IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Stonehenge festival Steenwijk - 26 juli 2014! Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-07-2014 21:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2014 18:23 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ja idd, droog is belangrijker dan warmte.


Ik zat te denken aan een poncho, maar nadat ik het weerbericht had gezien den ik nu eerder aan lieslaarzen


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 25-07-2014 21:50 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik zorg gewoon dat ik droge kleren in de auto heb liggen, ik twijfel alleen nog of ik nou een spijkerbroek of een korte broek aan zal doen.


5 Euro's? Op je muil!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-07-2014 0:59 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik ga voor een 3/4 broek


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-07-2014 4:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nerd alert.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-07-2014 6:55 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 juli 2014 0:59 schreef MetalJan het volgende:
Ik ga voor een 3/4 broek


Is dat dan een lange korte broek of een korte lange broek?

Vandaag is het dan zover, vanochtend nog ff wat dingen doen en daarna Steenwijk!



[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-07-2014 6:55]


5 Euro's? Op je muil!!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-07-2014 8:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hahaha stelletje wijven!! Hee wat doe jij aan vandaag? Hadden jullie je kleding ook al weken vooraf klaar gelegd voor vandaag? Ja toch!

Ik hoop niet dat het gaat regenen, dan gaat mijn haar in de war!

Tot vanmiddag!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-07-2014 9:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 juli 2014 8:51 schreef MMayo het volgende:
Hahaha stelletje wijven!! Hee wat doe jij aan vandaag? Hadden jullie je kleding ook al weken vooraf klaar gelegd voor vandaag? Ja toch!

Ik hoop niet dat het gaat regenen, dan gaat mijn haar in de war!

Tot vanmiddag!


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-07-2014 9:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En dan hebben jullie nog geluk dat hier niet meer tot in den treure besproken wordt wie hoe laat op de camping is en wie wat meeneemt voor op de bbq.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 26-07-2014 9:24 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

Ik heb besloten toch thuis te blijven vandaag. Ben bang dat het gaat regenen en dat mijn corpsepaint uitloopt. En dan loop je aardig voor aap, met uitgelopen corpsepaint


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-07-2014 10:28 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 26 juli 2014 8:51 schreef MMayo het volgende:
Hahaha stelletje wijven!! Hee wat doe jij aan vandaag? Hadden jullie je kleding ook al weken vooraf klaar gelegd voor vandaag? Ja toch!

Ik hoop niet dat het gaat regenen, dan gaat mijn haar in de war!

Tot vanmiddag!


Ja het Stonehenge kledingsetje lag al dagen klaar in mijn kledingkast.

Tot straks dan maar, ik ben er vanaf Entrails ongeveer.


5 Euro's? Op je muil!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 26-07-2014 10:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ja, bij mij lagen de kleertjes ook al klaar, haha.

Wij hopen er ook rond half 2 te zijn, als Entrails begint.

Tot straks!


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 26-07-2014 10:44 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Tot straks Jan!


5 Euro's? Op je muil!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-07-2014 11:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zo maar eens douchen en die kant op. Misschien dit jaar eens aan de cola en na afloop naar huis.
Of de vrouw moet zo lief zijn om te willen rijden.

Of we besluiten alsnog om in de bus te slapen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-07-2014 22:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

En al weer thuis.

Als dit de nieuwe opzet voor de toekomst gaat worden kan het zomaar eens zijn dat ik na 12 jaar Stonehenge afhaak.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Buried
Usericon van Buried
Posted 26-07-2014 23:19 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2014 22:23 schreef XXL het volgende:
En al weer thuis.

Als dit de nieuwe opzet voor de toekomst gaat worden kan het zomaar eens zijn dat ik na 12 jaar Stonehenge afhaak.


Wat scheelt eraan?



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-07-2014 23:43 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Te groot en te druk.

zit nu op de trein te wachten.
Possessed en Immolation wat mij betreft de bands van de dag.
Een paar nummers Obituary gezien.
Het leek net of ze er geen zin in hadden. Lange pauzes e.d.
Het kan ook aan mij liggen.


bub


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-07-2014 23:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik koester de herinnering wel, hehe. Heel, heel klein.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2014 0:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach, zomaar wat puntjes, maar ik zal wel weer een zeikerd zijn:

Stonehenge is voor mij klein en knus met een intiem sfeertje. Dat lijkt nu vervangen te zijn door een 13 in een dozijn festival.

Geen eten op het terrein. nu steeds de poort uit naar de overkant van de straat. Idem voor de metalmarkt. En dus steeds weer door de poortjes met de gebruikelijke veiligheidscheck.

Voor dit aantal bezoekers, met name voor de dames, beschamend weinig sanitair.

Geen biergarten meer of andere mogelijkheid om ff lekker te lamballen en te hangen.

Opeens niet kunnen betalen met je buze muntjes maar aparte munten.

Voedselaanbod, wat voorheen prima was, gereduceerd tot hamburgers, patat en een paar standaard snacks.

Die muur van geluid op het grote podium. (Dit jaar geen binnenpodium maar een 2e buitenpodium wat bijna even groot was als de buze zelf.)
Wij stonden geparkeerd bij de appartementen achter de kerk en als een band begon te spelen vluchtten de oudjes naar binnen en sloten ramen en deuren met dit warme weer. Ik geloof nooit dat de buurt dit tof gaat vinden.

Samengevat:

Op deze manier vrees ik dat het voor mij Stonehenge R.I.P Wordt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2014 8:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heerlijk feestje weer, sfeer, bands, bezoekers top! Thanx organisatie! Alleen wel erg groot en daardoor even wennen. Het was inderdaad jammer dat eettentje buiten het terrein stond, biertje mocht niet mee en elke keer controle. Ook de bankjes gemist. Hoofdpodium had een flink geluid, en onhandig qua plaatsing ten op zichte van bar en uitgang. Worstelend door menigte. Ik hoop dat ze volgend jaar voor een tussenweg kiezen qua grootte. Hoorde ze omroepen dat Izegrim en God Dethroned volgend jaar spelen? Overigens super dat het volledig uitverkocht was!

Entrails was voor mij de band van de dag, samen met Obituary. Helaas niet af kunnen kijken ivm trein. Fleshgod Apocalypse was ook gaaf, maar met brei van geluid viel het wat minder. Immolation gaf niet hun beste show, maar was oké, wel veel te druk en te klef tussen de muren.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2014 8:52]


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-07-2014 9:05 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2014 0:07 schreef XXL het volgende:
binnen en sloten ramen en deuren met dit warme weer. Ik geloof nooit dat de buurt dit tof gaat vinden.




De Buze wordt gesloopt en dus bij mijn weten moeten ze voor volgend jaar ergens anders het podium opzetten.

En in dat geval hebben de buurtbewoners dan geen problemen meer.

Het zou wel doorgaan aldus de omroeper.
We zullen zien.


[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 27-07-2014 9:12]


bub


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 27-07-2014 10:30 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 27 juli 2014 0:07 schreef XXL het volgende:
Ach, zomaar wat puntjes, maar ik zal wel weer een zeikerd zijn:

Stonehenge is voor mij klein en knus met een intiem sfeertje. Dat lijkt nu vervangen te zijn door een 13 in een dozijn festival.

Geen eten op het terrein. nu steeds de poort uit naar de overkant van de straat. Idem voor de metalmarkt. En dus steeds weer door de poortjes met de gebruikelijke veiligheidscheck.

Voor dit aantal bezoekers, met name voor de dames, beschamend weinig sanitair.

Geen biergarten meer of andere mogelijkheid om ff lekker te lamballen en te hangen.

Opeens niet kunnen betalen met je buze muntjes maar aparte munten.

Voedselaanbod, wat voorheen prima was, gereduceerd tot hamburgers, patat en een paar standaard snacks.

Die muur van geluid op het grote podium. (Dit jaar geen binnenpodium maar een 2e buitenpodium wat bijna even groot was als de buze zelf.)
Wij stonden geparkeerd bij de appartementen achter de kerk en als een band begon te spelen vluchtten de oudjes naar binnen en sloten ramen en deuren met dit warme weer. Ik geloof nooit dat de buurt dit tof gaat vinden.

Samengevat:

Op deze manier vrees ik dat het voor mij Stonehenge R.I.P Wordt.


+10

Gelukkig ik hoef het niet meer te typen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2014 10:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gesloopt?
Ze zouden toch een jaar lang verbouwd worden?

http://www.buze.nl/



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-07-2014 11:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ai. Dan heb ik het verkeerd begrepen.


bub


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-07-2014 11:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Band van de dag, verreweg: Immolation. Daarna Possessed en Beheaded.

Vond het ook wat te groot en druk, een extra biertent bij het hoofdpodium zou geen overbodige luxe zijn geweest, net als wat zit- of hangplekken en Immolation had natuurlijk op het hoofdpodium gemoeten. Verder niks dan lof, erg toffe line-up en over het algemeen een prima geluid (Entrails stond wel een beetje hard, pfff).


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2014 11:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Qua programma ook hier absoluut geen commentaar.
In de halve dag die ik aanwezig ben geweest al meer bands gezien dan in elk van de voorgaande jaren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen