IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Aurora Infernalis festival part VI Vorige pagina
New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 27-10-2014 9:29 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 27 oktober 2014 9:26 schreef irritante klootzak het volgende:
Luxor = kutgeluid
Alleen Baroeg is nog kutter...


Baroeg heeft de laatste jaren juist een enorme verbeterslag gemaakt qua geluid. Was vroeger idd altijd om te janken zo hard, maar vandaag de dag valt het me eigenlijk bijna altijd mee. In mijn nederige mening.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2014 9:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2014 9:27 schreef New Era Productions het volgende:
Oh ja, dat was ik door het theater-element helemaal vergeten, die vreselijk valse sologitaar. Ik hoorde achteraf dat die gitarist al twee jaar over dezelfde snaren speelt; dus vervanging zou geen kwaad kunnen.


Vorige week in trondheim heb ik ze backstage toch echt nieuwe snaren op hun gitaren zien leggen :D


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 27-10-2014 9:31 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 27 oktober 2014 9:29 schreef irritante klootzak het volgende:
Vorige week in trondheim heb ik ze backstage toch echt nieuwe snaren op hun gitaren zien leggen :D


Vertelde die leuke blonde roadie die met ze mee was me in ieder geval. Aan het geluid van zaterdag te horen zul je de slaggitarist wel dubbel hebben gezien Jimbo



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-10-2014 9:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Voor de verandering was ik behoorlijk laat begonnen met drinken :D

Of
Zou het liggen aan get spul dat jij in mijn drankje gooide? :D


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-10-2014 10:01 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

misschien haalt die kerel ze na elke optreden eraf en dan er weer op.
Qua originaliteit heeft cult of fire het toch wel redelijk? Gezien black metal een best gedefineerd genre is tegenwoordig hebben ze wel een behoorlijk eigen geluid.



Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 27-10-2014 10:49 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2014 9:29 schreef New Era Productions het volgende:
Baroeg heeft de laatste jaren juist een enorme verbeterslag gemaakt qua geluid. Was vroeger idd altijd om te janken zo hard, maar vandaag de dag valt het me eigenlijk bijna altijd mee. In mijn nederige mening.

Mee eens.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 27-10-2014 10:53 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

quote:
Op 27 oktober 2014 10:49 schreef Sisyphos het volgende:
Mee eens.



Ik ook.


Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 27-10-2014 13:33 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2014 9:28 schreef irritante klootzak het volgende:
Politie is mij niet opgevallen, maar wellicht iets te maken met voetbal dat die dag ook was?




Klopt (Vitesse-NAC)


100% anti-Kvelgeest


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen