IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Shining (Swe) Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 13:00 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik heb vanmorgen "Angst - Självdestruktivitetens Emissarie" van Shining II gekocht. Lekkere old school black metal met o.a. Hellhammer achter de trommels.
Het klinkt behoorlijk authentiek. De productie is niet super, maar wel perfect voor dit soort zwartgallige (en bij tijden slepende) black-metal.


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-11-2010 0:53]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-10-2002 13:02 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

--> Een bepaalde, bij tijden onvindbare, FTP.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 13:02 by Heiden Profiel van Heiden

Zijn er ergens MP3-tjes van ze te neerladen? Ik ben ook al een tijdje van plan dit aan te schaffen, omdat ik altijd positieve dingen over deze band hoor.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-10-2002 13:03 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

hm ik heb 'm nog niet besteld. Zo op het eerste gehoor vond ik'm minder dan Livets Ändhållplats, saaier.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 13:10 by Heiden Profiel van Heiden

Linkje naar site van band en/of label?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 13:13 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 21 oktober 2002 13:10 schreef Heiden het volgende:
Linkje naar site van band en/of label?


Ze zitten bij Avantgarde, dus www.avantgardemusic.com.

Of simpelweg de officiële bandsite http://www.suicidesquadron.cjb.net/



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-10-2002 13:16 by Heiden Profiel van Heiden

Bedankt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2002 13:16 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Dit staat op hun site:

"The main purpose for Shining is to fanatically deprave the listeners with their musical and lyrical propaganda, to embrace the sub-culturistic youth with suicidal happiness! Shining, the third, will stand as an monument to all the misery around us, a gun pointed at your forehead, a needle injecting the purest of heroine into your arm!

Let the Self-destruction Blossom!"

Leuke jongens, niet?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-10-2002 13:23 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Potverdorie, wat is dat Shining vet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-02-2005 19:22]


Twone
Usericon van Twone
Posted 21-10-2002 14:48 by Twone Profiel van Twone

ik heb hem ook al..het is op Submit To Selfdestruction(demo) na de slechtse vind ik...wel enkele goede songs,waaronder het eerste.bij het horen van het instrumentaal nummer moest ik bijna bwah het is niets vergeleken met dat instrumentaal nummer op Livets..

en Hellhammer kan dus toch drummen zonder triggers..maar zen drummen past niet bij shining..veel te ingewikkeld en technisch bij momenten, geef mij maar Wedebrandt terug,maarja die werd eruit geflikkerd door Kvarforth,goede muziekant dat wel maar op menselijk vlak


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2002 0:40 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Shining is vet!! Oh, wat is Shining vet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-02-2005 19:22]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-10-2002 1:12 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-02-2005 13:03]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2002 1:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Shining is vet hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-02-2005 19:22]


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-10-2002 10:34 by Gangrad Profiel van Gangrad

Shining=


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-10-2002 10:34 by Gangrad Profiel van Gangrad

Shining=


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-10-2002 20:49 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, vaag. Ik zou zweren dat de band gewoon Shining heet en de cd III Angst - Sjalvdestruktivitetens emissarie (omdat het hun derde album is). Maar goed, dat terzijde. Persoonlijk vind ik Shining echt geweldig! Heerlijke getergde muziek. Ik snap niet helemaal waarom er zo moeilijk wordt gedaan over dat zelfmoord gedoe. BM is toch misantropische muziek en daarom ook voor zelfmoord? Bands als Craft, Forgotten tomb en Abyssic hate lopen er ook mee weg. Maar goed, ik heb er geen verstand van. Ik weet alleen dat Shining samen met Craft en Blut aus nord boven aan mijn favourieten lijst staat. En de laatste cd is gewoon weer ouderwets vet. Persoonlijk vind ik hem beter dan de 2e. Maar Within deep dark chambers blijft mijn favouriet.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-10-2002 20:52 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

De band heet idd gewoon Shining. Ik vind de Cd hoe dan ook gewoon lekker. Ik stoor me helemaal niet aan dat zelfmoord gedoe. Mayhem flirte er vroeger toch ook mee? Net als tientallen minder bekende bands. Daar stoor ik me dus helemaal niet aan. Het gaat mij om de muziek en die is simpelweg goed. Al heeft Dwaallicht wel gelijk als ie zegt dat de eerste helft van de CD beter is dan de tweede.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-10-2002 20:55 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Misschien dat je dat clavecimbel gedoe niet goed vindt, daar kan ik me nog wel in vinden. Maar het laatste nummer is weer echt geniaal. Er staat nog 1 nummer op wat een beetje rock & roll ritmes heeft (zie Carpathian forest) waar ik even doorheen moest bijten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 22-10-2002 20:58 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 22 oktober 2002 20:55 schreef XnegativeX het volgende:
Misschien dat je dat clavecimbel gedoe niet goed vindt, daar kan ik me nog wel in vinden. Maar het laatste nummer is weer echt geniaal. Er staat nog 1 nummer op wat een beetje rock & roll ritmes heeft (zie Carpathian forest) waar ik even doorheen moest bijten.


Daar heb je zowaar gelijk. Het allerlaatste nummer doet het idd wel weer goed.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-10-2002 23:26 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Vet vet vet!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-02-2005 19:22]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-10-2002 1:39 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 22 oktober 2002 20:49 schreef XnegativeX het volgende:
Hmmm, vaag. Ik zou zweren dat de band gewoon Shining heet en de cd III Angst - Sjalvdestruktivitetens emissarie (omdat het hun derde album is). Maar goed, dat terzijde. Persoonlijk vind ik Shining echt geweldig! Heerlijke getergde muziek. Ik snap niet helemaal waarom er zo moeilijk wordt gedaan over dat zelfmoord gedoe. BM is toch misantropische muziek en daarom ook voor zelfmoord? Bands als Craft, Forgotten tomb en Abyssic hate lopen er ook mee weg. Maar goed, ik heb er geen verstand van. Ik weet alleen dat Shining samen met Craft en Blut aus nord boven aan mijn favourieten lijst staat. En de laatste cd is gewoon weer ouderwets vet. Persoonlijk vind ik hem beter dan de 2e. Maar Within deep dark chambers blijft mijn favouriet.


Idd, vooral Abyssic Hate is pure suicide-music. Nihilisme en zelf-destructie is toch koel?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 23-10-2002 3:52 by RdP Profiel van RdP

Heb er een tijdje geleden ook wat nummers van gehoord (van het album waarover de topicstarter het heeft) en het klinkt opzich niet slecht, maar nothing I haven't heard before...

[Dit bericht is gewijzigd door RdP op 23-10-2002 3:52]


Hakkuh


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 26-10-2002 0:47 by humanator Profiel van humanatorhttp://www.controlhumandelete.com

ik heb um ook gekocht... heerlijk goed


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Twone
Usericon van Twone
Posted 26-10-2002 1:04 by Twone Profiel van Twone

Wel, Kvarforth zegt dat het zen missie is om zoveel mogelijk jongeren ertoe aan te zetten om zelfmoord te plegen omdat die gemakkelijk beinvloedbaar zijn...het is ook zen bedoeling om bekend te komen met Shining zodat hij hoopt om nog meer jongeren te inspireren...het lukt hem wel goed, nudat hij Hellhammer in dienst genomen heeft & er staat een review van Shining III in de mindview..

op menselijk vlak (als hij dat dan heeft)is het wel een arrogante zak..


What can you tell us about the personalities of Shining members outside the band?

"I will not discuss the others as I don’t know them that well (with exception for Wedebrand) and the fact that I give a shit about them either. "





Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-10-2002 1:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Vet heur!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-02-2005 19:23]


Twone
Usericon van Twone
Posted 26-10-2002 1:42 by Twone Profiel van Twone

het is een zeikerd ja, maar ik apreccieer wel zen muziek


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen