IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Tip 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2013 15:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Watain is blackened kiddycore.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2013 15:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben ook niet bepaald fan eigenlijk. Snap de hype niet


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-02-2013 15:57 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Obvious OWW is obvious.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2013 15:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

De enige twee echt bovenfatsoenlijke platen van 2013 die ik tot dusverre heb gehoord zijn Soror Dolorosa en Bad Religion.

Ja Bad Religion ja, kun je nagaan, ultrazwak jaar tot nu toe.

Zometeen de nieuwe van Nick Cave maar eens proberen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-02-2013 15:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kickback is blackened kiddycore. Watain -core noemen is een schande voor alle -core.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-02-2013 15:58 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

De blackend kiddycore band aller tijden is natuurl Kvelertak!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-02-2013 16:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die kietelaars. Wanneer komt dat nieuwe album van hen eigenlijk uit? Meer siked dan voor die Watain.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-02-2013 16:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

ಠ_ಠ


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 23-02-2013 16:27 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Eind van het jaar heb je toch maar een top 10 nodig. Maakt het gewoon makkelijk.
Tot nu toe:
Primitive Man - Scorn
Nick Cave & the bad seeds - Push The Sky Away
Usnea - S/T
Kongh is twijfelgevalletje
Ramlord - Crippled Minds, Sundered Wisdom verwacht ik veel van en ben ik nog mee bezig.


wouter023


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2013 16:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 15:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Soror Dolorosa


ja lekker

net gereviewed, fijne plaat

Kwelertakketyfus doet me braken trouwens, ba ba ba

Sink en Abyssal zijn immens sterk
Situs Magus en Usnea ook trouwens



signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2013 16:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 16:30 schreef Hypnos het volgende:
ja lekker

net gereviewed, fijne plaat


Staat je review al op de voorkantpagina?

quote:
Kwelertakketyfus doet me braken trouwens, ba ba ba


+1 Wat een meuk zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2013 16:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 16:35 schreef Onweerwolf het volgende:
Staat je review al op de voorkantpagina?





Eén dezer


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-02-2013 16:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Check. Ben wel benieuwd wat je er over schrijft.

Erg fijne band. Klein jaartje geleden ontdekt in het voorprogramma van Alcest en dat maakte flink indruk. Hele sterke gazy post-punk met een vleugje Sisters of Mercy-goth en een heel dun laagje black-sfeer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2013 16:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jip jip, is trouwens een gast van Peste Noire


lekker SoM en Fields of the Nippelheim met wat Cure in, beetje Billy Joel en Chris Isaak


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-02-2013 17:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 15:48 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik ben het weinig met je eens, maar dit keer doe ik +1. Wat een kutband is dat de laatste pakweg zes jaar. Eerste releases zijn wel nog leuk, maar daarna...


Doe mij maar die nieuwe Watain, ik vind die oude juist niks. Pas vanaf Sworn... begon het een beetje voor mij te leven en die laatste vind ik te gek. Die ouwe riffsalade blief ik niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-02-2013 17:46 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb voorlopig met Cult Of Luna één absoluut topalbum gehoord. Daarnaast met The Black Heart Rebellion, Fen, Riverside en Abyssal (al heb ik die laatste nog niet voldoende luisterbeurten gegeven)een aantal zeer interessante releases.
Momenteel Andy Winter aan het luisteren en deze bevalt me ook wel erg goed, maar ik wacht op Mourning Beloveth voor vermoedelijk een nieuwe topper.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 23-02-2013 17:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 23 februari 2013 17:43 schreef M. het volgende:
Doe mij maar die nieuwe Watain, ik vind die oude juist niks. Pas vanaf Sworn... begon het een beetje voor mij te leven en die laatste vind ik te gek. Die ouwe riffsalade blief ik niet.
"Lawless Darkness" is hun eerste schijf die over de gehele speelduur overeind blijft. Zeer benieuwd naar nieuw werk.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 25-02-2013 14:10 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 16:42 schreef Hypnos het volgende:
jip jip, is trouwens een gast van Peste Noire


lekker SoM en Fields of the Nippelheim met wat Cure in, beetje Billy Joel en Chris Isaak


ga ik asap checken, vond hun eerste erg goed!


Silence
Usericon van Silence
Posted 25-02-2013 18:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

The National komt in mei ook met een nieuw album. Ben ik benieuwd naar.

Verder moet ik nog steeds Cult of Luna & Nick Cave and the Bad Seeds luisteren. Nog niet veel boeiends uitgekomen dit jaar.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 25-02-2013 18:35 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

..daar komt snel verandering in!


I am mine own redeemer...!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 05-03-2013 12:14 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe Rotting Christ klinkt ook lekker catchy zeg.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 05-03-2013 16:22 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Nieuwe Portal is ook weer een geweldige sonische explosie.


wouter023


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-03-2013 16:23 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2013 16:22 schreef wouter023 het volgende:
Nieuwe Portal is ook weer een geweldige sonische explosie.
Oh ff checken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-03-2013 20:27 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tot nu toe:

Suffocation - Pinnacle Of Bedlam
Hatebreed - The Divinity Of Purpose
Devourment - Conceived In Sewage
Dropkick Murphys - Signed And Sealed In Blood


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-03-2013 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

1. Abyssal - Novit enim Dominus qui sunt eius
2. Sink - The Holy Testament II
3. Pryapisme - ...
4. Sonic Reign - Monument in Black
5. Paysage D'hiver - Tor
6. Saille - Ritu
7. Usnea - Usnea
8. Portal - Vexovoid
9. Devourment - Conceived In Sewage
10. Rotting Christ - Khronos of zo
11. Persefone - Spiritual Migration
12. Omnium Gatherum - Beyond
13. Sannhet - Known Flood
14. Darkened Nocturn Slaughtercult > Necrovision
15. Abomnium - Coffinships
16. Moon - The Nine Gates
17. Nails - Abandon All Life
18. Svolder - Desecration Of The Five Holy Pillars
19. Fanisk - Insularum
20. Situs Magus - Le grand oeuvre


Kanshebbers:
Inquinok - Dimension of I
Cnoc An Tursa - The Giants of Auld
Grouper - The Man Who Died In His Boat
Fractal Gates - Beyond the Self
Foals - Holy Fire
Wormlust - The Feral Wisdom
Esben and the witch - Wash the sins not only the face
Anup Sastry

boek: Black Metal: Beyond the darkness
--> geen historisch verhaaltje bye the way

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-04-2013 11:23]


signature


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen