IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Skinny bitches en tientonners [Hardcore & Punk V] Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-10-2017 11:02 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-10-2017 18:13 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Heeft iedereen zijn danspasjes eigenlijk al geoefend voor 4 november?



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 23-10-2017 18:34 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

tering hard los gegaan afgelopen zaterdag op wtf fest.. was fucking geniaal. gebroken neuzen, een knokpartij, een gast die knock out ging en naar het ziekenhuis moest. dat zijn godverdomme shows !!!!


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 23-10-2017 18:35 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 11 oktober 2017 11:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Mental, volg even mee:

https://prowlerukhc.bandcamp.com/album/the-curse-ruck060
luister ik straks ff


TUFKAM


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 26-10-2017 13:14 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Profiel van Cees_Masterkiller

quote:
Op 23 oktober 2017 18:13 schreef Negatieveling het volgende:
Heeft iedereen zijn danspasjes eigenlijk al geoefend voor 4 november?




A metalheart is hard to tear apart


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 05-11-2017 11:19 by williamblake Profiel van williamblake

Mja, de 2de editie van The sound of revolution viel me redelijk tegen. Belachelijk lange wachtrij bij het binnenkomen omdat iedereen (dus ook mensen met een bandje) telkens opnieuw uitvoerig gefouilleerd moest worden en ze maar van één van de vier laantjes gebruik maakten... Veel marginaal en irritant volk tegenover vorig jaar. Was er trouwens niet iemand aan het klagen dat Netherlands deathfest te groot was en irritant? Dat gevoel heb ik daar alleszins nog nooit gehad in vergelijking met gisteren. Toppunt was dat ik tijdens Battery 4 mensen gewoon tilt zien gaan heb door alcohol en/of drugs. Het contrast kon niet groter zijn. Daarnaast viel Battery ook enorm tegen: Brakke sound (terwijl andere bands in die zaal toch wel een vette sound hadden), zeer rommelig en matige setlist (veel te weinig oud materiaal). Voor het overige bands die ik al 1000x gezien heb en die niet veel nieuws meer brengen. Betwijfel of ik volgend jaar nog ga gaan. De eerste aankondigingen zijn alleszins niet om naar huis over te schrijven. Hoe triestig begint het trouwens te worden dat No turning back zichzelf telkens opnieuw op de bill zet. OK, respect voor de kerel dat ie het op poten zet voor een schappelijke prijs, maar je kan ook wel overdrijven door je band telkens opnieuw daar te laten spelen.


[Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 05-11-2017 15:22]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-11-2017 13:21 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Zo'n organisatie is natuurlijk ook niet te benijden, zeker op het gebied van de ingang en (tegenwoordig onontkoombare) controles kun je geen ijzer met handen breken. Als je 6000 man door 5 poortjes moet/wilt wringen zijn rijen onvermijdelijk. Wel kun je bijvoorbeeld de zaak stroomlijnen, door een separaat poortje te creëren voor mensen met tassen/rugzakken. Het is natuurlijk bloedverziekend irritant als je met alleen een jas aan en slechts een sleutelbos, portemonnee en mobieltje in je zakken minutenlang extra moet wachten omdat er zich een paar personen voor je iemand bevindt die een rugzak met zijn complete HAVO3-boekenpakket, lunchtrommeltje en pakjes Wicky moet laten controleren door een vrouwtjesgorilla met een beperking.

Maar soit, dan ben je na een half uurtje binnen en dan ben je minimaal nog een kwartier om je jas in een kluisje op te bergen (€5, meneertje) en aan munten te geraken, en dan mag het niet tegenzitten. Voor je dan een keer je eerste koffie, broodje of pilsje in de hand hebt ben je dus een uur verder.

De vrijwilligers achter de bar kan ik eigenlijk alleen maar waarderen. Natuurlijk zitten er volbloed prutsers tussen maar eerlijk is eerlijk, bij festivals waar het barpersoneel via Randstad betaald wordt is het niet beter.

En ja, 6000 man in het Klokgebouw zijn er zomaar 2000 te veel, en dan kun je er in combinatie met drank en drugs (werden die ergens gratis weggegeven of zo? Ik heb me verbaasd over de hoeveelheid cokehoofden die ik om me heen zag, en dan ben ik als Eindhovenaar wel wat gewend op dat gebied ) op wachten dat er hier en daar 'momentjes' zijn.

O, en er waren ook bands. Eigenlijk viel het me over de hele linie vies tegen. Knuckledust was gaaf, 100 Demons vond ik vet maar het geluid was daar niet best. Verder toch veel matigheid en plichtmatige herhalingsoefeningen gezien en gehoord. Speciale vermelding voor Dog Eat Dog, waar ik (mede gebaseerd op Dynamo-herinneringen) oprecht benieuwd naar was. Die band presteerde het om een paar duizend pijnlijk blanke mensen fragmenten Wu-Tang Clan mee te laten scanderen. Ontzettend gênant. Niet zozeer dat Dog Eat Dog het probeert, maar vooral dat het nog lukt ook. Fashion core to the bone.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-11-2017 13:23]



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 05-11-2017 14:02 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Dan vraag ik me af waar ze die drugs vandaan haalden....bij de controle aan de ingang moest zelfs mijn petje af ??? what the fuck ? maar goed. zo verneuken die idioten het wel weer voor de rest.


TUFKAM


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-11-2017 14:15 by MetalJan Profiel van MetalJan

Rugzakken bij een indoorconcert moeten ze gewoon verbieden. Jezus, wat is dat irritant als zo'n gast voor je komt staan zeg


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2017 15:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Sowieso verbieden. Geen enkele reden om je halve huisraad mee te zeulen naar een concert/festival.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-11-2017 15:22 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

... maar dan mag jij met jouw rugzakje ook nergens meer naartoe!



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2017 18:05 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 06-11-2017 17:54 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

Brick by brick - thin the herd. godverdomme, wat een plaat.


TUFKAM


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-11-2017 18:21 by Northward Profiel van Northward

The Sound of Revolution;

++ De hangouts
++ Stars and Stripes, Bishops Green, Cro-Mags (mindere show dan normaal, maar blijft hard)
+ Cold World, Backtrack, No Warning, Wisdom in Chains
+/- Geluid soms te matig, maar soms ook beter dan gedacht in zo'n bak beton.
+/- Slapshot
- 100 Demons
- Eten & drinken aardig aan de prijs voor een hardcore show
-- De wachtrijen. Gewoon slecht georganiseerd, naast ingang en munten was er ook aan de bar regelmatig te weinig personeel.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 06-11-2017 18:29 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

niet miepen joh de goedkope entree prijs maakt toch alles goed hahahahahaha


TUFKAM


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-11-2017 18:35 by Northward Profiel van Northward

True, die is zeker netjes.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 06-11-2017 18:50 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

hahaha, was een reactie van een maat van me toen ik net zo zat te zeiken als jij op alles. had er bv een burger op, die kotste ik gelijk weer uit. niet te vreten. toen maar voor de friet gegaan daar hahaha. volgend jaar slaan we over.


TUFKAM


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-11-2017 19:17 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 6 november 2017 18:50 schreef TUFKAM het volgende:
hahaha, was een reactie van een maat van me toen ik net zo zat te zeiken als jij op alles. had er bv een burger op, die kotste ik gelijk weer uit. niet te vreten. toen maar voor de friet gegaan daar hahaha. volgend jaar slaan we over.


Burger brothers?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-11-2017 9:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 6 november 2017 17:54 schreef TUFKAM het volgende:
Brick by brick - thin the herd. godverdomme, wat een plaat.

Zat er net wat fragmenten van te luisteren, maar die zang... Dacht eerst aan die gast van Irate, blijkt het Ray Full Blown Chaos te zijn. Netjes.

Ook fijn, uit een interview:
quote:
WHY WAS THE NAME BRICK BY BRICK CHOSEN AS THE BANDS NAME?
Rory (the drummer) is in construction & he thought of it.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 07-11-2017 22:15 by TUFKAM Profiel van TUFKAM

quote:
Op 7 november 2017 9:41 schreef BenKnuckles het volgende:
Zat er net wat fragmenten van te luisteren, maar die zang... Dacht eerst aan die gast van Irate, blijkt het Ray Full Blown Chaos te zijn. Netjes.

Ook fijn, uit een interview:




hehehe. vroeg me dat van die naam pas ook al af lol.

ja die gast kan aardig brullen live sluiten ze altijd af met bro hymn van pennywise hahaha.verwacht je niet bij zo'n band hehe


TUFKAM


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-11-2017 21:13 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 6 november 2017 18:21 schreef Northward het volgende:
The Sound of Revolution;



https://zwaremetalen.com/concertverslagen/the-sound-of-revolution-2017-in-eindhoven

Hier mijn verslagje


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-12-2017 9:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles



Blijft geweldig


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 29-12-2017 17:31 by Doodskop Profiel van Doodskop

leuke muziek voor in de dark room ja


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-01-2018 18:07 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-01-2018 11:49 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Idem in Torhout. Alleen Powertrip vond ik muzikaal niet zoveel aan.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen