IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : personeel vervolgd wegens optreden tegen dief Vorige pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 30-10-2002 9:13 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Bernhard is zo slecht nog niet.
vindt dit wel tof.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-10-2002 12:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 oktober 2002 8:27 schreef Vampire_girl het volgende:
Prins Bernhard boos over vervolging AH-duo




Zenial


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 30-10-2002 13:28 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Dus die Bernhard houd zich ook nog bezig met volksopruierij! Heel slim hoor, van die gozer. Nu kan iedereen die eerst zei: "Gvd waarom worden die lui vervolgd" keurig zeggen: "Bernhard zegt het ook!"

De verklaring van het OM zegt mij een hoop: wapen weg, overgave, vervolgens geslagen en geschopt door het personeel...

Wat mij betreft krijgen zowel de overvaller als het agressieve personeel de vervolging zoals dat gebruikelijk is in dit land. Wat ik fout zou vinden (en dat gebeurt volgens mij ook niet) is dat de overvaller wegens de mishandeling verzachtende omstandigheden zou krijgen. Daar zou ik pertinent tegen zijn!!

Zou Bernhard die verklaring ook gelezen hebben? Ik twijfel er sterk aan... Discussie over ons strafrecht in dit land ok, maar zulke teksten van een man op zo'n positie: belachelijk!


Dear dirty delightful old drunken old days


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-10-2002 13:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Dat die mishandeld is na de aanhouding valt volgens mij niet onder verzachtende omstandigheden, dit heeft namelijk geen invloed gehad op het wel/niet doen van de overval.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2002 16:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 oktober 2002 11:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kan het echt niet geloven dat zoiets gebeurt. Die lui moeten een standbeeld en loonsverhoging krijgen. Ik snap dus wel waarom Nederland als een magneet fungeert voor allerlei gespuis.


helaas de harde waarheid, tis ook niet de eerste keer helaas...


Je moeder.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-10-2002 18:33 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Die overvaller eist 2000 euro van die AH medewerkers. Hij is zeker te lui om nog een keer naar de AH te gaan


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-10-2002 20:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 16:47 schreef karnivoor het volgende:
helaas de harde waarheid, tis ook niet de eerste keer helaas...


tsja, ik denk dat ik te voorbarig ben geweest. Ik hoorde daarjuist op het journaal dat de criminelen al in hechtenis waren (ook door de politie) voordat ze mishandeld werden. dan vind ik het ook niet gepast (maar ik vind niet dat de AH-medewerkers voor het gerecht hoeven te verschijnen). Ik dacht dat de AH medewerkers ze achtervolgden en daarna in een gevecht waren verwikkeld omdat de ccriminelen zich verzetten en dat daarna pas de poltie kwam. dan vind ik het wat anders.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-10-2002 20:40]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 30-10-2002 20:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 30 oktober 2002 18:33 schreef Iskariot het volgende:
Die overvaller eist 2000 euro van die AH medewerkers. Hij is zeker te lui om nog een keer naar de AH te gaan

LOL


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 30-10-2002 21:39 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Ik vind Bernard's actie zeer strak, maar ik vind het belachenlijk dat zo'n winkeldiefje nog serieus word genomen.


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


God of Fuck
Usericon van God of Fuck
Posted 31-10-2002 19:16 by God of Fuck Wijzig reactieProfiel van God of FuckQuote dit bericht

Uuhmz, wat onze Prins doet vind ik wel grappig maar eigenlijk moet die het niet doen. Op zijn positie kan dat eigenlijk niet (van de andere kant heeft hij evenveel recht op vrijheid van meningsuiting als iedereen).
Ik denk dat het geweld dat de twee AH medewerkers gebruikt hebben vooral door emoties komt. Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje boos wordt als iemand die je kent net bedreigd is met een wapen.

[Dit bericht is gewijzigd door God of Fuck op 31-10-2002 19:17]


Would you choose supremacy if it led to isolation? Could you handle the solitude? Would you still prefer the throne?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2002 19:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ronduit belachelijk dat ze vervolgd worden voor het "mishandelen" van een overvaller. Die lul van een overvaller moet maar eerder bedenken dat ie niet mag jatten!


"This one is older than shit, heavier than time!"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 01-11-2002 19:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Een van de 'AH-helden' heeft strafblad

Een van de twee Albert Heijn-medewerkers waarvan enkele dagen geleden bekend werd dat hij door justitie wordt vervolgd voor het mishandelen van een rover heeft een strafblad. Enkele jaren gelden is de 30-jarige Simon L. door de rechter veroordeeld wegens geweldpleging.

Momenteel zit de man nog in zijn proeftijd van de eerdere voorwaardelijke gevangenisstraf. Ook loopt er nog een andere strafzaak tegen L. Hij zou eerder dit jaar op een parkeerwachter in Amsterdam zijn ingereden. Mede hierom heeft justitie besloten L. en zijn filiaalchef Lucas P. (30) te vervolgen.

In het proces verbaal van de aanhouding zeggen getuigen verder dat de rover die 500 euro bij de AH-vestiging had buit gemaakt, zich na een achtervolging had overgegeven. Verdachte P. zou hem vervolgens hebben vastgehouden terwijl L. hem minimaal twee keer in het gelaat sloeg.

L. zou verder de rover nog twee maal hebben geschopt nadat de man door de politie was geboeid en overgenomen, zo verklaart een van de twee agenten in het proces-verbaal. De man moest door de agenten worden beschermd tegen de agressie van L.


(Bron: Fok!)

Eerst feiten, dan conclusies...


I'm not being rude. You're just insignificant.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-11-2002 19:59 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Mensenliefde wordt niet beloond, maar als je zo stom bent om je te laten oppakken, verdien je het


Dit slaat nergens op.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 03-11-2002 22:04 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 14:22 schreef EvilPietje het volgende:
Blablablabla, geen baan kunnen vinden ?? Er zijn zat banen, als je wil werken dan kun je gaan werken.


Ik geloof dat jij niet helemaal door hebt hoe het in nederland werkt..


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen