IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Omdat twee meer weten dan geen [vraagbaak deel zoveel] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 26-04-2018 10:17 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

gRAAG GEDAAN


When your people matter, menstrual health matters


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-05-2018 8:58 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik heb van mijn neef een site doorgekregen, waar je gratis en für niks zowat alle mogelijke films kunt streamen:

www.hds.to

Mijn neef woont net over de taalgrens, dus het is wel allemaal in het Frans gedubt, maar je kan Engelstalige ondertitels kiezen (die niet altijd goed gesynchroniseerd verschijnen).

Al bij al very, very nice. Maar de achterdocht zegt me 'Als iets te goed is om waar te zijn, is het waarschijnlijk niet waar'.

Heeft er iemand al ervaring met deze of soortgelijke sites? Ergens moet er toch een adder van jewelste onder het gras schuilen?

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 14-05-2018 8:59]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-09-2018 20:52 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Usb stick van 32 gig geformatteerd met de standaard instellingen. En vervolgens is het bestand te groot voor het doelbestandssysteem. 7,65 gb, een .mkv file.

Hoe kan dat? Aaarghhh!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-09-2018 21:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ligt aan hoe je formateerd. Met FAT32 (meestal de standaard optie) is de maximale bestandsgrootte 4GB. Met NTFS heb je daar geen problemen mee.

Maar met FAT32 kun je op zowel mac als ook op windows, NTFS kun je niet helemaal goed op Mac gebruiken, kon het niet helemaal precies terugvinden waar nu de crux zit.

Edit: https://nl.wikihow.com/Een-USB-stick-formatteren

Bij 6 staat de uitleg over bestandsindelingen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-09-2018 21:06]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-09-2018 21:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Held! Super bedankt!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-09-2018 21:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Als je niet alleen Windows* gebruikt, niet op NTFS formatteren. Onbruikbaar (read-only) voor mac, unix of linux. Universeel gebruik je best exFat, dacht ik.

*ik zei bijna Windoze, hihi zo stoer

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 03-09-2018 21:17]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-09-2018 21:20 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Alleen windows hier. Waarom de standaardinstelling dan fat32 is, raar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-09-2018 22:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Omwille van het universele. En vast nog wel wat geeky dingetjes.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-09-2018 22:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Er was hier ooit een onzin-post met daarin een strip/meme-dingetje met volgens mij de titel " De avonturen van IJsbrand de Hond". Die wilde van de trap af ofzo, maar zat in het gips. Hilariteit alom, potverdikkie wat grappig.

Hoe dan ook, die kan ik nergens terugvinden en daar stoor ik me aan. Heeft iemand die nog ergens liggen? Niet dat ik er iets mee ga doen, edoch vind ik het rete-irritant dat ik die hier gezien meen te hebben en nergens meer kan vinden.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 04-09-2018 0:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Blijkbaar is er verschil tussen een aanslagpleger met terroristisch motief en een verwarde aanslagpleger. Maar wat nu als een terrorist in verwarde toestand een aanslag pleegt?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-10-2018 11:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Begin februari ga ik met enkele maten op citytrip naar Berlijn. Iemand ervaring met deze stad? Tips i.v.m. verblijf en niet zu missen dingen sind sicher welkom.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-10-2018 12:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

De enige keer dat ik ziek geworden ben van een braadwurst was in Berlijn. En het is er koud in december.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2018 13:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die gekke standbeelden, stukje Berlijnse muur, achterbuurten, heroïneverslaafden


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-10-2018 13:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Berlijn is geweldig. Vijf dagen in gespendeerd vorig jaar en dat was veel te veel te veel te weinig. Het stuk Berlijnse muur is inderdaad een aanrader. Probeer zeker een tour mee te pikken (je hebt enkele Free Walking Tours daar) en ga vooral veel hip voedsel eten. Zou daar graag opnieuw heen willen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-10-2018 14:53 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik weet niet hoe Berlijn nu is. Maar in 1989 was Prenzlauer Berg en de rest van voormalig Oost-Duitsland erg gaaf. Veel alternatieve winkels, illegale clubs en leuke kroegjes waren er toen. Inmiddels is het geloof ik nog redelijk alto, al zijn de toenmalige studenten, krakers en kunstenaars natuurlijk wel wat volwassener geworden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-10-2018 15:06 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Berlin unterwelten was gaaf, btw.

https://berliner-unterwelten.de




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-10-2018 15:07]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-10-2018 15:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Körperwelten was ook wel leuk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-10-2018 16:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Berliner Unterwelten inderdaad, Topographie des Terrors, de wijk Friedrichshain, RAW Gelände, Mauerpark, Monster Kabinett, Stasigefängnis Hohenschönhausen, Sovjetmonument op de Strasse der 17. Juni, Tempelhof.

Prenzlauerberg is flink gegentrificeerd tegenwoordig.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-10-2018 17:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zonde.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 09-10-2018 9:01 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2018 11:35 schreef PandroidJack het volgende:
Begin februari ga ik met enkele maten op citytrip naar Berlijn. Iemand ervaring met deze stad? Tips i.v.m. verblijf en niet zu missen dingen sind sicher welkom.


Verblijf kan ik Ost of Mitte aanraden, en de rest op de fiets doen. Het Ibis hotel (Ost) is direct tegenover Yaam, wat een verbastering van Jamaica is, waar je lekker kunt eten, fietsen kunt huren en een "strand" is. Alhoewel ik geen idee het hoeveel daar in februari te doen is. In november is het er iig altijd nog erg gezellig.

Ik blijf zelf ook vaak in het Best-western Mitte, aan de Friedrichstrasse, welke zelf historische punten heeft en waar je vlakbij straatjes hebt waar je heerlijk kunt eten (food = life, ik kan alleen voor het eten wel een week daar heen) en wat dichtbij Paule's Metal Eck (metal cafe) is.
Café Halford is ook gezellig trouwens.

Kultureel is er genoeg te doen, gooi maar een dart op de kaart. waar ik zelf erg gecharmeerd van was, en nog steeds ben, is het Design Panoptikum. Gerund door een Rus die industriele objecten ff heel anders neerzet. En het Monster Kabinett, miss een btje klein, maar erg leuk opgezet.

Ik weet niet hoe lang je daar blijft en hoe mobiel je bent, maar het oude olympisch dorp is erg leuk als urbex uitje. Je mag er eingelijk niet in, maar ....


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-10-2018 13:31 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Allen bedankt voor de overweldigende respons
We gaan maar voor drie daagjes, en dan nog met RyanAir, dus we zullen al blij mogen zijn als we er aankomen. Misschien kunnen we dan wel langer blijven.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-01-2019 21:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zag gisteren op tv de bewering geuit worden dat alleen in Nederland namen van ziektes worden gebruikt als scheldwoord. Is dat echt zo? Get the cancer zie/hoor je idd niet zo vaak voorbij komen, maar geen enkele ziekte naam als scheldwoord in geen andere taal als in het Nederlands?

Hier hebben we er sowieso nogal wat, zeg. Kelere (cholera) is mijn favoriet.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2019 22:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2019 21:40 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik zag gisteren op tv de bewering geuit worden dat alleen in Nederland namen van ziektes worden gebruikt als scheldwoord. Is dat echt zo? Get the cancer zie/hoor je idd niet zo vaak voorbij komen, maar geen enkele ziekte naam als scheldwoord in geen andere taal als in het Nederlands?

Hier hebben we er sowieso nogal wat, zeg. Kelere (cholera) is mijn favoriet.



Nederlanders hebben een traditie van schelden met ziektes. Ik denk omdat bij ons redelijk veel gezegd kan worden. Zelf ben ik in een christelijk milieu opgegroeid, dus vloek ik liever. Maar voor veel mensen maakt dit geen indruk. Voor calvinisten is vloeken weer taboe, maar dodelijke ziektes komen in de buurt. Het moet wel op het randje zijn natuurlijk. Familieculturen schelden weer met je moeder of je zus.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-01-2019 23:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

laat maar...


[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 21-01-2019 23:08]


Bazzio Attacks!!!


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 21-01-2019 23:07 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Het bekt ook niet zo. Aids kan als een van de weinige overal wel denk ik.

NL: Krijg de pestpokken.
UK: Get the plague smallpox.

Tyfus (NL) klinkt ook beter dan thypus (UK).


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen