IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wie is de meest onzinnige muzikant die je tegen bent gekomen? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-06-2002 16:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2002 15:33 schreef SQT het volgende:
ik kom in het dagelijks leven weinig muzikanten tegen, maar ik heb Jody Bernal ooit gezien, telt dat ook?


nee, want dat is een marketingproduct, net zoals die poppen die mama zeggen als je erin knijpt.


the wickerman
somebody put something in my drink
Usericon van the wickerman
Posted 12-06-2002 8:17 by the wickerman Wijzig reactieProfiel van the wickermanQuote dit bericht

ik


the shadow of the wickerman is rising up again


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 12-06-2002 8:21 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 2 juni 2002 16:49 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, want dat is een marketingproduct, net zoals die poppen die mama zeggen als je erin knijpt.


En wat zgt ie als je hem schopt, of mag ik dat uitproberen?

Geen metal en een coole kerel. Arno



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-06-2002 10:46 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Oooow nu ik eraan denk.. Ik heb nog een verhaal.. Twee weken geleden was American Head Charge in Antwerpen. We stonden bij de mannen van DRwoning Pool toen een van de keyboard dudes naar de gitarist van Drowning Pool (CJ Pierce) kwam en vroeg of ie een handtekening wilde zetten.. Die gitarist: Ok. Haalt die keyboard dude zijn lul boven en die andere zet er doodleuk een handtekening op... Het was niet eens backstage enzo.. Gewoon tussen al het volk...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 12-06-2002 10:54 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 10:46 schreef Sharteel het volgende:
Oooow nu ik eraan denk.. Ik heb nog een verhaal.. Twee weken geleden was American Head Charge in Antwerpen. We stonden bij de mannen van DRwoning Pool toen een van de keyboard dudes naar de gitarist van Drowning Pool (CJ Pierce) kwam en vroeg of ie een handtekening wilde zetten.. Die gitarist: Ok. Haalt die keyboard dude zijn lul boven en die andere zet er doodleuk een handtekening op... Het was niet eens backstage enzo.. Gewoon tussen al het volk...


Vreemd dat je er geen foto van genomen hebt!


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 12-06-2002 10:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Hehe, 'k had voor 1 keer m'n fototoestel niet bij...

PLus, erg smakelijk was het niet om te zien...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 12-06-2002 10:59]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2002 11:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Drum n Bass dj's ...
Zonder uitzonderingen vervelend en arrogant volk.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 12-06-2002 13:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

moest Elvis nog leven zou ik hem kiezen.
Verder...die kerels van Evergrey na het concert van Therion(22 nov 2001;hof ter lo).Ze mochten meedoen met "balls on the wall"(of hoe het ook heten mag) en de langste snul v/d band liep me bijna om.echt niet leuk,hoor;zo'n 2m reus van 120kg!!!(ben zelf 1m82 en 69kg)


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


geertyo
Usericon van geertyo
Posted 12-06-2002 13:25 by geertyo Wijzig reactieProfiel van geertyoQuote dit berichthttp://www.geertyo.tk

Rob de Nijs,
Gatsie wat een smerige gay


Tjabkes, baskes en roffels


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-06-2002 16:19 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Gozer van Apocalyptica, wat was dat een kwast zeg, kwam echt geen zinnig woord uit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2002 18:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2002 8:21 schreef the wounded immortal het volgende:
En wat zgt ie als je hem schopt




ook "mama" in combinatie met


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 12-06-2002 19:16 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Arno, ik zit nu op school waar hij vroeger zat en heb de leraren eens uitgevraagd hoe hij was. Hij is nog geen haar veranderd.



mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 12-06-2002 23:15 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 12 juni 2002 13:14 schreef IceQueen het volgende:
moest Elvis nog leven zou ik hem kiezen.
Verder...die kerels van Evergrey na het concert van Therion(22 nov 2001;hof ter lo).Ze mochten meedoen met "balls on the wall"(of hoe het ook heten mag) en de langste snul v/d band liep me bijna om.echt niet leuk,hoor;zo'n 2m reus van 120kg!!!(ben zelf 1m82 en 69kg)


offtopic: wow heb je dat concert gezien ? daar heb ik een mpeg clipje van van dat nummer met evergrey op achtergrondzang ! t zijn goede vrienden van me btw (evergrey) /offtopic



WinterQueen
HEUJ
Usericon van WinterQueen
Posted 07-07-2002 18:26 by WinterQueen Wijzig reactieProfiel van WinterQueenQuote dit bericht

Styhn gitarist van Intestterror
dat is toch serieus wel de domste gast die ik ooit ben tegen gekomen..!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door WinterQueen op 07-07-2002 18:27]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2010 10:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Deze dan ook maar omhoog schoppen :')

Ik nomineer Black Jew, wat onzin komt uit die 'muzikant'


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-09-2010 11:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat is wel het eerste waar ik aan zat te denken(omdat ik maar weinig muzikanten tegen kom), maar juist toen ik hem tegenkwam kwam er alles behalve onzin uit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2010 12:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ahja, ik ben hem ook nog niet tegengekomen, en met jouw uitleg erbij valt hij sowieso af.

Hmm, even verder denken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2010 13:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 10:00 schreef ZelThoR het volgende:
Deze dan ook maar omhoog schoppen :')

Ik nomineer Black Jew, wat onzin komt uit die 'muzikant'


ik nomineer de muzikanten van Köhn


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2010 13:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 12:53 schreef ZelThoR het volgende:
Ahja, ik ben hem ook nog niet tegengekomen, en met jouw uitleg erbij valt hij sowieso af.

Hmm, even verder denken.
Dus eigenlijk heb je ongelijk en lieg je in eerste instantie zelfs. ban him


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2010 13:29 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 13:25 schreef spectre het volgende:
Dus eigenlijk heb je ongelijk en lieg je in eerste instantie zelfs. ban him



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2010 13:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kus grey op z'n kale voorhoofd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2010 13:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jemig, je bent de laatste tijd wel weer goed dreef, hè


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 20-09-2010 13:38 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

iemand wel eens een gesprekje met Gwydion Sagelinge aangegaan?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2010 13:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 13:33 schreef ZelThoR het volgende:
Jemig, je bent de laatste tijd wel weer goed dreef, hè
echt?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2010 13:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 13:45 schreef spectre het volgende:
echt?

Nee, maar wel goed OP dreef.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen