IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Muziek in de auto Vorige pagina | Volgende pagina
Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 22-02-2004 14:48 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Ik luister in de auto naar Arrow


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 23-02-2004 19:58 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Eigenlijk naar alles wat ook in de cd-bak staat (metal, klassiek). Minder klassiek, ten eerste omdat je het volume zo hoog moet zetten (om boven de motor uit te komen, en omdat de opnames heel zacht zijn gemaakt) en ten tweede omdat ik daar net iets te bewust naar luister. Soms zet ik de radio nog eens aan (als ik in de haast cd vergeten ben) maar dat is niet bepaald werelds. Daar hoef ik niet over te beginnen, dat is algemeen bekend.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 23-02-2004 20:10 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

luister meestal in de auto Callenish Circle, Soilwork, Iced Earth oid...muziek met een goeie "groove" erin



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-02-2004 20:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb de laatste dagen steeds Immortal - Sons of Northern Darkness en Extol - Synergy op in de auto.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 23-02-2004 22:08 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Wij hebben alleen bandjes speler in de auto... en ik heb nog wel wat bandjes van toen ik nog een walkman had hehe... dusch wat er nu in de auto ligt is heel verschillend:

Vomitory
Finntroll
Metallica
Helloween
Dream Theater

Vomitory is echt relaxt om aan te hebben tijdens t rijden vind ik ... ik ga vaak helemaal uit mn dak, wat eigenlijk niet de bedoeling is als je achter t stuur zit


LAI LAI HEI


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-02-2004 23:31 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

meestal luister ik opeth in de auto. Af en toe schuift er eens wat dream theater tussendoor, maar das niet vaak want dan kan ik me niet meer goed op t rijden concentreren. Als m'n vriend bij me zit staat er meestal wat Bob Dylan of Jimi hendrix op, niet mijn smaak maar wel lekker om mee te rijden.
Op de Motor luister ik het liefste The Old Dead Tree, Masterplan of Dream Evil of zo. Leuk op de duitse snelwegen, lekker racen met goeie snelle muziek op.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 24-02-2004 13:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Arrow classic rock.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 24-02-2004 13:20 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Meestal Judas Priest, Alice Cooper, MetallicA of iets dergelijks.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 24-02-2004 13:22 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Vanmiddag vast en zeker weer carnavalsmuziek


Waag eens een dansje!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-02-2004 17:26 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 23 februari 2004 22:08 schreef Sarah het volgende:
Wij hebben alleen bandjes speler in de auto... en ik heb nog wel wat bandjes van toen ik nog een walkman had hehe... dusch wat er nu in de auto ligt is heel verschillend:

Vomitory
Finntroll
Metallica
Helloween
Dream Theater

Vomitory is echt relaxt om aan te hebben tijdens t rijden vind ik ... ik ga vaak helemaal uit mn dak, wat eigenlijk niet de bedoeling is als je achter t stuur zit

hehe we hadden nog geluk afgelopen zaterdag maar dat lag nie aan de muziek ...toch?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2004 17:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 17:26 schreef she_devil het volgende:
hehe we hadden nog geluk afgelopen zaterdag maar dat lag nie aan de muziek ...toch?


Vrouw achter het stuur.....bloed aan de muur.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-02-2004 17:34 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

vooral blonde gothic vrouw achter het stuur!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-02-2004 17:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 24 februari 2004 17:34 schreef Shredhead het volgende:
vooral blonde gothic vrouw achter het stuur!
wie?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-02-2004 17:49 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

jij bent toch blond en op de foto zie je er gothic uit, dus ja


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-02-2004 17:50 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 24 februari 2004 17:49 schreef Shredhead het volgende:
jij bent toch blond en op de foto zie je er gothic uit, dus ja
NIETWAARRR, k heb de zelfde kleur haar als jij (zonder grijs er tussen )

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 24-02-2004 17:53]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-02-2004 17:54 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 17:50 schreef she_devil het volgende:
NIETWAARRR, k heb de zelfde kleur haar als jij (zonder grijs er tussen )


Zelfde kleur? Van onderen ja, maar op je hoofd niet!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-02-2004 17:59 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 24 februari 2004 17:54 schreef Shredhead het volgende:
Zelfde kleur? Van onderen ja, maar op je hoofd niet!


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-02-2004 18:00 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-02-2004 21:04 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik heb nu dus nog geen muziek in de auto.. mis het eigenlijk alleen op het moment dat ik de snelweg opga, voor al die kleine kutstukjes hoeft het van mij niet zo nodig..

@gunman:
NB: Ik heb van die standaardboxjes in mijn auto zitten, en gooi er misschien later nog wel een keer wat bij... JVC lijkt mij ook de beste optie.. dus ik wacht nog even tot mijn cashflow weer op pijl is..



Curunír
Usericon van Curunír
Posted 24-02-2004 21:46 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Bij mij is het meestal wat Destruction, Kreator en soms Bolt Thrower.


"I find your lack of faith disturbing."


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-02-2004 22:11 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2004 21:04 schreef Valorian het volgende:
Ik heb nu dus nog geen muziek in de auto.. mis het eigenlijk alleen op het moment dat ik de snelweg opga, voor al die kleine kutstukjes hoeft het van mij niet zo nodig..

@gunman:
NB: Ik heb van die standaardboxjes in mijn auto zitten, en gooi er misschien later nog wel een keer wat bij... JVC lijkt mij ook de beste optie.. dus ik wacht nog even tot mijn cashflow weer op pijl is..




Tja, standaard inbouwboxen kunne wel goed zijn, maar dat hangt af van je auto en iets zegt me dat dat geen recente Audi is ofzo.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2004 9:54 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

de laatste paar weken (wanneer we naar de oefenruimte rijden) word ik bestookt met Atilla en Red Baron/Blue Max van Iced Earth


...en ERG dat ik dat vind ....



red barOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON! blue max!!


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-02-2004 9:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind dat eigenlijk de zwakste lied op GLorious Burden. Vind de lyrics echt mega knullig overkomen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 25-02-2004 10:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 25 februari 2004 9:59 schreef Chelman het volgende:
Ik vind dat eigenlijk de zwakste lied op GLorious Burden. Vind de lyrics echt mega knullig overkomen.


nevertheless.. die hoge uithaal

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-02-2004 10:08]


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-02-2004 10:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2004 10:06 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
nevertheless.. die hoige uithaal


Ja hij heeft bij de ultiemte ballenknijpers gebruld he?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen