IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : kerstavond 24 december: Waking the dead deel 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Darkened Nocturn Slaughtercult (ger) en Dimensional Psychosis Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 26-12-2002 15:52 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 15:50 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ben dat jongetje met dat brilletje die meestal bij Goudvishal is
en met haren tot oren, ben nog maar 15, dus ben ook nog niet groot


he spijt me zeer, maar het zegt me niks.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-12-2002 15:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 15:52 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Wie was jij dan?

Ik waggelde rond in een Burzum - Coming Soon to a Church Near You shirt en 2 flesjes Deutsches Arbeiter Bier in mijn handen .



En ik schijn 1 m 20 te zijn, maar mijn ouders zeggen van niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 26-12-2002 15:53]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-12-2002 15:54 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 15:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik waggelde rond in een Burzum - Coming Soon to a Church Near You shirt en 2 flesjes Deutsches Arbeiter Bier in mijn handen .



En ik schijn 1 m 20 te zijn, maar mijn ouders zeggen van niet.

haha, zegt me niks


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-12-2002 16:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het begint te lijken op een "wie is wie"topic


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 26-12-2002 16:09 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 16:08 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het begint te lijken op een "wie is wie"topic

hahaha, best wel jah
Maar jah, jij weet nu toch wel wie ik ben?
Bedankt voor de Hertog Jan nog trouwens!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-12-2002 16:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 16:09 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
hahaha, best wel jah
Maar jah, jij weet nu toch wel wie ik ben?
Bedankt voor de Hertog Jan nog trouwens!

Ik weet nu wie jij bent.Verder nog effe met Karnivoor,Dwaallicht,MbMarduk en Grimnir gesproken

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-12-2002 16:36]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-12-2002 18:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



subtiele proost met frietbal, hop flesje bier over de vloer, zag er best komisch uit hehehe


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-12-2002 18:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 december 2002 15:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, ik was behoorlijk teut, heb van bijna niemand officieel afscheid genomen geloof ik.

Dat bedekken we wel een keer met de mantel der alcohol .


jij was ECHT zat hehe


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-12-2002 19:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 18:04 schreef karnivoor het volgende:
jij was ECHT zat hehe

Pfff, ik was HELEMAAL niet zat!! Dan heb jij mij nog niet zat gezien, ik was broodnuchter.



Ares
Usericon van Ares
Posted 26-12-2002 19:47 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 15:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, ik was behoorlijk teut, heb van bijna niemand officieel afscheid genomen geloof ik.

Dat bedekken we wel een keer met de mantel der alcohol .
Ja, wij hebben nog wel even handen geschud toen je wegging, ik vermoedde al dat je het niet meer zou herinneren


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-12-2002 20:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 19:47 schreef Ares het volgende:
Ja, wij hebben nog wel even handen geschud toen je wegging, ik vermoedde al dat je het niet meer zou herinneren

Oh!!! Heh. Maar dat gelul in de hal herinner ik me nog wel. En het feit dat ik ongeveer 3 ml. van Elessar's bier omgooide en toch maar een nieuwe ging halen ook wel. Enzo. En ouwehoeren met grote Grimnir enzo. Maar daarna zit er een zwart gat, en ergens in de trein komen de herinneringen weer terug .

Heh, goeie avond .


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-12-2002 20:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

hmm ... ik heb alleen Karnivoor even gesproken ... was ook veel te lawaaiig om gezellig te doen vind ik


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-12-2002 20:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

twas even gokken welke van de tuinfeesten jij was hehehe


Je moeder.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-12-2002 22:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik kon maar GVD 2 tracks van Morrigan meepikken
i.v.m. de trein maar kan iemand mij vertellen waarom Morrigan door zoveel mensen slecht werd gevonden de 24ste??


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 26-12-2002 22:25 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

En hoe waren die eerste 2 nummers? Ik ging weg toen Morrigan net ging beginnen vanwege der Zug


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-12-2002 22:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou ja, afgezien van het slechte (gitaar-)geluid vond ik Morrigan verry headbangable en goed enzo. Maar ja ik kende de tracks als m'n broekzak dus ik hoorde ook de 2 niet-zo-kleine fouten die ze maakten.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-12-2002 1:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

\



ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 27-12-2002 1:27 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

ja was fijn heh!
en witch weer beter? moet wel want het sch ijnt dat het eten van dwaal wonderen doet


the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-12-2002 1:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 1:27 schreef ryn het volgende:
ja was fijn heh!
en witch weer beter? moet wel want het sch ijnt dat het eten van dwaal wonderen doet

Nou, ze had in ieder geval weer praatjes zat en roken en bier drinken ging ook goed.

Dusseh, for all intents and purposes, ja.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-12-2002 11:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2002 22:31 schreef MBMarduk het volgende:
Nou ja, afgezien van het slechte (gitaar-)geluid vond ik Morrigan verry headbangable en goed enzo. Maar ja ik kende de tracks als m'n broekzak dus ik hoorde ook de 2 niet-zo-kleine fouten die ze maakten.

Ik kende de muziek helemaal niet maar vond het best ok wat ik hoorde.Alleen de alcohol deed mij weer veel vergeten van de avond,dus ik zou het nu niet meer herkennen als ik de cd zou horen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-12-2002 11:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 11:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik kende de muziek helemaal niet maar vond het best ok wat ik hoorde.Alleen de alcohol deed mij weer veel vergeten van de avond,dus ik zou het nu niet meer herkennen als ik de cd zou horen.
Ik vond ze wel ok. Ik kende het ook niet. Het was zeker een goede band om op te bangen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-12-2002 12:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Maaruh, wat was nou die uber duistere en rauwe Death Metal, tijdens de afterparty? Demoncy?

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 27-12-2002 12:24]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-12-2002 12:34 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Eej, wanneer kwamen jullie op dwaal zin kamer aan? Hen tot iets van half drie gewacht en toen er niemand was maar naar het station gelopen en een treintaxi kaartje te kopen en daarna achter te komen dat er geen treintaxi's meer rijden en toen maar een gewone genomen (was te moe om nog een uur naar mn kamer te lopen zonder muziek )


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-12-2002 14:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

KUTZOOOOI! Dat zuigt.
We zijn gewoon vanaf het station met Dwaal meegelopen en tussendoor ff 15min. bij een shawarmaboer wat friet gegeten en weer doorgelopen. Ik heb geen idee hoe laat het was toen we thuis waren maar we vonden het allemaal best vreemd dat je er niet was.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-12-2002 14:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 12:22 schreef BurZum het volgende:
Maaruh, wat was nou die uber duistere en rauwe Death Metal, tijdens de afterparty? Demoncy?

Yep, dat was Demoncy .

Hey, Iskariot, FUCK!!! Dat zuigt idd ontzettend. Maar volgens mij zijn we echt rond die tijd ook aangekomen.


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen