IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bloedige bomaanslag op Bali Vorige pagina | Volgende pagina
Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 14-10-2002 16:36 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 16:33 schreef Jenje het volgende:
Bron ?



rtlZ


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2002 17:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehehehehehehe spontane dyslexie aanval:

Bloedige bomaanslag op Beli

hehehehehehe


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-10-2002 17:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



hahaha


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2002 18:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

vandaar dattie al een tijdje niet meer hier is

maareh ontopic: jammerrrrrr joh


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-10-2002 18:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 9:41 schreef linknl het volgende:
Ik laat me ook niet stoppen door terrorisme, als je daar aan begint kan je nergens meer heen.
I kom ook wel eens in de filippijnen waar bom aanslagen en kidnapingen veel vaker gebeuren echter hoor je daar veel minder van, wel zijn ze iets kleiner dan die in Bali.
En toch is het schrikken als je vol bewapende soldaten langs de strandbar ziet rennen,om rebellen te verdrijven.

en dood aan alle fundamentalisten, that includes mijn nieuwe onder buurman.

Zijn daar veel van die fundamentalisten dan?
Loop je zelf geen gevaar?

Het gaat mij ook niet omdat er westerse doden bij zitten, maar omdat het een bomaanslag is met wel 130 doden!

Lijkt mij dat er ook moslims zaten bij de doden, geven die gasten dan echt om niks?!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2002 18:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

geeft de indonesische regering al qaida (spelling is fout) de schuld om VS steun te krijgen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 18:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

180 doden toch?

Een bomaanslag bij een uitgaansgelegenheid (geen militair doelwit ) en een random sniper in Washington ... geen zaken waar je je veiliger door gaat voelen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2002 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoezo ?
Nederland heeft er niks mee te maken ..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 18:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, een algeheel klimaat van gewelddaden en bijbehorende maatregelen door o.a. amerika zijn dus zaken waar ik mij niet veiliger door ga voelen. Niet zozeer het dagelijkse veilig op straat, daar heb ik geen last van (mij gebeurt nooit wat, erg relaxed). Maar een onbestemd gevoel van onbehagen heb ik wel. En een groot wantrouwen ook.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-10-2002 18:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 18:25 schreef ghoulliette het volgende:
geeft de indonesische regering al qaida (spelling is fout) de schuld om VS steun te krijgen

Indonesie wou toch nooit hulp?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2002 18:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 18:34 schreef Iskariot het volgende:
Indonesie wou toch nooit hulp?

idonesie bestaat pas een 3/4 eeuw, over nooit kun je dus niet spreken


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-10-2002 18:41 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Het lijkt me sterk dat Indonesie Amerikaanse hulpt wilt, laat staan dat ze Amerikanen op hun land willen hebben.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2002 18:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ieder land dat wil groeien, verwesterd. ook al wil het volk dat niet


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 18:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik weet helemaal niks van Indonesië, alleen dat er veel moslims wonen. Hoe is dat land? Hoe 'oosters' doet het aan? Hoe is die cultuur, gewelddadig, gesloten, hartelijk? Hoe zit het met de verdeling van dorpen en steden, waarom gebeurt daar zoveel gewelddadige shit? Wat zijn de verschillende facties? Fuck, ik wou dat ik wat meer wist .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-10-2002 18:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 18:41 schreef Iskariot het volgende:
Het lijkt me sterk dat Indonesie Amerikaanse hulpt wilt, laat staan dat ze Amerikanen op hun land willen hebben.


lees tip: het communitisch manifest.

het kapitaal regeert ook indonesie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2002 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 18:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik weet helemaal niks van Indonesië, alleen dat er veel moslims wonen. Hoe is dat land? Hoe 'oosters' doet het aan? Hoe is die cultuur, gewelddadig, gesloten, hartelijk? Hoe zit het met de verdeling van dorpen en steden, waarom gebeurt daar zoveel gewelddadige shit? Wat zijn de verschillende facties? Fuck, ik wou dat ik wat meer wist .


Ik heb het idee dat Indonesië een beetje op het voormalige joegoslavie lijkt. Een samenraapsel van vele verschillende volkeren die onder de knoet worden gehouden door een "top"volk, de javanen, (die vroeger weer o.a.door ons zijn gesteund). Meng hierbij nog corruptie en nepotisme en wat wat fundamentalistische stromingen bij en voila.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 14-10-2002 20:54 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 20:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb het idee dat Indonesië een beetje op het voormalige joegoslavie lijkt. Een samenraapsel van vele verschillende volkeren die onder de knoet worden gehouden door een "top"volk, de javanen, (die vroeger weer o.a.door ons zijn gesteund). Meng hierbij nog corruptie en nepotisme en wat wat fundamentalistische stromingen bij en voila.


Het is natuurlijk ook zo dat Indonesië als bestuurlijke eenheid al sinds de tweede wereldoorlog een beetje met de handen op de rug gebonden in de wereld staat (eigenlijk al sinds dat Nederland daar voet aan land zette, want dat bestuur stelde bar weinig voor). Dat drijft een land wel tot wanhoop.

Dat de Javanen zichzelf als übervolk zien heden ten dage denk ik niet. De kolonisatie heeft voor hen wel uitgewezen waar zulke mentaliteit toe kan leiden.

Ik ben zwaar off-topic.


[Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 14-10-2002 20:55]


SQT
Usericon van SQT
Posted 14-10-2002 22:42 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 14 oktober 2002 20:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb het idee dat Indonesië een beetje op het voormalige joegoslavie lijkt. Een samenraapsel van vele verschillende volkeren die onder de knoet worden gehouden door een "top"volk, de javanen, (die vroeger weer o.a.door ons zijn gesteund). Meng hierbij nog corruptie en nepotisme en wat wat fundamentalistische stromingen bij en voila.


wat is nepotisme?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-10-2002 14:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2002 22:42 schreef SQT het volgende:
wat is nepotisme?


vriendjespolitiek


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-10-2002 14:23 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik dacht gister op t.v. te horen dat er veel Hindoes wonen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-10-2002 14:29 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:23 schreef Vampie het volgende:
Ik dacht gister op t.v. te horen dat er veel Hindoes wonen.


ja die wonen er ook veel.
Indonesie is het grootste moslim land, er wonen echter meer Hindoes dan moslims, maar die moslims die er wonen zijn vrij fanatiek(extremistisch).



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-10-2002 14:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:29 schreef linknl het volgende:
maar die moslims die er wonen zijn vrij fanatiek(extremistisch).

En de link met Al Quada is gelegd.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 15-10-2002 14:32 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

nee bij mij niet.
ik vindt dat echt BULLSHIT om die link meteen te leggen.
Die aanslag is wel een kado voor Bush en zijn maten want die zullen nu weer veel meer steun krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-10-2002 14:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:32 schreef linknl het volgende:
nee bij mij niet.
ik vindt dat echt BULLSHIT om die link meteen te leggen.
Die aanslag is wel een kado voor Bush en zijn maten want die zullen nu weer veel meer steun krijgen.

Dat bedoelde ik. Voor Bush is dit natuurlijk weer een terrorischte aanslag van de As van het Kwaad die uitgeroeid dient te worden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-10-2002 14:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 14:32 schreef linknl het volgende:
nee bij mij niet.
ik vindt dat echt BULLSHIT om die link meteen te leggen.
Die aanslag is wel een kado voor Bush en zijn maten want die zullen nu weer veel meer steun krijgen.



idd, het zou ook kunnen dat elementen in het leger de aanslag hebben veroorzaakt. dan krijgen ze financiële steun van de VS in het kader van terorristenbestrijding. Dat zou wel erg triest zijn indien dit de oorzaak zou blijken te zijn.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen