IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Auteur:
Topic : Omdat Natural Disaster weer in een even geen bier meer fase zit. [Pils, bier, speciaalbier] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-11-2017 20:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ach ja, beter dan een Oedipus-complex.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-11-2017 21:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

6 blikjes Amstel van m'n ma gekregen, want bijna over datum en ze kwamen niet op.

Toch proberen en ja hoor, gadverdamme. Ik trek het gewoon niet, net als Heineken. Rest ook maar weg geven.

En dat voor een pauper bier drinker, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-11-2017 14:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 12 november 2017 21:48 schreef F.Jacobse het volgende:
6 blikjes Amstel van m'n ma gekregen, want bijna over datum en ze kwamen niet op.

Toch proberen en ja hoor, gadverdamme. Ik trek het gewoon niet, net als Heineken. Rest ook maar weg geven.

En dat voor een pauper bier drinker, hehe.





Niet zo verwondelijk, Heineken is kut Amstel nog een slag kutter. En pauperbier is vrijwel altijd beter, alleen keizerskroon weet viezer te zijn dan die twee.

Finkbrau, Schultenbrau, Euroshopper(vroegah), Baron (vroegah).

Pfoe, door ziek zijn geweest twee weken geen bier op, nu krijg ik toch stevige trek zeker ook door het weer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2017 17:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vanavond weer een feestje hier in het dorp. Hopelijk hebben ze geen Bavaria.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-11-2017 19:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik heb van mijn vriendin zojuist een naar mijn smaak samengestelde Bier-adventskalender van de Mitra gekregen.

24 deurtjes speciaalbier.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-11-2017 19:52 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Met het gluten-geklooi is bier drinken opeens een heel ander verhaal geworden.

Huidige favoriet zijn Jopen - Hop zij met ons (lekker bitter) & Black Isle - Goldfinch (IPA, fris en citrus achtig). Niet heel waarschijnlijk, maar wie weet zijn er nog mensen met een tip?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-11-2017 20:13 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik houd me ook aanbevolen voor tips. Mongozo is een goede pils, Brunehaut blond is niet te drinken.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Silence
Usericon van Silence
Posted 18-11-2017 21:10 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ja, Mongozo is ook prima. Bon Samaritain en Daas vind ik ook wel lekker

Ik vind vooral die van Schnitzer niet te doen. En net die is vaak overal te koop.

Edit: En Ocho Reales. Gatver. Maar het was dan ook een erg sterk smakend, donker biertje. Ik houd meestal niet van donker bier.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-11-2017 21:11]


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-11-2017 12:09 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 november 2017 20:13 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik houd me ook aanbevolen voor tips. Mongozo is een goede pils, Brunehaut blond is niet te drinken.


http://www.st-feuillien.com/nl/nos-bieres/grisette-blonde-bio/

Heb ik je al eens eerder getipt. Luister nou eens!


Silence
Usericon van Silence
Posted 19-11-2017 12:33 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Die is vooral voor zijn prijs goed te doen. De andere kosten bijna allemaal het dubbele.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-11-2017 14:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2017 12:09 schreef bokkie666 het volgende:
http://www.st-feuillien.com/nl/nos-bieres/grisette-blonde-bio/

Heb ik je al eens eerder getipt. Luister nou eens!



Ik ga zoeken!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-11-2017 15:03 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 november 2017 14:57 schreef BenKnuckles het volgende:


Ik ga zoeken!
Bij de beo-markt in het centrum of de bioplanet.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 25-11-2017 21:18 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Vandaag bij de Vinotake in Waalwijk geweest.

Hellegijt American Oak
Hellegijt Barrel Aged Ben Nevis
Stoute gijt
Struise Pannepot Reserva 2012
Struise Pannepot 2015
Struise Pannepot 2016
Uiltje Lekker Bakki Kobi Cognac Barrel Aged
Hel & Verdoemenis Bourban Barrel Aged
White Pony The Crow
White Pony Teppistenbier
White Pony Black Sheep


Never have so many sacrificed so much for so few


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 26-11-2017 11:21 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Black friday was hier dikke korting op zwart bier. Leuk voorraadje aangelegd. Gisteren afgetrapt met een mooie van Berging. S2: Russian Imperial Drop Stout. Fucking lekker.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-11-2017 11:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik had gisteren de Grutte Pier Bock gedronken.
Zeker niet fan. Die rokerige smaak doet het bij mij totaal niet goed.

https://gruttepierbrouwerij.nl/grutte-pier-bock/?age-verified=ef7c6cf1ba



bub


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-11-2017 12:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2017 15:03 schreef bokkie666 het volgende:
Bij de beo-markt in het centrum of de bioplanet.

Eens naar Destelbergen afzakken binnenkort.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-12-2017 10:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2017 12:09 schreef bokkie666 het volgende:
http://www.st-feuillien.com/nl/nos-bieres/grisette-blonde-bio/

Heb ik je al eens eerder getipt. Luister nou eens!

Gisteren eindelijk eentje weggetikt en Mongozo bevalt me wel een stukje beter. Grisette heeft wat meer pit, Mongozo is veel zachter. Heb nog twee flesjes staan, ga het nog een paar keer proberen. Goed om ook eens wat andere pilsjes te hebben staan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2017 12:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gisteren de Cumulus van Hemelwater Craft Beer gedronken. Ik vind het de lekkerste van Hemelwater. Fris hoppig, maar ook een beetje een donkere ambersmaak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-01-2018 10:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Een week geleden een Belgische bierenpakket van mijn zus gekregen. Dikke prima. Corsendonk, De Verboden Vrucht e.d. gaan er prima in.

Gisteren na het concert van Batushka een paar soldaat gemaakt.

Deze zat er ook in:



Duchess de Bourgogne.
Godverdomme, wat is dat goor bier. Een soort kots.
Zonder twijfel is dit het smerigste wat ik ooit gedronken heb.
Eén klein slokje was genoeg. De rest gelijk door de gootsteen en uitgespuugd.

Mocht je deze nog nooit geproefd hebben. Dit zo lekker laten.


bub


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2018 11:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Die schuimkraag ziet er al ranzig uit.

Of is dat de lichtinval?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-01-2018 12:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2018 11:37 schreef Natural Disaster het volgende:
Die schuimkraag ziet er al ranzig uit.

Of is dat de lichtinval?




De schuimkraag is al donker. Nu houd ik wel van een donker bier. Dus dat is geen probleem.
De smaak echter.


bub


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 27-01-2018 12:48 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Een geweldige Vlaamse Rode die Duchesse. Een klassieker in de stijl. Vergelijkbaar met Rodenbach. Tsja als je geen zuur/rins verwacht kan ik me voorstellen dat je je het leplazarus schrikt.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 27-01-2018 13:43 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2018 12:48 schreef Buiksmurf het volgende:
Een geweldige Vlaamse Rode die Duchesse. Een klassieker in de stijl. Vergelijkbaar met Rodenbach. Tsja als je geen zuur/rins verwacht kan ik me voorstellen dat je je het leplazarus schrikt.


Dit


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-01-2018 14:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Haha geniaal dit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-03-2018 20:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 38 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen