schrijver, technisch tekenaar, computerdeskundige

Sporten
Golf, wandelen, yoga, tai-chi, biljarten, tafeltennis, badminton, cricket, turnen, snooker, oriëntatielopen, trektochten

Liefde (huiselijk, bang voor gevaren)
Een maagd wordt vaak beschouwd als koel, met weinig warmte en seksuele verlangens. Soms is dat waar, maar meestal zijn deze trekjes en dekmantel voor een pure sensualiteit. Een maagd heeft behoefte aan intens lichamelijk met zijn partner. Helaas schaamt een Maagd zich heimelijk voor zijn verlangens en negeert die. Pas als hij ouder is, ziet hij in dat seks als uiting van liefde niet iets is om zich voor te schamen en dan overwint hij zijn remmingen en wordt een goede minnaar. Hij reageert goed op woorden. Een Maagd kan iedereen verrassen men zijn natuurlijk vermogen om zeer diepgaand over seksuele aangelegenheden te schrijven. Een ander verrassend trekje is zijn behoefte aan verandering. Huwelijk en relaties betekenen voor de Maagd afwisseling en communicatie, maar hij moet wel oppassen dat zijn partner niet weg te jagen met voortduren gezeur en behoefte aan woordenwisselingen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht


in de eroscoop was ik nog de meest geile donder ooit. Ik doe net of ik bovenstaande niet gelezen heb

heb trouwens welleens aan golf gedaan


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:14 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:12 schreef Vampie het volgende:
Pas als hij ouder is, ziet hij in dat seks als uiting van liefde niet iets is om zich voor te schamen en dan overwint hij zijn remmingen en wordt een goede minnaar. Hij reageert goed op woorden. Een Maagd kan iedereen verrassen men zijn natuurlijk vermogen om zeer diepgaand over seksuele aangelegenheden te schrijven. Een ander verrassend trekje is zijn behoefte aan verandering. Huwelijk en relaties betekenen voor de Maagd afwisseling en communicatie, maar hij moet wel oppassen dat zijn partner niet weg te jagen met voortduren gezeur en behoefte aan woordenwisselingen.

Hahaha, terughoudend in seks?? Klinkt niet als jou? Dat laatste dan weer wel


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:14 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:14 schreef ghoulliette het volgende:

in de eroscoop was ik nog de meest geile donder ooit. Ik doe net of ik bovenstaande niet gelezen heb

heb trouwens welleens aan golf gedaan
Je bent een echte kakker!!!

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 04-12-2003 21:15]


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-12-2003 21:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

mwahahahahahaha geweldig deze dingen!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

misschien bedoelen ze met "ouder" 16


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:15 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:15 schreef ghoulliette het volgende:
misschien bedoelen ze met "ouder" 16
Dat zal het zijn...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:14 schreef anonymous het volgende:
Je bent een echte kakker!!!

ik heb ook een "rrrrrrrrrr" omdat ik in Zeist gewoond heb, haha.

voordeel is wel dat ik het altijd goed doe bij de schoonouders


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 21:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:02 schreef Vampie het volgende:
LEEUW:

arakteristieke kenmerken
Hulpvaardig, trouw, trots, egocentrisch, pompeus, vastberaden, royaal, theatraal, lui, vrolijk, hartelijk, trekt graag aandacht, bazig, gevoel voor humor

Uiterlijke kenmerken
? dik haar, vaak blond of rood dat uit het gezicht wordt gedragen
? krachtige gelaatstrekken in een vierkant gezicht
? voorliefde voor sieraden
? gemiddelde tot lange lichaamslengte, corpulent op latere leeftijd

Kleur
Oranje en goud

Geluksdag
Zondag

Beroepen (wil leidinggeven, organisatievermogen)
Acteur, fotomodel, modeontwerper, manager, filmregisseur, brandweerman, kunstenaar, artiest, dierentrainer, politieman, musicus, agent, juwelier

Sporten
Hardlopen, aerobics, ruitersporten, polo, worstelen, gewichtheffen, discuswerpen, kogelslingeren, speerwerpen, yoga, voetbal, bowlen

Liefde (snel verliefd, overheersend, jaloers)
Een leeuw houdt van iemand met heel zijn hart, zonder voorbehoud en met absolute toewijding. Hij is helemaal van de kaart als zijn partner hem op de één of andere manier teleurstelt. Een partner die ophoudt met aanbidden beschouwt hij als ontrouw. Een leeuw kan zo egocentrisch zijn dat hij niet in de gaten heeft wat er aan de hand is: niet elke partner kan voortdurend onvoorwaardelijke liefde geven. Een positieve, zorgzame Leeuw is echter heel prettig gezelschap. Hij kan onweerstaanbaar, grappig, heel sexy en opmerkelijk attent zijn. Een goede relatie met een Leeuw is iets om jaloers op te zijn, maar een verbroken relatie is verschrikkelijk.



Ik ben ook een leeuw en het klopt wel aardig, maar er zitten ook een aantal puntjes tussen die echt totaal niet kloppen. Zal wel iets met mijn ascendant te maken hebben of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij doet iedereen yoga


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:24 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:23 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij doet iedereen yoga
Ik doe het echt en bij mij staat het er niet bij...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 21:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:23 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij doet iedereen yoga


Hehe, idd...


Wil jij trouwens "aerobics" ruilen voor "snooker", dan begint mijn horoscoop tenminste nog een beetje ergens op te lijken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-12-2003 21:25 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:23 schreef ghoulliette het volgende:
volgens mij doet iedereen yoga


Als je er niet moe van wordt wil ik het ook best doen hoor


I can't shoot straight unless I've had a pint!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-12-2003 21:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:25 schreef Dunne_Hein het volgende:
Als je er niet moe van wordt wil ik het ook best doen hoor


Hmm, that brings back memories...

Op mijn 9e of zoiets heb ik een tijdje aan yoga gedaan... En wat ik er nog van weet is dat je er niet echt moe van werd of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 04-12-2003 21:30 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:28 schreef altx het volgende:
Hmm, that brings back memories...

Op mijn 9e of zoiets heb ik een tijdje aan yoga gedaan... En wat ik er nog van weet is dat je er niet echt moe van werd of zo...


Bij ons op school had je een keuzemodule 'ontspanning'. Het was alleen niet toegankelijk voor mijn studierichting


I can't shoot straight unless I've had a pint!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

yoga is echt lekker ontspannend... ik wil trouwens best snooker ruilen, daar kan ik niets van!


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 05-12-2003 0:01 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 4 december 2003 21:12 schreef Vampie het volgende:
uiteraard

MAAGD:

Karakteristieke kenmerken
Precies, intelligent, nuchter, kritisch, zelfbewust, scherpzinnig, bescheiden, vlijtig, rusteloos, analytisch, praktisch, serieus, zorgelijk

Uiterlijke kenmerken
• ernstige uitdrukking, opvallende ogen
• lichaamlengte gemiddeld tot lang, mannen zijn meestal slanker dan vrouwen, die ofwel charmant ofwel onhandig kunnen zijn
• rustig maar praatgraag

Kleur
Geel- en groentinten

Geluksdag
Woensdag

Beroepen (plichtsgetrouw, levert kwaliteit, zuinig)
Secretaresse, klasseerder, verpleegkundige, welzijnswerker, architect, bankier, boekhouder, hulp in de huishouding, schrijver, technisch tekenaar, computerdeskundige

Sporten
Golf, wandelen, yoga, tai-chi, biljarten, tafeltennis, badminton, cricket, turnen, snooker, oriëntatielopen, trektochten

Liefde (huiselijk, bang voor gevaren)
Een maagd wordt vaak beschouwd als koel, met weinig warmte en seksuele verlangens. Soms is dat waar, maar meestal zijn deze trekjes en dekmantel voor een pure sensualiteit. Een maagd heeft behoefte aan intens lichamelijk met zijn partner. Helaas schaamt een Maagd zich heimelijk voor zijn verlangens en negeert die. Pas als hij ouder is, ziet hij in dat seks als uiting van liefde niet iets is om zich voor te schamen en dan overwint hij zijn remmingen en wordt een goede minnaar. Hij reageert goed op woorden. Een Maagd kan iedereen verrassen men zijn natuurlijk vermogen om zeer diepgaand over seksuele aangelegenheden te schrijven. Een ander verrassend trekje is zijn behoefte aan verandering. Huwelijk en relaties betekenen voor de Maagd afwisseling en communicatie, maar hij moet wel oppassen dat zijn partner niet weg te jagen met voortduren gezeur en behoefte aan woordenwisselingen.



Hmm... is anders wel erg herkenbaar. (Oh god, een horoscoop die klopt?! )


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-12-2003 0:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 0:01 schreef Astaroth het volgende:
Hmm... is anders wel erg herkenbaar. (Oh god, een horoscoop die klopt?! )

jij doet ook pas aan sex op latere leeftijd?


Black Cat
prrrrrrrrrrrr
Usericon van Black Cat
Posted 05-12-2003 7:22 by Black Cat Wijzig reactieProfiel van Black CatQuote dit bericht

Nog een maagd.
Hij klopt idd behoorlijk.
Alleen de beroepen zijn niet echt van toepassing op mij.
Ik vind het nog steeds een raar verschijnsel dat mensen die in de zelfd tijd zijn geboren, maakt niet uit welk jaar. Toch op elkaar lijken. In de chinese horoscoop wordt ook gekeken naar het jaar waar in je bent geboren, dat vind ik toch ook wel een intressant idee.
BlackCat.


Wake up the dying don't wake up the dead


Black Cat
prrrrrrrrrrrr
Usericon van Black Cat
Posted 05-12-2003 7:23 by Black Cat Wijzig reactieProfiel van Black CatQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 7:22 schreef Black Cat het volgende:
Nog een maagd.
Hij klopt idd behoorlijk.
Alleen de beroepen zijn niet echt van toepassing op mij.
Ik vind het nog steeds een raar verschijnsel dat mensen die in de zelfde tijd zijn geboren, maakt niet uit welk jaar, toch op elkaar lijken. In de chinese horoscoop wordt ook gekeken naar het jaar waar in je bent geboren, dat vind ik toch ook wel een intressant idee.
BlackCat.


Wake up the dying don't wake up the dead


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen