IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Netwerk aflevering over René Steegmans Vorige pagina
Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 31-10-2002 20:11 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 31 oktober 2002 18:54 schreef God of Fuck het volgende:
Ik zei ook ALS ie geprobeerd heeft om die ander tegen te houden DAN verdient ie geen straf. Maakt niet uit hoe hard hij zijn best deed. Hij deed dan ten minste iets.
Ik hoop wel dat ze de dader lang vast zetten (denk het niet) liefst zo dicht mogelijk tegen de maximumstraf aan.


Dat wordt lekker als hij weer vrijkomt over,zeg, 10 jaar... Dan is hij vast opeens een voorbeeldig burger


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-10-2002 21:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Psies. Als er iemand was die hem had kunnen tegenhouden, was hij het toch wel. Bovendien gingen ze wel doodleuk saampjes boodschappen doen; a clear conscience?


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-10-2002 21:18 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 14:02 schreef Dargull het volgende:
...en wordt ik nog eens een keer kluizenaar ergens heel ver weg.
Groningen?


Touché, pussycat!


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 09-11-2002 19:47 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Okee, wie heeft de Panodrama gelezen van deze week?

Conclusie van het artikel over de dader: Khalid L. was zoooooo'n lieve jongen, eerlijk trouw en hard werken voor zijn geld.

En die Steegmans, dat was maar uitschot, een racist en een blower (meneer L. was dat zelf ook volgens hetzelfde artikel, maar dat even terzijde....). Bovendien was hij al eens door een een groep Turken in elkaar gerost, maar dat had de media niet gehaald. Maar nu omdat e e n Marrokaan hem PER ONGELUK (ja, echt waar, het staat er letterlijk) doodgeslagen heeft staat de wereld op zijn kop.

Die lui zijn er altijd wel als de kippen bij om van alles goed te praten. Nee, de meeste Marrokanen zijn niet zo...waarom zitten er in de (jongens)gevangenis precies de omgekeerde verhouding Nederlander-Marrokaan?

Dit moet echt niet gekker worden!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-11-2002 20:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Panorama is een van de vele kutbladen die er bestaan. Net als de Story en de Weekend zou daar geen aandacht aan besteed mogen worden.

Mijn oma had een condoleance gestuurd naar de ouders van Rene, en heeft twee van die kennisgeving kaartjes (hoe heten die dingen?) gekregen. Eentje mocht ik er hebben, "omdat die jongen wel op mij leek".


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen