IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : kerstavond 24 december: Waking the dead deel 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Darkened Nocturn Slaughtercult (ger) en Dimensional Psychosis Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-12-2002 12:30 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-12-2002 12:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 12:30 schreef Claw het volgende:
- Valorian666
- Cadaveria
- Claw

is dit het lijstje die komen?

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-12-2002 12:43 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ook !


Ik, Wil Schuurman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2002 15:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wij ook hehe

Dinsdag 24 december (concert / blackmetal)
Waking The Dead Fest 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Slaughtercult (ger), Dimensional Psychosis, Darkened Nocturn
Open 18:30 entrée/voorverkoop € 7.00 met corpsepaint € 6.66

wat klopt hier niet?


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2002 15:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares


Je moeder.


Ooypunk
Heidevolk
Usericon van Ooypunk
Posted 22-12-2002 15:39 by Ooypunk Wijzig reactieProfiel van OoypunkQuote dit berichthttp://www.heidevolk.com

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares
- Ooypunk


Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2002 0:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares
- Ooypunk
- Dwaallicht
- MBMarduk
- Heiden
- Mörke
- Witch

(ben ff zo vriendelijk geweest om het lijstje aan te vullen met fundamentele zekerheden )


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 23-12-2002 0:57 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares
- Ooypunk
- Dwaallicht
- MBMarduk
- Heiden
- Mörke
- Witch
- Trotz
- The Coming Curse


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 23-12-2002 8:41 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares
- Ooypunk
- Dwaallicht
- MBMarduk
- Heiden
- Mörke
- Witch
- Trotz
- The Coming Curse
- JuronymouS


Op je knie en pijp voor genade!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-12-2002 11:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 december 2002 8:41 schreef JuronymouS het volgende:
- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares
- Ooypunk
- Dwaallicht
- MBMarduk
- Heiden
- Mörke
- Witch
- Trotz
- The Coming Curse
- JuronymouS
- BurZum



enne Dwaallicht, vergeet die Forgotten Tomb niet


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 14:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ikzelf kom samen met Tinus en Frietbal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 23-12-2002 16:46 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Ik kom ook met, eh, Musta. En broer en een paar Rhodiummers. Wordt nog een knus feestje zo zeg



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-12-2002 17:01 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

- Valorian666
- Cadaveria
- Claw
- Moordlustige Hamster
- Visor
- karnivoor
- impaled succubus
- nachtvorst
- ares
- Ooypunk
- Dwaallicht
- MBMarduk
- Heiden
- Mörke
- Witch
- Trotz
- The Coming Curse
- JuronymouS
- BurZum
- Snaggermans


Ik, Wil Schuurman


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-12-2002 17:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 12:29 schreef hellbanger het volgende:
hahaha julian...., nooit van het station gehoord?


Na de straat langs de baroeg in de stromende regen en de vriezende kou heb ik toch liever een warm bedje, maar ik ga gewoon naar huis deze keer


Ik, Wil Schuurman


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 17:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 15:06 schreef karnivoor het volgende:
wij ook hehe

Dinsdag 24 december (concert / blackmetal)
Waking The Dead Fest 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Slaughtercult (ger), Dimensional Psychosis, Darkened Nocturn
Open 18:30 entrée/voorverkoop € 7.00 met corpsepaint € 6.66

wat klopt hier niet?

Wat klopt er nou niet? vertel het ons!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-12-2002 17:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 15:06 schreef karnivoor het volgende:
wij ook hehe

Dinsdag 24 december (concert / blackmetal)
Waking The Dead Fest 4 met: Morrigan (ger), Fluisterwoud, Anael (ger), Slaughtercult (ger), Dimensional Psychosis, Darkened Nocturn
Open 18:30 entrée/voorverkoop € 7.00 met corpsepaint € 6.66

wat klopt hier niet?


Dat je op een ubertrue-bm-concert minder hoeft te betalen wanneer je als clown gaat?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 23-12-2002 17:29 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Maar ik heb al kaartje gekocht, als ik dan Corpse Paint opdoe, krijg ik dan 34 euro cent terug? of had ik naar Dollhouse met corpse paint op moeten gaan toen ik kaartje kocht?

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 23-12-2002 17:29]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-12-2002 17:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog 24 uur en dan gaan we op jezus kotsen en op god schijten. Merry christ-crush!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2002 18:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

GVD, ik heb geen bevestiging van m'n reservering gehad, hoop maar dat ik er in kan. Ik vind van wel, ik zorg immers voor een goede bieromzet (DAB über alles ).

En nee, ik zal die Forgotten Tomb niet vergeten, nee.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 23-12-2002 18:15 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 23 december 2002 18:11 schreef Dwaallicht het volgende:
GVD, ik heb geen bevestiging van m'n reservering gehad, hoop maar dat ik er in kan. Ik vind van wel, ik zorg immers voor een goede bieromzet (DAB über alles ).

En nee, ik zal die Forgotten Tomb niet vergeten, nee.

volgens Jim lukt het wel zonder reservering naar binnen te komen..
alleen op tijd komen want niet naar binnen kunen is gay


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-12-2002 18:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 18:11 schreef Dwaallicht het volgende:
GVD, ik heb geen bevestiging van m'n reservering gehad, hoop maar dat ik er in kan. Ik vind van wel, ik zorg immers voor een goede bieromzet (DAB über alles ).

En nee, ik zal die Forgotten Tomb niet vergeten, nee.

Ik heb vanmiddag de reserveringslijn gebeld en daar zeiden ze dat er nog genoeg plaats was.
Mooi trouwens dat er meer mensen zijn die voor een goede bieromzet zorgen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2002 18:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, godver, ik moet ook nog werken morgen, dan omkleden en sjoppen voor een krat bier en ontbijt enzo voor m'n gasten en dan nog helemaal naar Arnhem, godver de kut man.... godver de godver kut, godver. Wat een onzin .

Zo .


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-12-2002 18:20 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 18:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, godver, ik moet ook nog werken morgen, dan omkleden en sjoppen voor een krat bier en ontbijt enzo voor m'n gasten en dan nog helemaal naar Arnhem, godver de kut man.... godver de godver kut, godver. Wat een onzin .

Zo .
Je komt wel gewoon binnen hoor, als je er maar voor de laatste band er bent


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-12-2002 18:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb ook geen bevestiging gehad. Ik pak wel al om 2 uur de trein dus om een uur of 5 ben ik er zeker. Ik vraag wel hoe het met jouw reservering zit Dwaallicht, anders koop ik je alvast een kaartje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-12-2002 18:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 18:33 schreef Heiden het volgende:
Ik heb ook geen bevestiging gehad. Ik pak wel al om 2 uur de trein dus om een uur of 5 ben ik er zeker. Ik vraag wel hoe het met jouw reservering zit Dwaallicht, anders koop ik je alvast een kaartje.

Ik bel je wel ff als ik naar de Goudvishal toe aan het lopen ben dan.

Oh ja, hehe, ik heersch, ben vandaag toch gaan werken .


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen