IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Incubate 2015 Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2015 19:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2015 19:17 schreef BenKnuckles het volgende:
De UK-band, toch?!


Jepjep, Converge-na-aperts deluxe!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-06-2015 20:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Fuck yes! Die mogen ook eens hier passeren. Die EP was hard.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 06-07-2015 12:20 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Manman dikke line-up.



ghost_of_perdition
'He Who Sought The Fire'
Usericon van ghost_of_perdition
Posted 05-08-2015 17:06 by ghost_of_perdition Wijzig reactieProfiel van ghost_of_perditionQuote dit bericht

En nog een natuurtheater show op de zaterdag!


Ook zijn er nu aparte tickets voor de natuurtheatershows beschikbaar, voor € 24,99 per dag.
http://incubate.org/2015/204/natuurtheater-tickets#order


Echt niet.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-08-2015 19:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2015 17:06 schreef ghost_of_perdition het volgende:
En nog een natuurtheater show op de zaterdag!
Ook zijn er nu aparte tickets voor de natuurtheatershows beschikbaar, voor € 24,99 per dag.
http://incubate.org/2015/204/natuurtheater-tickets#order


Goedkoper dus dan een, al reeds aangeschaft, weekendkaart


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-08-2015 21:08 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2015 19:11 schreef Mark Z het volgende:
Goedkoper dus dan een, al reeds aangeschaft, weekendkaart

Daarover heb ik laatst contact gehad met Incubate, er komt schijnbaar een mogelijkheid om je dagkaart om te wisselen voor een natuurtheaterticket. Hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk. Komt vast wel op de website te staan, anders post ik hier tzt wel even.


You have time. You are doing fine.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-08-2015 21:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2015 21:08 schreef intothevoid het volgende:
Daarover heb ik laatst contact gehad met Incubate, er komt schijnbaar een mogelijkheid om je dagkaart om te wisselen voor een natuurtheaterticket. Hoe en wat is nog niet helemaal duidelijk. Komt vast wel op de website te staan, anders post ik hier tzt wel even.


Thanks voor de info! Zou mooi zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-08-2015 18:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zondagkaart iig al binnen, 's middags wellicht nog wat andere bandjes checken als ik zin heb.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-08-2015 19:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Kaartje voor de hele week is binnen. Zin in!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-09-2015 21:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De 17e (donderdag) aanwezig in Little Devil. Er waren ook kaarten te verkrijgen voor alleen het programma in het café.

- Kru$h (festival / krust / grind)
- Sly and the Family Drone (noise)
- Tio Gringo (country trash)
- Toner Low (doom / psychedelic)
- FCKN BSTRDS (shitnoise)



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 09-09-2015 1:30 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

plan is alleen om full of hell + merzbow echt te gaan zien. Wat ik daar dan bij plak zie ik wel.
Wil graag wel meer zien maar heb andere plannen voor dat weekend.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 14-09-2015 15:38 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo direct maar eens richting centrum. Kaartje inwisselen, wat eten en dan een weekje Incubate, zin in!

Vandaag: Lavinia Mijer, EF, Sun Kill Moon, Alcest, denk ik. We zien wel. Want ook dat is Incubate.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-09-2015 8:55 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Donderdag en zondag aanwezig



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 15-09-2015 12:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Gister een afwisselende dag gehad. EF was geniaal. Ik wist dat dit toffe postrock was, maar live kwam het (mede dankzij het geluid op standje 11) heel mooi uit de verf. Drie kwartier genoten. Toppie!

Mark Kozelek (Sun Kil Moon) viel ontzettend tegen. Het was natuurlijk het standaard liedje (telefoons uit, geen fotografie en niemand erin of eruit) maar dat was het gewoon niet waard. Deze man heeft echt z'n band nodig. Zonder is het gewoon te eentonig, veel van het zelfde, enzovoorts. Gelukkig kwam er nog een goede suggestie uit het publiek; "Play Carissa!". Dat, plus "The Christmas Song" hebben de show nog enigszins gered, jammer.

Alcest. Zoals altijd goed, prima set, afsluiten met Delivrance, dikke prima, goede afwisseling tussen oud en nieuw werk met vooral een nadruk op het tweede album. Mooi man, gewoon mooi.

Vandaag The Melvins, Merzbow ft. Balazo Pandi en Girlband.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-09-2015 12:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vandaag voor het eerst eindelijk eens een dagje naar Incubate. Ik kijk het meeste uit naar Convergr (duh) en Throats. Ik probeer vroeg aanwezig te zijn om wat LPtjes te scoren bij de pop-up store, Reflections Records en Sounds. Daarnaast kijken naar Dope Body en Grave Pleasures. Wellicht ook Destruction Unit en Oblivionized.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-09-2015 12:41 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dan gaan we elkaar mislopen iPim. Zelf hele dag naar het Nathuurtheater. Maar veel plezier! Ga trouwens ook even Sun Worship checken in de V39. Denk dat je dat wel kan waarderen.

Zelf weer een paar mooie dagen Incubate erop zitten. De twee collaboratieshows van Merzbow waren ontzettend gaaf, evenals de Melvins (waar ik vooraf niet zo bekend mee was). Ook Primitive Man en Toner Low waren zeer gaaf om te zien.

Maar de twee verassingen kwamen gisteren van Julianna Barwick (heerlijke wegdroom loopvocalambient) en van Alexander Rishaug met Sigbjørn Apeland op kerkorgel en Ivar Bjørnson van Enslaved op gitaar. Lekker een halfuurtje dronen in een kerkje. Altijd gezellig.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-09-2015 12:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2015 12:41 schreef ColdheartMinor het volgende:
Dan gaan we elkaar mislopen iPim. Zelf hele dag naar het Nathuurtheater. Maar veel plezier! Ga trouwens ook even Sun Worship checken in de V39. Denk dat je dat wel kan waarderen.

Zelf weer een paar mooie dagen Incubate erop zitten. De twee collaboratieshows van Merzbow waren ontzettend gaaf, evenals de Melvins (waar ik vooraf niet zo bekend mee was). Ook Primitive Man en Toner Low waren zeer gaaf om te zien.

Maar de twee verassingen kwamen gisteren van Julianna Barwick (heerlijke wegdroom loopvocalambient) en van Alexander Rishaug met Sigbjørn Apeland op kerkorgel en Ivar Bjørnson van Enslaved op gitaar. Lekker een halfuurtje dronen in een kerkje. Altijd gezellig.



Ey, bedankt voor de tip! Die lineup in het natuurtheater is ook erg vet inderdaad. Gelukkig gaat een van onze redacteuren daar nog heen voor een (foto)verslag. Veel plezier aldaar!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 18-09-2015 14:33 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Ik ga straks ook naar het natuurtheater.


Never have so many sacrificed so much for so few


Northward
Usericon van Northward
Posted 21-09-2015 1:31 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Empyrium


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-09-2015 9:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2015 1:31 schreef Northward het volgende:
Empyrium


Ik vond het ook super!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2015 12:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Was het net zo druk als op de vrijdagavond?


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 21-09-2015 13:56 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Fantastische lokatie dat natuurtheater. En een bizar goed geluid ook, helemaal voor open lucht. Complimenten voor de organisatie.

Dornenreich (bewust) gemist, Lifelover was super gaaf met toetsen. Alhoewel die dan wel weer harder in de mix hadden gemogen. OTWATM een stuk miner monotoon dan in het verleden en Empyrium was geniaal!

Achteraf balen dat ik de vrijdag geskipt heb. Iemand een verslag, foto's? Opkomst viel me tegen gister. Of eigenlijk mee want lekker rusti.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 21-09-2015 15:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Geluid vrijdagavond was hard (op het randje), maar wel erg goed. Emptiness gemist, Drowned ok, te weinig spannend, Necros Christos was subliem, Bölzer prima, Ruins Of Beverast ook dikke prima, Secrets of the Moon met half oor geluisterd. Opkomst was matig, het was ook fris en nattig.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-09-2015 15:25 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Gister in Little Devil geweest, vooral onder de indruk van Brutus. Voor de rest veel gezelligheid : - ).



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 21-09-2015 16:09 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 21 september 2015 13:56 schreef New Era Productions het volgende:

Achteraf balen dat ik de vrijdag geskipt heb. Iemand een verslag, foto's? Opkomst viel me tegen gister. Of eigenlijk mee want lekker rusti.


Vrijdag geweest, kwamen aan bij de soundcheck van Emptiness, daar viel het goede geluid al op. Emptiness vond ik zeer tof, vervolgens speelde Drowned waar ik wat minder mee kon. Vervolgens Necros Christos wat me ook niet helemaal kan bekoren. Bölzer daarna was wel super.

Ruins of Beverast was goed, maar ik mistte wel wat, niet zo tof als op Roadburn, Secrets of the Moon ben ik verder niet superbekend mee maar dat klonk best oke.

Opkomst niet heel erg hoog ofzo maar vond het wel prima zo



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen