IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : de Ideeënbus, deel 2: vragen, klachten en opmerkingen voor/aan/over de moderators Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-03-2018 23:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 maart 2018 21:13 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah, goed argument. Dan mag dat inderdaad.


Dat maak jij er zelf van. Posts zijn gewoon ook leeggehaald.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 04-03-2018 1:40 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

In het NDF-topic mag het ook gewoon?


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 1:53 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 1:40 schreef Valediction het volgende:
In het NDF-topic mag het ook gewoon?
Men is al een tijdje geleden gestopt met het blind uitdelen van bans omtrent het woord kanker als krachtterm.

Met je kankerhoofd.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 04-03-2018 1:56 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

Dat vind ik discriminatie. Ik kreeg standaard een ban vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 04-03-2018 1:57]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-03-2018 2:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 maart 2018 1:53 schreef Tommeh het volgende:
Men is al een tijdje geleden gestopt met het blind uitdelen van bans omtrent het woord kanker als krachtterm.

Met je kankerhoofd.


Klopt, dat is wat losser geworden, maar er wordt nog steeds geband voor geflame & getrol, dus doe toch maar niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-03-2018 2:52]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 6:49 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 2:50 schreef Mutilator het volgende:
Klopt, dat is wat losser geworden, maar er wordt nog steeds geband voor geflame & getrol, dus doe toch maar niet.
Is het zo'n ramp ja? Krijg het idee dat Pim al maanden z'n hand op de stekker heeft liggen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-03-2018 8:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 6:49 schreef Tommeh het volgende:
Is het zo'n ramp ja? Krijg het idee dat Pim al maanden z'n hand op de stekker heeft liggen.

Aan het hervallen?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 8:48 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 8:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Aan het hervallen?
Aan het wat?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 8:59 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Oh ik snap 'm.

Nee een bipolaire depressie werkt met.... 2 polen. Dus op het moment dat je ziet dat het slecht met me gaat kom ik net uit een goeie periode und vice versa.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-03-2018 9:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En is dat dan ineens voor het volledige forum?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 10:21 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 9:58 schreef BenKnuckles het volgende:
En is dat dan ineens voor het volledige forum?
Het volledige forum is 10 actieve posters en 30 lurk bots. Het komt gevoelsmatig in de buurt van posten in de leegte.

Maar het is ook gewoon ramptoerisme. Mensen die een schijthekel hebben aan gerel, maar wel 24/7 op de F5 knop hangen om niks te missen.

Dus zeg het zelf maar Ben.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-03-2018 11:36 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 4 maart 2018 2:50 schreef Mutilator het volgende:
Klopt, dat is wat losser geworden, maar er wordt nog steeds geband voor geflame & getrol, dus doe toch maar niet.


Wát losser. Het mag dus weer gewoon.

Super! Iedereen werkelijk helemaal blij!






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 11:38 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 11:36 schreef F.Jacobse het volgende:
Wát losser. Het mag dus weer gewoon.

Super! Iedereen werkelijk helemaal blij!





Je zit zelf op internet sinds 1968 Wim, for fucks sake, het zijn uiteindelijk maar woorden.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-03-2018 11:39 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Woorden doen geen pijn?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 11:41 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 11:39 schreef F.Jacobse het volgende:
Woorden doen geen pijn?



Nee.

Mijn moeder en tante hebben kanker gehad. Super erg.

Maar de klanken in kanker maken het woord zo doeltreffend als krachtterm.

Denk je dat ik al die keren dat mensen op dit forum tegen me zeiden "kop een trein" ooit serieus genomen heb?

Letters op een scherm wat je naar eigen keuze kan dichtklappen.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-03-2018 11:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Daar verschillen we dan van mening. Zal de leeftijd wel zijn.

Maar ga je gang, hoor. Met je doeltreffende klanken.

Mijn vader is vorig jaar overleden aan alvleesklierkanker. Mijn moeder heeft het al 7 keer gehad. En we wachten er in principe zo ongeveer allemaal op. Maar ja, zolang het zo lekker bekt...

Zelfde discussie, maar dan een paar jaar later.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 11:50 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 11:48 schreef F.Jacobse het volgende:
Daar verschillen we dan van mening. Zal de leeftijd wel zijn.

Maar ga je gang, hoor. Met je doeltreffende klanken.

Mijn vader is vorig jaar overleden aan alvleesklierkanker. Mijn moeder heeft het al 7 keer gehad. En we wachten er in principe zo ongeveer allemaal op. Maar ja, zolang het zo lekker bekt...

Zelfde discussie, maar dan een paar jaar later.



Wat is eigenlijk de rede dat mensen al die kankers krijgen? Niet dat daar ooit vragen over gesteld moeten worden.

Fucking woorden Wim. Ik wou dat ik in een tijd leefde dat ik nog beledigd kon worden door iets onbenulligs als woorden.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-03-2018 11:53 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Niet iedereen heeft dat stadium al bereikt.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 11:55 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 11:53 schreef F.Jacobse het volgende:
Niet iedereen heeft dat stadium al bereikt.



Behoorlijk raak punt. Ik counter ff met een koffie smiley.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-03-2018 11:56 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 11:48 schreef F.Jacobse het volgende:
Daar verschillen we dan van mening. Zal de leeftijd wel zijn.







Niets met de leeftijd te maken, denk ik, aangezien ik het geheel met Tommeh eens ben (heb zelf ook mensen aan kanker verloren), en je weet hoe oud ik ben.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 04-03-2018 11:59 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Hier is het pure afstomping door herhaling.

En daarom snap ik Wim niet echt, die zat al op internet toen ik nog rondzwom in mijn pa's rechterbal.


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:05 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 11:53 schreef F.Jacobse het volgende:
Niet iedereen heeft dat stadium al bereikt.





bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-03-2018 12:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik heb in Den Haag gewerkt, dan word je immuun voor schelden met ziektes.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 04-03-2018 12:31 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2018 12:16 schreef bastianus het volgende:
Ik heb in Den Haag gewerkt, dan word je immuun voor schelden met ziektes.


Ik denk dat ik er immuun voor ben geworden door mijn Rotterdamse familie.


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 04-03-2018 12:39 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

wij Rotterdammers gebruiken dat woord wel erg vaak ja. op het forum probeer ik het toch niet te gebruiken.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen