IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Muziek in de auto Vorige pagina | Volgende pagina
PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 18-02-2003 15:08 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

laatste tijd in den auto: veel chillie peppers



mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 19-02-2003 0:39 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

in de auto tegenwoordig:

- best of dizzy mizz lizzy
- steve morse: high tension wires
- Jason Becker: perpetual Burn
- Dream Theater: When Dream And Day Unite
- Psychotic Waltz: Into The Everflow
- Meshuggah: Destroy Erase Improve
- Sting: Ten Summoner's Tales
- Tori Amos: Little Earthquakes
- Seal: seal
- King Diamond: Them

en nog wat dingen ...



Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 19-02-2003 0:55 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

ik hoor enkel de ronken van mijn motor, maar dat heb je wel meer als biker

moest ik een auto hebben .....
beetje vanalles, vooral compilaties, of ne ceedeelader van een stuk of 10, kwestie van ni heeltijd dazelfde schijfje te moeten draaien


If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 19-02-2003 15:30 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Pas een auto gekocht met ceedeespeler erin. Kan maar 1 ceedeetje in. Luister van 06.30 - 07.45 vaak naar 3FM, lekker dom gelul, terug naar huis vaak MDB, Dissection, Dream Theater of wat er in de auto ligt...


Helena
Usericon van Helena
Posted 19-02-2003 15:44 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Heb Meshuggah nu in de auto

"Makes my soul...BURRRRN!!!"

doem doem doemdoem doem doemdoem doem doem doem teduhhhhhhhhhhhhhh


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Metal
Usericon van Metal
Posted 22-02-2003 13:00 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2003 0:55 schreef Barrrman het volgende:
ik hoor enkel de ronken van mijn motor, maar dat heb je wel meer als biker

moest ik een auto hebben .....
beetje vanalles, vooral compilaties, of ne ceedeelader van een stuk of 10, kwestie van ni heeltijd dazelfde schijfje te moeten draaien

Leg ne keer Tankard ip!! hèhè, koopt ui een occasie otootje, we zetten ons efkes in de auto om het een en het ander te beluisteren en of we go ..back to the stage...of ja nen auto in the stage zetn


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-02-2004 23:05 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2004 18:41 schreef watery black in "welke instrumenten bespeel je" het volgende:
erhm...

mn cd speler?
hahaha...

... en ik bler altijd mee met mn radio/discman als ik in de auto of op de motor zit.

Eh, jij kan muziek meebrullen, laat staan beluisteren op de motor In de auto doe ik dat ook, maar op de motor kan ik me dat niet indenken...zie me al vliegen met Hell Patrol of iets an Bewitched in de oortjes "Ah, 240 al!!" Dat ding maakt voor mij muziek genoeg op zich.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-02-2004 23:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Klassiek, klassiek, klassiek!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-02-2004 23:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... heb nog geen radio in mijn auto ... zit te twijfelen om nog even door te sparen en een JVC radio/cd/mp3 te kopen voor 150 euro, of binnenkort een Kingstech radio/cd/mp3 voor 80 euro... als ik voor de jvc ga kan ik natuurlijk ook eerst nog even een gettoblaster in mijn auto zetten tegen de verveling , maar toch..

Overigens lijk ik het lekkerst te rijden op muziek als Dissection... veel meer de BM kant moet het niet opgaan want dan blijft er in een auto toch niet veel meer van over, lol...

NIET DOEN: oude demo meuk van Carcass terwijl je aan het rijden bent.. ipv rustig te blijven rijden krijg je de neiging om over voetgangers heen te gaan rijden, remmen, achteruit eroverheen, remmen, uitstappen, eroverheen te kotsen, instappen, nog een keer eroverheen en op zoek naar de volgende


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-02-2004 23:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 23:22 schreef Valorian het volgende:
Hmm... heb nog geen radio in mijn auto ... zit te twijfelen om nog even door te sparen en een JVC radio/cd/mp3 te kopen voor 150 euro, of binnenkort een Kingstech radio/cd/mp3 voor 80 euro... als ik voor de jvc ga kan ik natuurlijk ook eerst nog even een gettoblaster in mijn auto zetten tegen de verveling , maar toch..

Overigens lijk ik het lekkerst te rijden op muziek als Dissection... veel meer de BM kant moet het niet opgaan want dan blijft er in een auto toch niet veel meer van over, lol...

NIET DOEN: oude demo meuk van Carcass terwijl je aan het rijden bent.. ipv rustig te blijven rijden krijg je de neiging om over voetgangers heen te gaan rijden, remmen, achteruit eroverheen, remmen, uitstappen, eroverheen te kotsen, instappen, nog een keer eroverheen en op zoek naar de volgende
De incapabeliteit tot het beheersen van emoties, zo primitief.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 19-02-2004 23:30 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Over de auto kan ik niet meepraten, nog steeds te lui om mijn rijbewijs te gaan halen.
Op de fiets draai ik meestal lekkere opgefokte muziek aangezien ik altijd te laat vertrek en wel een snelheidsboost kan gebruiken.
Veelgedraaide 'onderweg' bands van de laatste tijd: Kataklysm, Hatebreed, propaghandi, Dragonforce en Wehrmacht.


Life doesn't get much better than this!


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 20-02-2004 20:51 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

MP3 heerscht! Ik heb in de auto onder de achterbank een versterkerblokje liggen met daarop direct een MP3-harddisk speler met 20 Gigabyte, die 95% vol staat. Dus dat zijn zo'n 400 bands, die eens in de zoveel tijd allemaal voorbij komen. Njeg njeg njeg.



Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-02-2004 21:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 23:22 schreef Valorian het volgende:
Hmm... heb nog geen radio in mijn auto ... zit te twijfelen om nog even door te sparen en een JVC radio/cd/mp3 te kopen voor 150 euro, of binnenkort een Kingstech radio/cd/mp3 voor 80 euro... als ik voor de jvc ga kan ik natuurlijk ook eerst nog even een gettoblaster in mijn auto zetten tegen de verveling , maar toch..



ga voor die JVC, de mijne houd het al twee jaar zonder morren uit. Ik heb wel de oudere versie , die geen mp-3's speelt. Maar het is bewezen kwaliteit, slaat echt zelden door, en ik ik stel het op de proef.
Het zit hem in de afwerking, ik heb bvvb naast boxen i deuren ook nog kleine speakers ingebouwd (op de plaats van die standaard-krengen) met richtbare tweeters, dat maakt wel een verschil.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 21-02-2004 1:13 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb vrijwel altijd Iced Earth opstaan, geweldige muziek voor in de auto
(en ook voor wanneer je niet in de auto zit natuurlijk)


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-02-2004 9:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik heb tegenwoordig meestal ID & T radio opstaan. Cd's die ik meestal in de auto heb liggen zijn Fear Factory - Digimortal, Cannibal Corpse, Arch Enemy, Nevermore en Justin Timberlake.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-02-2004 10:37 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Super Suckers, PeterPan Speedrock, ZEKE, UB40, Callenish Circle, Queen, Blôf zijn de meest gedraaide cd's in de auto voor mij


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-02-2004 17:17 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Obituary, Sinister, carcass, Judgement day, das wel het voornaamste.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-02-2004 18:52 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

meestal the doors



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-02-2004 12:35 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

in de auto heb ik meestal redelijk aggresieve muziek opstaan....niet echt bevorderlijk voor mijn rijgedrag


wait for me dragon, we'll meet in the sky


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-02-2004 13:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 12:35 schreef she_devil het volgende:
in de auto heb ik meestal redelijk aggresieve muziek opstaan....niet echt bevorderlijk voor mijn rijgedrag


Ik heb Deeds Of Flesh, Cryptopsy e.d. vaak op staan, maar ik ga er zeker niet aggressief van rijden. Integendeel zelfs, het maakt me wat minder opgefokt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 22-02-2004 14:00 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 12:35 schreef she_devil het volgende:
in de auto heb ik meestal redelijk aggresieve muziek opstaan....niet echt bevorderlijk voor mijn rijgedrag


Tja, dat vraagt discipline , ik vind juist dat ik door die muziek meer ontspannen rijd. Enneuh , al het echt even niet meer metal ofzo moet, zet ik een zender met klassieke muziek op.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-02-2004 14:13 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 22 februari 2004 14:00 schreef Gunman het volgende:
Tja, dat vraagt discipline , ik vind juist dat ik door die muziek meer ontspannen rijd. Enneuh , al het echt even niet meer metal ofzo moet, zet ik een zender met klassieke muziek op.
als k klassieke muziek in de auto ga luisteren word ik helemaal gek


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-02-2004 14:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 14:13 schreef she_devil het volgende:
als k klassieke muziek in de auto ga luisteren word ik helemaal gek
Waarom?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-02-2004 14:26 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 22 februari 2004 14:14 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom?
omdat k van sommige klassieke nummers helemaal para word ,kweenie waarom.... zit n hoop rustgevende muziek tussen maar af en toe krijg k er echt de kriebels van


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-02-2004 14:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ik heb geen auto, maar op de fiets draai ik nog het liefste pagan en black metal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen