IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : grindcore/goregrind Vorige pagina | Volgende pagina
Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 03-06-2003 13:31 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Flesh Grinder


http://www33.brinkster.com/fleshgrinder/

(te laat gezien dat het over nederlandstalige bands ging) Toch zeker de moeite om eens te checken!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 03-06-2003 13:32]


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 03-06-2003 13:32 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

STOMA HEERSCHT! Voor de rest zijn er de laatste tijd erg veel grindcore bands die ik gezien heb. In Arnhem heb je ook elk jaar Het Op Volle Snoeren festival met een stuk of tien grind bands. En Fuck The Commerce is trouwens ook een geschikt festival voor grindcore liefhebbers.

Hmm! Ziet er weer goed uit de bands die de komende tijd gaan spelen in de Baroeg



Suppository
Usericon van Suppository
Posted 03-06-2003 16:56 by Suppository Wijzig reactieProfiel van SuppositoryQuote dit berichthttp://www.suppository.nl

-maggots
-collision
-rompeprop
-last days of humanity
-smes
-suppository
-inhume
-bile
-stoma
-my minds mine(RIP)
-Insult(rip)
-Desensitised
-Fubar
-cliteater


En nu word ik waarschijnlijk scheef aangekeken door een aantal mensen van bands die ik nog vergeten ben...


Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2003 16:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stoma is humor idd
Heb ze op Noordschok aan zien klooien, zware humor ...


broeinest
Eerste klas bitch!
Usericon van broeinest
Posted 03-06-2003 17:00 by broeinest Wijzig reactieProfiel van broeinestQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ze stonden op Noordschok behoorlijk bezopen op het podium en de drummer verloor ook nog zijn drumstoje..was idd wel lachen!


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 03-06-2003 17:03 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Sinds een tijdje vind ik van die vette grindcore ook tof, eerder vond ik van die 'vervormde'grunts ook nep, maar de laatste tijd kan ik het zeer waarderen. Het is denk ik begonnen met de cd Opus(sy)VI van Cock and Ball Torture. Geweldige cd!!!

LDOH kan ik ook zeer waarderen en ik ben erg benieuwd naar Rompeprop. Ga ik zeker binnenkort eens checken.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2003 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 17:00 schreef broeinest het volgende:
Ze stonden op Noordschok behoorlijk bezopen op het podium en de drummer verloor ook nog zijn drumstoje..was idd wel lachen!

Idd meerdere keren zelfs, screamer moest stekkertje van microfoon vasthouden .. grunter was zo high as a kite volgens mij


GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 11-06-2003 23:18 by GoreGrind Wijzig reactieProfiel van GoreGrindQuote dit berichthttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net

Last days of humanity
Rompeprop
Cock and ball torture
Inhume
Stoma
Regurgitate
Dead infection
Cliteater
Gut
Phobia
Lymphatic phlegm
Anal penetration
Maggots
Napalm death
Pigsty
Carcass
Neuro-visceral exhumation
F.U.B.A.R.
Headcrash



Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 11-03-2004 16:47 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod de volgende CD's:

Brutal Truth – For Drug Crazed Grindfreaks Only (Solardisk 2000)
Brutal Truth – Sounds of the Animal Kingdom (Relapse 1997)
Gorgasm – Stabwound Intercourse (Extremities Productions)
Fleshless – Grindgod (Obscene Productions)
Squash Bowels – Tnyribal (Obscene Productions)
Catasexual Urge Motivation – The Encyclopedia of Serial Murders (Razorback Records)
Cerebral Turbulency – As Gravy (Leviathan Records 1997)
Alchemist – Lunasphere (Thrust)
Cryogenic – Suspended Animation (Warhead Records)
Ectopia – Sickly Private
Agathocles – Black Clouds Determinate (Cyber)
Unnatural – Throne of Anguish (Qabalah Productions)
Cenotaph – Voluptuously Minced (Hammer Müzik)
Human Remains – Using Sickness as A Hero (Relapse Records)
Illdisposed – Four Depressive Seasons (Nuclear Blast)
Haemorrhage – Emetic (Morbid Records Promo Version)
History of Things to Come – Underground Comp; ft. Dr. Shrinker a.o. (Growing Deaf 1993)
Blood – O Agios Pethane (IMF Records)
Blood – Depraved Goddess
Blood – Gas Flames Bones

Info: angstgegner666@hotmail.com



This is Zodiac speaking...


zombie
Usericon van zombie
Posted 11-03-2004 17:23 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Hoe durf je die Human Remains CD weg te doen? Da's verdorie een klassieker!

Alleen al "Beyond human perception" maakt die CD de moeite waard.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 11-03-2004 17:28 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Inhume
Devoured Flesh Regurgitation
Last Days Of Humanity
Stoma
Suppository
Maggots
Headcrash
Rompeprop
Prostitute Disfigurement
Mindflair
enz.

vlgs mij heeft nederland juist een van de beste "scenes" europa. Vooral in Eindhoven.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 11-03-2004 18:41 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 16:47 schreef Zodiac het volgende:
Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod de volgende CD's:

Brutal Truth – Sounds of the Animal Kingdom (Relapse 1997)

Info: angstgegner666@hotmail.com




6 euro?


Rotting away is better than being gay


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 11-03-2004 18:46 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

En nog een gore/grindlijstje:

Carcass
Exhumed
Haemorrhage
Impaled
Sublime Cadaveric Decomposition
Collision
Gadget
Blockheads
Leng Tch'e
Agathocles
Inhume
Maggots
Suppository
Cliteater
Rompeprop
Tu Carne
LDOH
SMES
Cock & Ball Torture
Phobia
Cliteater
Gut
Gruesome Stuff Relish
Gorerotted
Fuck... I'm Dead
Agoraphobic Nosebleed
Brutal Truth
Blood Duster
Regurgitate
Terrorizer

Stuk voor stuk bands die zeer de moeite waard zijn, vooral de eerste vijf. Als je meer wil weten over 1 bepaalde band zeg je et maar.




[Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 11-03-2004 18:47]


Rotting away is better than being gay


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 18:48 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 13:31 schreef Mortanius het volgende:
Flesh Grinder :

http://www33.brinkster.com/fleshgrinder/

(te laat gezien dat het over nederlandstalige bands ging) Toch zeker de moeite om eens te checken!!



Yes sir Fleshgrinder
En wat dacht u van Exhumed. Dat is meer Death c.q Grind


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 18:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb nog wel een zwik grind splatter gore core cd's liggen die ik binnenkort weg doe waaronder exhumed, regurtitation, devourment, etc...etc...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2004 19:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 18:51 schreef invictis het volgende:
ik heb nog wel een zwik grind splatter gore core cd's liggen die ik binnenkort weg doe waaronder exhumed, regurtitation, devourment, etc...etc...
mail mij dan maar jenje @ zwaremetalen . com


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 19:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:26 schreef Jenje het volgende:
mail mij dan maar jenje @ zwaremetalen . com



ok Jenje, jij bent de eerst die ik een mail zal sturen , ik denk dit weekend, komt goei


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 11-03-2004 19:49 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:30 schreef invictis het volgende:
ok Jenje, jij bent de eerst die ik een mail zal sturen , ik denk dit weekend, komt goei


Mij absoluut ook graag! rascul88 at hotmail punt kom


Rotting away is better than being gay


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 20:05 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:49 schreef Kadaver het volgende:
Mij absoluut ook graag! rascul88 at hotmail punt kom



wordt weer druk zie ik alweer (leuke Impaled Avatar overgens )


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:09 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Leest u allen over Stoma in Trendkill issue 3, het detah metal, grindcore fanzine van Nederlandse bodem !


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 20:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:09 schreef nekro het volgende:
Leest u allen over Stoma in Trendkill issue 3, het detah metal, grindcore fanzine van Nederlandse bodem !



wat is detah metal


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:14 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Fuck !!!! typvaut, hehehehe.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 11-03-2004 20:14 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:05 schreef invictis het volgende:
wordt weer druk zie ik alweer (leuke Impaled Avatar overgens )


Je bent grinder of je bent het niet eh

Danku iig


Rotting away is better than being gay


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 20:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:14 schreef Kadaver het volgende:
Je bent grinder of je bent het niet eh

Danku iig



ja maar Impaled is ook wel geniaal 1e klas

ik hou ook jou op de hoogte van de cd's


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Kadaver
Platter of Splatter
Usericon van Kadaver
Posted 11-03-2004 20:16 by Kadaver Wijzig reactieProfiel van KadaverQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:15 schreef invictis het volgende:
ja maar Impaled is ook wel geniaal 1e klas

ik hou ook jou op de hoogte van de cd's


Heb je de split met Haemorrhage?


Rotting away is better than being gay


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen