IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Incubate 2015 Vorige pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-09-2015 20:17 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo, dat was me het weekje wel. Flink ziek nu, maar het was het waard. Toffe shows gezien van;

Julianna Barwick (verassing van het hele festival), Alcest, Melvins (twee keer prima vermaakt), Lifelover (nostalgie), alle shows van Merzbow, Toner Low, King Dude, Alexander Rishaug met Sigbjørn Apeland op kerkorgel en Ivar Bjørnson, Primitive Man, Of Wand and the Moon, The Ruins of Beverast, Bölzer en Emphyrium.

Ik vergeet nu vast nog dingen. Zin in volgend jaar in ieder geval!

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 21-09-2015 20:18]


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 22-09-2015 14:49 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik ben op vrijdag geweest - niet naar het Natuurtheater ivm reistijd.

Top:
Grave Pleasures
All for nothing

Viel tegen:
Converge (of ik had te hoge verwachtingen, maar die zang was kuttttttt)
Sun Worship (totaal niet strak)

Rest maakte niet echt indruk. Maar prima vermaakt.


Inter faeces et urinam nascimur


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-09-2015 16:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Converge tegenvallend? Ontzettend gave show juist!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-09-2015 16:34 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hmm, verbaasd me ergens niets. Was er helaas niet bij, maar op Fortarock was o.a. de zang ook niet best, alsmede het geluid. Maar dat lag meer aan de wind.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-09-2015 16:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Fortarock ging inderdaad weinig over. Echter, ik vond de show op Incubate een van de beste die ik van ze gezien heb. Geluid ontzettend goed, en kon weinig slechts opmerken aan de zang specifiek eigenlijk?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-09-2015 19:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Afgelopen donderdag nog geweest, alleen in de Little Devil.

Binnengekomen bij Krush, die lekker speelden. Gewoon lekker raggen met die hap!

Sly and the Family Drone was erg vreemd met hun ambient/drone, stonden ook vóór het podium ipv erop. Was dus behoorlijk vol vooraan. Apart bandje, maar wel leuk om een keer gezien te hebben.

Tio Gringo was lekkere hillbilly, maar na 5 nummers had ik het eigenlijk al weer gehoord.

Toner Low was lekker hard en de muziek nodigde uit om eens een flinke joint op te steken, zoals mijn buurman deed, maar die moest 'm al na een minuutje uitmaken van de bardame

Laatste band niet gezien.


[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-09-2015 21:45]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen