IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : 700 Mensen gegijzeld in Rusland Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-10-2002 21:17 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Rond 700 mensen gegijzeld in Moskou

MOSKOU - Zo'n 20 gewapende mannen houden in een theater in Moskou naar schatting 700 mensen in gijzeling. Ze zouden uit de Kaukasus afkomstig zijn. Vermoedelijk gaat het om Tsjetsjeense rebellen.

De mannen bestormden de zaal tijdens een druk bezochte musicalvoorstelling. Daarbij werd enkele keren in de lucht geschoten. Verder zouden de gijzelnemers bezig zijn explosieven te plaatsen in de kelders van het theater.

Kinderen en moslims mochten van de gijzelnemers het theater verlaten. De andere bezoekers werd toegestaan om met hun mobiele telefoon familie of anderen te bellen. Een aanwezige liet zo weten dat de mannen "een einde aan de oorlog" eisen.


Het moet niet gekker worden!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-10-2002 21:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dergelijke shit gebeurt de laatste tijd wekelijks. Elke keer een nieuw topik aanmaken?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-10-2002 21:19 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

het moet toch niet gekker worden dat we een algemeen gijzelingen-topic nodig hebben!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-10-2002 21:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wordt een beetje moe van elk topik met dezelfde reakties:

-Waar gaat de wereld heen?
-Hangen moeten ze!
-Het moet niet gekker worden.

Nee, natuurlijk moet het niet gekker worden, dat weet iedereen!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-10-2002 21:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 23 oktober 2002 21:18 schreef Slechtheid het volgende:
Dergelijke shit gebeurt de laatste tijd wekelijks. Elke keer een nieuw topik aanmaken?


Nouwjah, als straks 700 mensen de lucht in worden geblazen lijkt me dat wel reden genoeg voor een topic.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-10-2002 21:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 21:21 schreef Sjaan het volgende:
Nouwjah, als straks 700 mensen de lucht in worden geblazen lijkt me dat wel reden genoeg voor een topic.
Je weet dat dit komen ging:

Elke dag gaan er veel mensen op nog veel gruwelijkere manieren dood. Zullen we daar anders elke dag een nieuw topik voor maken?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 23-10-2002 21:23 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 21:22 schreef Slechtheid het volgende:
Je weet dat dit komen ging:

Elke dag gaan er veel mensen op nog veel gruwelijkere manieren dood. Zullen we daar anders elke dag een nieuw topik voor maken?


ik stem voor!


I spy with my little and verrry evil eye.....


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-10-2002 21:23 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 21:21 schreef Sjaan het volgende:
Nouwjah, als straks 700 mensen de lucht in worden geblazen lijkt me dat wel reden genoeg voor een topic.


Dan zou ik nog even wachten met het aanmaken van een topic tot de mensen de lucht in zijn geblazen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-10-2002 21:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Laten we in plaats van zaniken, het hebben over de gijzeling, het hoe, het waarom, de reden, speculaties, meningen, politieke inzichten en andere ON TOPIC zaken!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-10-2002 21:25 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 23-10-2002 21:25 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Van mij mag het, dit is tenslotte het nieuws, actualiteit en media forum. Voor elke band maak je in het heavy metal forum toch ook een ander topic aan?

Nu graag on topic


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 23-10-2002 22:20 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind het toch knap van die gijzelaars om ff 700 mensen in bedwang te houden. Hun reden waarom ze het doen vind ik dan weer erg zwak


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-10-2002 22:26 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

hmm....klinkt als een Rainbow Six level
heb er trouwens nog niks over gehoord..


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 23-10-2002 23:35 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

knappe actie, met 20 man 700 mensen in de gaten houden. zal wel op uitlopen
ben benieuwd of ze genoeg kogels bij zich hebben


My madness, my sadness


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 24-10-2002 11:15 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

ze zeggen dat als er maar een gijzelnemer (terrorist) gewond of gedood word, dat er dan 10 gegijzelden sterven of zow....


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-10-2002 11:51 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zolang het niet op een bloedbad uitloopt vind ik dit eigenlijk wel een goede actie van die gijzelaars.

Die 'bezetting' van tsjetenie door rusland is toch nutteloos en er zijn daar al veel te veel mensen gestorven vanwege die bezetting


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-10-2002 12:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zit soepie niet in moskou?

over zmérs in het wild gesproken


joeri
Usericon van joeri
Posted 24-10-2002 12:55 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

toch, het lijkt me best kut om in dat theater te zitten.

ik begrijp de gijzelnemers wel, maar die moeten zelf toch ook wel beseffen dat ze hiermee echt die oorlog niet be-eindigen. volgens mij hebben ze een heel groot gevoel van onmacht en is dit een pure wanhoopsdaad.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2002 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hahahaha, zodadelijk op het nieuws, Soepie met een mitrailleur om d'r nek .. beetje mensjes afslachten


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-10-2002 16:06 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Die moslisme rebellen zullen alleen maar nog meer problemen krijgen hierdoor.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-10-2002 16:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

is dit nog steeds aan de gang . Zo veel mensen! Ik denk dat het met een sisser zal aflopen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


joeri
Usericon van joeri
Posted 24-10-2002 21:47 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 16:06 schreef wladimir het volgende:
Die moslisme rebellen zullen alleen maar nog meer problemen krijgen hierdoor.


idd, het russische leger zal wel met zware vergeldings-acties komen. doet me ergens aan denken........


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:26 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

mooie boel is dat!


Trieste gast


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-10-2002 23:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 23:26 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
mooie boel is dat!
Nou hé! Potverdikkie!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 24-10-2002 23:31 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

tsjah, jammer voor die rusdsen maar im zit er op sit moment niet mee hoor...haha


Trieste gast


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-10-2002 0:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2002 23:31 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
tsjah, jammer voor die rusdsen maar im zit er op sit moment niet mee hoor...haha
Zolang jij maar Wodka kan krijgen he


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen