IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Stonehenge festival Steenwijk - 26 juli 2014! Vorige pagina | Volgende pagina
Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 27-07-2014 11:59 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Dat was weer een fijne en warme dag. Ik vond Entrails, Katalepsy, Beheaded, Immolation en Obituary de bands van de dag, al had er bij die laatste wel wat meer vaart in het optreden mogen zitten.

De nieuwe opzet had zowel voor- als nadelen. Het grote podium op zich is een prima uitbreiding, maar het terrein eromheen had ook wel iets groter mogen zijn. Ik vond het nu af en toe wat krapjes. Dat ze de dopjes van de waterflessen haalde, omdat men bang was dat er mee gegooid zou worden, vond ik onhandig en bovendien erg overdreven.

Verder niks dan goed, Stonehenge blijft 1 van de leukste festivals.


5 Euro's? Op je muil!!


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 27-07-2014 12:17 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Was een tof feestje. Toffe bands gezien. Waarvoor hulde aan de organisatie.

Wel wat verwarrend met die verschuivingen van bands, maar desondanks elke band die ik wilde zien, heb ik toch gezien.

Wat om te verbeteren:

- Wat zit gedeeltes maken. Kon nu nergens, of je moest op de grond gaan zitten.
- Waarom geen catering op het terrein zelf?
- Muntverkoop in het smalle gedeelte. Had ik zelf niet gekozen eerlijk gezegd.
- Maar één bar bij het grote podium. Waarom geen twee. Aan elke kant van het podium 1.


Volgende editie is ook al in de opstart fase zag ik op facebook:

Next year: 25th july 2015

Line up:

- Izegrim
- Dictated
- Sabiendas
- God Dethroned

More to announce: August, september!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 27-07-2014 12:17]


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 27-07-2014 12:19 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 27 juli 2014 8:47 schreef MMayo het volgende:
HHet was inderdaad jammer dat eettentje buiten het terrein stond, biertje mocht niet mee en elke keer controle. Ook de bankjes gemist.


Hmm, weinig last van gehad. Kon elke keer zo doorlopen. Zowel bij aankomst als tijdens het festival zelf. Je had een grote tas bij je zeker?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2014 12:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2014 8:47 schreef MMayo het volgende:
te klef tussen de muren.


We moeten ons gewoon anders aankleden. Al dat zwart trekt warmte aan. Daarom is het in Afrika ook altijd zo warm.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 27-07-2014 12:29 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Dat het klef was, heeft ook gewoon te maken dat er veel meer volk op de been was dan voorgaande jaren.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 27-07-2014 13:00 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

1e keer daar en het was een gezellig festival
Wel moet ik zeggen dat het 'kleine' podium gezelliger was dan het grote podium, best wel 13 in een dozijn dan.
Toch prima vermaakt met de vette bands, prima geluid en gelukkig droog gebleven.
Wel fucking warm, dan maar meer drinken

Minpunten; Het was wel verdomd vol, eten was flink aan de prijs. Pizza in het centrum was beter te doen, met écht koud bier.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-07-2014 14:44 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wederom prima vermaakt! Het grote podium vond ik eigenlijk wel een verademing tov dat kleine podium. Bij Immolation was het echt té druk, niet leuk. Wat mij betreft houden ze het grote podium.

Beste bands:

Entrails, Katalepsy, Possessed, Beheaded, Bliksem, Eyeconoclast en Immolation.

Fleshgod Apocalypse was dodelijk saai, niet verwacht van een band die alles uit de kast trekt om er een echte show van te maken. Daar kon die Conchita op bas ook niks aan veranderen.

Verder vond ik de bediening bij de grote dranktent niet optimaal. Stond te weinig personeel, wat resulteerde in lang wachten. Jammer ook dat er geen bankjes waren en was het terrein net wat te klein.

Ach, volgend jaar weer!



[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 27-07-2014 20:35]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-07-2014 20:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2014 12:19 schreef meatgrinder het volgende:
Hmm, weinig last van gehad. Kon elke keer zo doorlopen. Zowel bij aankomst als tijdens het festival zelf. Je had een grote tas bij je zeker?


Had niks met een tas te maken, die controleerden ze dan weer niet. Je biertje in plastic mocht niet mee naar gedeelte waar er gegeten kon worden. En ik drink nog wel graag gedurende het eten hihi.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-07-2014 20:53]


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 27-07-2014 21:17 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Eerste keer op Stonehenge festival en dan meteen op de 20ste verjaardag! Geen idee hoe de andere edities zijn geweest, maar wij vonden dit in ieder geval geweldig!
Midden in een woonwijk kwamen wij aan tijdens Entrails, het geluid was zo bizar hard dat de ramen bij de mensen zowat uit de sponningen trilde.
En raam zien trillen tijdens Sinister op het grote podium. Het meest interessante voor ons waren de bands op het kleine podium, m.n. Beheaded, Igorr, Immolation. Het was erg druk daar, maar wel heel gezellig!
Na het festival in een B&B in Giethoorn wezen slapen, volgende dag in Giethoorn rustig varen in een bootje om een beetje bij te komen. Kortom top festival, top weekend! Volgend jaar wellicht weer!


an evil incarnation of DEATH!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-07-2014 22:47 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2014 21:17 schreef Dark incarnation

het geluid was zo bizar hard dat de ramen bij de mensen zowat uit de sponningen trilde.
En raam zien trillen tijdens Sinister op het grote podium.


Dat bedoelde ik dus ook met volume en buurt die het wellicht niet tof vond.

Met name bij de woning aan de overkant van de straat naast de dixies had nogal klapperende ramen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


counter
Usericon van counter
Posted 27-07-2014 23:29 by counter Wijzig reactieProfiel van counterQuote dit bericht

leuk feessie alleen het volume was aan de stevige kant,zeker bij possessed dat was echt overdreven.
Bij de buren kon je je mooi zien dat de ramen flink stonden te trillen in de sponningen.


counter


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 28-07-2014 9:06 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

God Dethroned dus bevestigd voor 2015, opvallend.


Hafgufa


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-07-2014 9:28 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Was weer gezellig, maar ook behoorlijk "anders" en bepaalde zaken waren niet erg goed doordacht, zoals in eerdere posts al aangegeven. Ik vind het geen verbetering ten opzichte van voorgaande edities.

Ook was het niet kunnen inwisselen van overgebleven muntjes / na Obituary geen drank meer kunnen bestellen best irritant, ik heb ze maar opgemaakt bij de vreettent, volgend jaar heb je er denk ik niets meer aan.


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2014 9:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Misschien had je ze nog uit kunnen geven op Into The Grave.
Ik had begrepen dat de mensen achter dat festival dit jaar ook stonehenge hebben georganiseerd.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 28-07-2014 9:52 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

Het was een mooi feestje.
Bands van de dag Immolation en Obituary. Katalepsy kende ik alleen van naam, maar was erg goed te pruimen!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-07-2014 10:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2014 9:28 schreef MR. N het volgende:
na Obituary geen drank meer kunnen bestellen best irritant,


Het is toch op Stonehenge redelijk standaard dat vrijwel direct na de laatste band de bar sluit en de poppetjes met de V (van Veedrijver) op hun borst het terrein ruimen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Douwe Death
Usericon van Douwe Death
Posted 28-07-2014 11:02 by Douwe Death Wijzig reactieProfiel van Douwe DeathQuote dit berichthttp://www.enraged.nl

Mooi feestje weer, alleen idd geen typisch Stonehenge meer door de extreme drukte. Te druk dus voor deze locatie. Of volgend jaar maar weer wat kleiner qua opzet. Banken tafels werden dit jaar absoluut met node gemist.

Desondanks muzikaal weer heel wat kunnen genieten, met Obituary en Fleshgod Apocalypse als uitschieters. Was dat trouwens Sarah Jezebel op zang bij hun? Meest opvallende (en ook best vermakelijk eigenlijk) was Igorrr. Die zanger van hun leek op 1 van de Thundercats :-)

Immolation viel wat tegen, drummer had een probleem met de kick-triggers volgens mij want dat klonk absoluut niet strak, terwijl de beste man absoluut een ultiem strakke drummer is. Ook opvallend dat Impaled Nazarene zonder bassist speelde.

Ik hoorde dat ze volgend jaar wellicht uitwijken naar een sportveld met de zelfde opzet qua grootte als dit jaar...


Le Mistral is de shit !


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-07-2014 11:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

immolation was op metaldays ook echt niet goed hoor.
Dunno wat de deal is. normaal zijn ze king.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 28-07-2014 12:29 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Top dag gehad!
Immolation was voor mij de band van de dag. Beheaded, Obituary en Sinister waren ook top. Oja en ik vergeet Possessed bijna; super! Entrails vond ik vrij saai, had ik meer van verwacht.
Verder was het weer super gezellig, maar in de kleinere set-up vond ik het toch nog veel gezelliger.

Volgend jaar zeker weer!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-07-2014 19:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2014 11:02 schreef Douwe Death het volgende:

Ik hoorde dat ze volgend jaar wellicht uitwijken naar een sportveld met de zelfde opzet qua grootte als dit jaar...


Ik hoorde al geruchten over het Goffertpark...


Buried
Usericon van Buried
Posted 28-07-2014 19:55 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Taake staat blijkbaar ook op de editie van 2015.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2014 0:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2014 19:47 schreef MetalJan het volgende:
Ik hoorde al geruchten over het Goffertpark...


Stonerock! Fortahenge!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-07-2014 0:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 juli 2014 10:22 schreef XXL het volgende:
Het is toch op Stonehenge redelijk standaard dat vrijwel direct na de laatste band de bar sluit en de poppetjes met de V (van Veedrijver) op hun borst het terrein ruimen?


Het grote verschil is dat het nu geen De Buze muntjes waren.... Die kan je altijd nog kwijt in De Buze, nu waren het generieke rode munten die je waarschijnlijk nooit meer kwijt kan.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-07-2014 0:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 juli 2014 0:11 schreef MMayo het volgende:
Stonerock! Fortahenge!


Naja, men wil volgend jaar zeker zo groot heb ik begrepen, dat kan waarschijnlijk alleen op een andere locatie.... Dan wordt het toch wel een heel ander festival lijkt mij.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-07-2014 8:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Dan is het inderdaad een heel ander festival. Fortarock editie 1 was leuk, wat er na kwam was voor mij drama. Te groot en te massaal. Stonehenge is juist groot geworden door klein te blijven. De gezelligheid van alle bekenden die je gemakkelijk tegen kwam in combinatie met een fijne lineup, maakt dit wel tot een van mijn favoriete festivals. Laatste editie vond ik wel aardig aan de te grote kant, blijft een mooi festival, maar de charme was iets minder nu door de massa. Ik hoop dan ook echt niet dat het allemaal groter moet.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen